En volgende week zondag een dag-date met mijquote:Op donderdag 22 april 2010 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Positief is: morgen op stap met een vriendin die drie maanden in Egypte zat en we beginnen vroeg omdat (en dit zijn haar woorden) "we dan om twaalf uur al lekker dronken kunnen zijn". Dat belooft wat.
Neuh.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus dat wordt dan pas op zaterdag weer klagen over een dikke vette kater?
Ohjaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de CD
Jij bent ook om de haverklap verliefd op muziekjes!
Omg, mijn levenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgende week zondag een dag-date met mij
en kun je zelf ook wat positiefs melden ?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is er vandaag nog wat positief te melden of is het weer klagen deluxe?
Ik ben geweldig?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef creno het volgende:
[..]
en kun je zelf ook wat positiefs melden ?
en nu alsof je het meent !quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben geweldig?
Zoiets?
Ik meen het ook nog.quote:
ach de ene noemt het arrogant, de ander noemt het zelfkennis.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik meen het ook nog.
Wel een beetje arrogant hé?
Liegen is iets negatiefs hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben geweldig?
Zoiets?
Pootquote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook niet doen.
Het is natuurlijk niet gek om het standpunt te delen dat het dieptriest is dat een cartoonist (of wie dan ook) stopt met z'n werk omdat ie bedreigd wordt, daar zal elke partij het mee eens zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)artoonist-stopt.html
En zo winnen de extremisten weer ................ op dat gebied ben ik het dan ook met Wilders eens (ew!)
Ja ik lijd ook onder jouquote:Op donderdag 22 april 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De goeden moeten onder de kwaden lijden. Zo is het altijd al geweest.
Nou ja, ik ben het op heel veel punten met Wilders eens dat het echt Echt ECHT niet langer kan zo. Zowel in eigenland als in de wereld.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gek om het standpunt te delen dat het dieptriest is dat een cartoonist (of wie dan ook) stopt met z'n werk omdat ie bedreigd wordt, daar zal elke partij het mee eens zijn.
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Oeh ik ben verliiiieeeeefd op Tibowanneer heeft ie die voor je gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die middelste clip is trouwens briljantNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
*rilt van huivering*quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het op heel veel punten met Wilders eens dat het echt Echt ECHT niet langer kan zo. Zowel in eigenland als in de wereld.
Ik ben het echter op nog meer punten echt Echt ECHT niet eens met Wilders en zijn aanpak.
Maar is er een andere keuze, een partij die er net zo'n groot punt van maakt als hij?
Hoe heette die dude die verkiesbaar was? Paul?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
*rilt van huivering*
zelfs onder mijn beste vrienden heb ik mogelijke Geert Wilders stemmers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |