Een baan waar je er niet uigegooid wordt als je been breekt? Een WW uitkering, goede scholing voor je mogelijke kinderen en geen rekening van duizenden euro's als je een dag opgenomen wordt in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 22 april 2010 03:55 schreef Seven. het volgende:
Een kennis van me is naar Mexico verhuisd voor zijn vriendin, ze hadden in totaal 1,5 maand samen doorgebracht. Gaat prima, leuk stel, erg gelukkig samen. Ze hebben een winkel die lekker loopt, comfortabel huisje, vrienden.. Keirelaxt leventje en ruimte om leuke dingen te doen, wat wil je nog meer?
tvp dus.
Hij heeft zijn eigen winkel, met de scholen in Mexico is niet zoveel mis en bovendien altijd nog de mogelijkheid om je kind naar Europa te sturen, en hij heeft gewoon ziektekostenverzekering. Alleen geen WW.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een baan waar je er niet uigegooid wordt als je been breekt? Een WW uitkering, goede scholing voor je mogelijke kinderen en geen rekening van duizenden euro's als je een dag opgenomen wordt in het ziekenhuis?
Publieke scholen zijn vergelijkbaar met die in Nederland?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen winkel, met de scholen in Mexico is niet zoveel mis en bovendien altijd nog de mogelijkheid om je kind naar Europa te sturen, en hij heeft gewoon ziektekostenverzekering. Alleen geen WW.
Ze hebben in Mexico gewoon universiteiten enzo. Het zal je misschien verbazen!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Publieke scholen zijn vergelijkbaar met die in Nederland?
Ja en dus?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze hebben in Mexico gewoon universiteiten enzo. Het zal je misschien verbazen!
Dus. Je kunt je kind gewoon naar school sturen. Je doet net alsof Mexico een derdewereld land is.quote:
Ik heb helaas het lieflijke stadje Tequila niet op kunnen zoeken en ik ga overmorgen alweer terug.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:46 schreef vosss het volgende:
En taco's! En tequilla! OMG ik ga verhuizen!!
Redelijk ontwikkeld. Dusdanig dat het er comfortabel is, maar niet zodanig dat je verstikt wordt door bureaucratie (tenzij gezeik met politie, naar het schijnt).quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, is gewoon een ontwikkeld land joh
Hoe lang woon je er nu al?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Redelijk ontwikkeld. Dusdanig dat het er comfortabel is, maar niet zodanig dat je verstikt wordt door bureaucratie (tenzij gezeik met politie, naar het schijnt).
Dat weet je zelf ook wel, snotneus.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe lang woon je er nu al?
Je weet zelf ook wel dat ik niet de doorsnee toerist ben.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar je schijnt goed te weten hoe het werkt, dus dat zal vast minimaal een paar jaar zijn
Had het over scholingquote:
Dat wéét ik, popje.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Had het over scholing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |