mag je morgen weer aan de arbeit?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel in de stad, niet echt in de buurt, hij woont in een rijkere buurt
ik moet morgen naar het ziekenhuis, bedrijfsongevalquote:Op donderdag 22 april 2010 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag je morgen weer aan de arbeit?
wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moet morgen naar het ziekenhuis, bedrijfsongeval
knie kapot, laat voor de rest maarquote:
R heeft net een nieuwe fles wijn opengemaakt , en een zuster is ie ook nietquote:Op donderdag 22 april 2010 01:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
succes dan maar, misschien kan zuster R je wel verplegen
als je genoeg zuipt heb je er ook vanzelf geen last meer vanquote:Op donderdag 22 april 2010 02:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R heeft net een nieuwe fles wijn opengemaakt , en een zuster is ie ook niet
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je genoeg zuipt heb je er ook vanzelf geen last meer van![]()
Hoelang is R er nog?
Dan kan je elke dag leven alsof het de 'laatste' isquote:Op donderdag 22 april 2010 02:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoelang zou ik niet weten, dat weet hij zelf niet. Maar ik weet ook niet hoelang ik hier blijf
zuupertsquote:en we zuipen maar 2 flessen per dag
ja stond gisteravond op teletekstquote:Op donderdag 22 april 2010 07:23 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Gisteren tot 10 uur op werk gezeten doordat McAfee geblunderd heeft
Ach, achter de (as)wolken schijnt de zon joh!quote:
Heb je er wel ooit eentje gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die middelste clip is trouwens briljant
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 22 april 2010 05:03 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn broer heeft sinds lange tijd weer een naam topicmet Madonna hahaha
En ik maar weer werken......
Positief is: morgen op stap met een vriendin die drie maanden in Egypte zat en we beginnen vroeg omdat (en dit zijn haar woorden) "we dan om twaalf uur al lekker dronken kunnen zijn"quote:Op donderdag 22 april 2010 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is er vandaag nog wat positief te melden of is het weer klagen deluxe?
Dus dat wordt dan pas op zaterdag weer klagen over een dikke vette kater?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Positief is: morgen op stap met een vriendin die drie maanden in Egypte zat en we beginnen vroeg omdat (en dit zijn haar woorden) "we dan om twaalf uur al lekker dronken kunnen zijn". Dat belooft wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |