Ja maar die roze bril zorgt er misschien juist voor dat je (te) snel trouwtquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat direct te linken is aan de leeftijd, danwel aan de overtuiging van ons beiden.
Juist een naïef stelletje van 20 ziet de wereld door een roze bril en hopt van de ene lover naar de andere. Ik zie in JB wel een vaste partner voor nu en in de toekomst. Daar ben ik nu overtuigender van, dan wanneer ik haar 10 jaar terug had leren kennen, dus in dat opzicht kan het het proces ook juist wel bespoedigen
Als ik de Eredivisie moet gaan beginnen...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk:
Heracles: Quansah, Douglas.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan nietZijn niet digitaal
en anders... ik laat niet gauw foto's van de kindjes op i-net zien.
[..]![]()
Ik heb een hekel aan mensen die altijd kankerchaggo overkomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die interpunctie nooit direct achter hun laatste woord zetten.
Als voorbeeld:
Hahahah !!
In de bus .
Drink jij dat nog op , die melk ?
Heracles is ook een topclub.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als ik de Eredivisie moet gaan beginnen...
Ik ben ook chagrijnig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die altijd kankerchaggo overkomen.
soms is dat gewoon een foutje, als je een zin tikt en verder wil tikken en ineens bedenkt dat ie eigenlijk wel klaar is, omdat je na elk woord standaard een spatie zet en dan geen zin meer hebben om het te veranderen ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die interpunctie nooit direct achter hun laatste woord zetten.
Als voorbeeld:
Hahahah !!
In de bus .
Drink jij dat nog op , die melk ?
Als je (te) jong bent, vrouw en wil trouwen heb je nog ouders en dan met name een vader die even een hartig woordje met je komt sprekenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar die roze bril zorgt er misschien juist voor dat je (te) snel trouwtterwijl als je ouder en wijzer bent je misschien juist wel even wacht voor je zo'n beslissing maakt.. Dat was mijn redenatie.
Maar hoe jij het ziet is natuurlijk ook logisch
Ik heb het over mensen die dat standaard doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms is dat gewoon een foutje, als je een zin tikt en verder wil tikken en ineens bedenkt dat ie eigenlijk wel klaar is, omdat je na elk woord standaard een spatie zet en dan geen zin meer hebben om het te veranderen ofzo.
Werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik trouwens gaan doen op Koninginnedag? Wat zijn jullie plannen?
Douglasquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je vergeet natuurlijk:
Heracles: Quansah, Douglas.
Was ik ook een keer. Ik was echt zo kankerchagrijnig, niet fucking normaal gewoon, echt afschuwelijk.quote:
Amsterdam.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik trouwens gaan doen op Koninginnedag? Wat zijn jullie plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |