Die had ie meegenomen zondag voor me.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer heeft ie die voor je gemaakt?
Kun je nagaan, als IK al zo ga denken........quote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
*rilt van huivering*
zelfs onder mijn beste vrienden heb ik mogelijke Geert Wilders stemmers...
Zal ik op onze date ook romantisch een mixed tape CD voor je makenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ie meegenomen zondag voor me.
Het liefst nog een tape, lekker nostalgischquote:Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik op onze date ook romantisch een mixed tape CD voor je maken?
Ik zou op moederdag best kunnen, mijn ouders zijn dan het land uitquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het liefst nog een tape, lekker nostalgisch
Maar ik heb geen casettespeler meer, dus doe maar cd
Ik was bang dat ik hem moest verzetten, onze date
maar het is 1 week later pas moederdag
Hostel?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:41 schreef MisterO het volgende:
Angel, ken jij een goede, goedkope hostel in Barca?
Ik zit ff prijzen te bekijken, en het is volgens mij veeeel goedkoper om zelf een vliegticket+hotel te regelen ipv een bundel van alles bij elkaar.quote:
da's grappig, ik kom uit het dorp waar Vincent van Gogh zijn aardappeleters schilderde, zouden er meer aardappeleters in Nuenen zijn dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Stroekie het volgende:
'NL'se aardappel maakt homoseksueel'
is het niet het leger, dan wel onze piepers
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zit ff prijzen te bekijken, en het is volgens mij veeeel goedkoper om zelf een vliegticket+hotel te regelen ipv een bundel van alles bij elkaar.
niet goedkoopste maar wel super centraal, en heel goed verzorgd isquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zit ff prijzen te bekijken, en het is volgens mij veeeel goedkoper om zelf een vliegticket+hotel te regelen ipv een bundel van alles bij elkaar.
De tienerzoon van de tandarts toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
da's grappig, ik kom uit het dorp waar Vincent van Gogh zijn aardappeleters schilderde, zouden er meer aardappeleters in Nuenen zijn dan?
Ik geloof niet dat MisterO al klaar is voor een Huize Rust Roestquote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet goedkoopste maar wel super centraal, en heel goed verzorgd is
www.grandhotelcentral.com
heb daar een geweldig weekend gehad
hoe gaat het met de patiënt?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Goedenmiddag allemaal btw
ja, ik heb een nieuwe.quote:
Zie wel, daarom ben ik zo geworden.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Stroekie het volgende:
'NL'se aardappel maakt homoseksueel'
is het niet het leger, dan wel onze piepers
vandaar ook de swimming pool buiten op het dak en de workout room binnenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat MisterO al klaar is voor een Huize Rust Roest
ja die ok, en Karel, en Bram en Jeroen oh ik ken er wel een stel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |