Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
Is er iemand die een screenshot kan maken?
00:15 uur
Hoor ineens Iwan: "Hehehehe". (Om het kotsverhaal van Eric).
Hee, Essie kent ook nog een kotsverhaal! Heeft ze trouwens al eens eerder verteld.
Ant verontschuldigt zich nog maar eens.
Tessa gaat ff wat drinken halen voor onze vrienden.
Okee, dit waren de kots-anekdotes, what's next...
Skiverhalen van Eric. Of eigenlijk apres-ski anekdotes.
* cynix neemt aan dat jullie hier niet de letterlijke tekst van hoeven?.
00:20 uur
Tessa is terug met nieuwe drank.
Nu passeert het beach-party-repertoire de revue.
En carnaval met 'knoerharde' plastic glazen.
Essie vraagt of Eric echt DJ is geweest. Jazeker, in Eindhoven, was heel gezallich! Wel even anders dan in Sint Oedenrode.
Tessa: "DJ Eric". Essie: "Nou kan je je 'Bussie-E' noemen, hihi".
Iwan: "Als je goed bent, verdien je in een half uurtje 500 gulden. Als je super bent, kun je wel 2000 gulden verdienen".
Eric: "Ik kreeg een Nokia voor af en toe draaien".
Iwan vertelt over feestje met 'maar 1000' man. Met DJ Eric E en zo (Andere Eric. Red.)
R,R,K,K.
Tessa is de enige in haar woonplaats met juist die achternaam, en snapt absoluut niet dat mensen haar belden voordat zij de bus inging.
Tessa; mensen van de radio, roddelbladen, journalisten, tv , IEderéén belde me maar, en dan vroeg ik, hoe kom je aan mijn nummer, en dan zeiden ze, je staat toch gewoon in het telefoonboek en je bent de enige met die achternaam!!!!
* Quenda® weet van Quocy dat Tessa's familie, voordat zij de bus inging, honderden flyers hebben verspreid in Zwolle waarin iedereen werd opgeroepen om voor Tessa te bellen, zodat zij de bus inmocht.
brievenbusvervuiling
Iwan: je hebt tegenwoordig van die Essie mode en Essie kleding, al die meisjes lopen in van die Blauwe Essie jurkjes en de jongens in Iwan kleding
Esmeralda; wat is Iwan kleding dan?
Iwan: nou, dat weet je toch wel, zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 Mei 2000).]
01:15 uur
Iwan: "Die Aalt (of iemand anders, kon het niet verstaan. Red.) is een goeie gozer, he? Hij gaf uitstel als iemand iets niet kon betalen, deed daar niet moeilijk over".
Ant: "Hee, Iwan, ik weet meer. Het is een zakenman hoor". (KAN bijna niet over Aalt gaan, maar wie dan? Red.)
Iwan: "Natuurlijk, zaken zijn zaken, dat is keihard".
Eric: "Maar je kunt 2 dingen doen, je kunt zeggen 'betaal volgende maand maar', of je zegt 'hee, die rekening is nog niet betaald!'".
Tessa: "Wat is er nou erger dan toe te geven dat je geldproblemen hebt?".
Iwan: "Tegenwoordig staan ze al met het minzde of geringzde met een deurwaarder voor je deur".
Ze lachen Iwan uit om zijn lijzige uitspraak. Ant: "Iwan, er komt dus echt niks uit je".
Tessa (doet Iwan na): "Naaa, een wrieddje maajo iz goeddkoober". Dolle pret!
Essie vertelt over leuke 'wavjes' op haar PC.
Eric praat er ijskoud doorheen! Iwan ook. Essie praat desondanks verder, tegen niemand...
01:20 uur
Ant: "Ik vond dat virus-mailtje zo leuk". (Bedoelt niet ILOVEYOU. Red.)
Essie heeft eens een leuk filmpje gekregen met 2 apen: "Zo leuk, ik kwam niet meer bij".
Eric vertelt over een mailtje met smurfen. Tessa ook.
Praten over nog andere mailtjes met grollen.
Essie: "Ben je goed in sex, ja of nee? En dan kan je alleen op 'nee' klikken".
Eric: "En Saddam Hoessein, lekker knallen!". En over een katje wat zomaar uit een katteluikje komt en over je scherm loopt.
Tessa: "Hoe verzinnen ze het, he?".
Iwan: "Lachen, zeg".
01:25 uur
Essie: "Als je op je eigen site zit, geloven ze niet dat je het zelf bent".
Iwan: "Raar he, Bianca was met ons aan het chatten, ineens was ze weg, en toen weer terug. En wij maar doorchatten tegen haar".
Essie mist haar eigen PC: "Lekker met ICQ, mail ophalen en een beetje surfen. Joh, ik had het zo druk".
Iwan: "En je huiswerk dan?".
Essie: "Als ik uit school kwam, zat ik er rustig een paar uur achter. En helemaal als ik veel huiswerk had".
Iwan: "Ik ergerde me altijd. PC was altijd NET niet snel genoeg. Dan dacht ik 'laat maar'. Je moet kabel hebben, ECHT snel".
Eric: "Ik kreeg een rekening, 600 piek. Ik zei: 'Ja, maar dat is mij nooit verteld'. En nou heb ik zo'n gratis provider. Betaal alleen abonnement.
Tessa wil naar binnen, heeft het koud.
Iwan: "Ik ga ook zo naar bed, morgen weer een drukke dag".
Essie: "Gaan we allemaal zo naar binnen?".
Iwan: "Mijn broer heeft gewoon vrije dagen genomen, vandaag en morgen".
Essie: "Ooh, lekker!". (Heeft zelf al 80 dagen vrij! Red.)
R,R,K,K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |