Inderdaad! Jij weet waar je over praat!quote:Op donderdag 22 april 2010 05:09 schreef OeJ het volgende:
Hoewel ik denk dat veel ouders wel van mening zijn dat hun kleine spruit net zoveel schijt als een duif.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 05:10 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Inderdaad! Jij weet waar je over praat!Waarom zou je eigenlijk graag willen dat duiven kinderen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me gewoon en dan doe ik dit soort dingenquote:Op donderdag 22 april 2010 05:12 schreef OeJ het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk graag willen dat duiven kinderen zijn?
Oh jaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Neenee het moet "roekoe" zijn!
Dus je wilt het niet echt. Oh, gelukkig maar, ik schrok al.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:14 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik verveel me gewoon en dan doe ik dit soort dingen
Nee, ik denk niet dat ik vaak meen wat ik op Fok! schrijfquote:Op donderdag 22 april 2010 05:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dus je wilt het niet echt. Oh, gelukkig maar, ik schrok al.
Waarom is dat eigenlijk? Waarom zou je niet gewoon iets op Fok! schrijven wat je wèl meent?quote:Op donderdag 22 april 2010 05:16 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik vaak meen wat ik op Fok! schrijf
Dat weet niemandquote:Op donderdag 22 april 2010 05:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Waarom zou je niet gewoon iets op Fok! schrijven wat je wèl meent?
Ik ben niet in een serieuze bui, dat gaat vast niet lukken, overigens meen ik dit welquote:Op donderdag 22 april 2010 05:31 schreef OeJ het volgende:
Schrijf nu eens iets op wat je wel meent dan, gewoon om te proberen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:32 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik ben niet in een serieuze bui, dat gaat vast niet lukken, overigens meen ik dit wel
U wint 30 euro, gratis op te halen bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 22 april 2010 06:45 schreef Saaaaab het volgende:
Meneer_du_birtopic, dus gelezen. Helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 06:55 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
U wint 30 euro, gratis op te halen bij de Albert Heijn
oké, ik sta nu voor de deur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |