en dan zeggen ze van mij dat ik veel afwisselquote:Op donderdag 22 april 2010 00:20 schreef MisterO het volgende:
Zo, hoofdstuk pilootje is ook alweer afgesloten
Quiet.quote:
Ik heb een paar week met een pilootje gedate, maar ik heb hem vanavond toch laten weten dat ik uiteindelijk niks voor hem voel. Gelukkig zag hij het wel aankomen. En nu slapen, trustenquote:
En nu zit ie in zak en as?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb een paar week met een pilootje gedate, maar ik heb hem vanavond toch laten weten dat ik uiteindelijk niks voor hem voel. Gelukkig zag hij het wel aankomen. En nu slapen, trusten
wanneer ga je nu eens een vriendje uitzoekenquote:
nietquote:Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wanneer ga je nu eens een vriendje uitzoeken
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Deceit het volgende:
Relaties zijn ook niet te doen. Allemaal verspilling van je tijd
je was toch weer terug bij je knipperlicht vriend?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:01 schreef Deceit het volgende:
Okay.. zo zuur ben ik ook niet![]()
Ik ga slapen.. weer alleen! Blegh!
quote:
ben ik het toch eens mer je eensquote:
Que merde, of anders gezged wat een gelul. Je hebt zeker nog nooit een goede relatie gehadquote:Op donderdag 22 april 2010 00:53 schreef Deceit het volgende:
Relaties zijn ook niet te doen. Allemaal verspilling van je tijd
komt wel, maar ik ga zo wel die bitches uit huis gooien, dat zal R leuk vindenquote:
genoeg van het gekakel?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt wel, maar ik ga zo wel die bitches uit huis gooien, dat zal R leuk vinden
Pff je wilt niet wetenquote:
ga je gewoon naar je andere huis is het lekker rustigquote:Op donderdag 22 april 2010 01:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pff je wilt niet wetenen de flessen wijn die ze al op hebben
dit is mijn huis, de ander is in het zuiden. Beetje ver rijden en ik heb ook wat gedronkenquote:Op donderdag 22 april 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga je gewoon naar je andere huis is het lekker rustig
R had toch nog een appartement in de buurt?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit is mijn huis, de ander is in het zuiden. Beetje ver rijden en ik heb ook wat gedronken
wel in de stad, niet echt in de buurt, hij woont in een rijkere buurtquote:Op donderdag 22 april 2010 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
R had toch nog een appartement in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |