Mwa, ik weet wat een slechte relatie is (ook al was ik verliefd) maar ik weet daardoor ook dat dit wel goed isquote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het ook niet! Maar kijk, jullie zijn natuurlijk allebei wel wat ouder (en daarmee bedoel ik dus niet oud, maar ook geen 20 meer
..) en JB heeft al de nodige levenservaring gezien haar twee schatjes
dus ik heb dan het idee dat je minder snel in het huwelijksbootje stapt dan een naïef stelletje van begin 20.
quote:
Zienquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, ik weet wat een slechte relatie is (ook al was ik verliefd) maar ik weet daardoor ook dat dit wel goed is
Ik heb schoolfoto's trouwens
Ja, dat had ik weggehaald, maar blijkbaar niet.quote:
Ik denk niet dat dat direct te linken is aan de leeftijd, danwel aan de overtuiging van ons beiden.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het ook niet! Maar kijk, jullie zijn natuurlijk allebei wel wat ouder (en daarmee bedoel ik dus niet oud, maar ook geen 20 meer
..) en JB heeft al de nodige levenservaring gezien haar twee schatjes
dus ik heb dan het idee dat je minder snel in het huwelijksbootje stapt dan een naïef stelletje van begin 20.
quote:
quote:
Jupquote:
quote:
Ontspannen genoeg?quote:
De Mulquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Arsenal: Vermaelen.
Chelsea: -
Liverpool: Babel.
Man Utd: Van der Sar.
Man City: de Jong.
Real Madrid: van der Vaart.
Barcelona: Zlatan, Maxwell.
Valencia: Maduro.
Sevilla: de Mul ().
Milan: Huntelaar, Seedorf.
Inter: Sneijder, Chivu.
Roma: -
Zo'n beetje alle topclubs hebben hun eigen Ajacied. Ik zal er ongetwijfel nog een hoop vergeten zijn.
Niks hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat wil je insinueren met die eigen kamer?
je gaat dood.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Allure_ het volgende:
Wat is er met mijn rectum.
Ow.quote:
Sergio Zijler !!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo'n beetje alle topclubs hebben hun eigen Ajacied. Ik zal er ongetwijfel nog een hoop vergeten zijn.
kan nietquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat direct te linken is aan de leeftijd, danwel aan de overtuiging van ons beiden.
Juist een naïef stelletje van 20 ziet de wereld door een roze bril en hopt van de ene lover naar de andere. Ik zie in JB wel een vaste partner voor nu en in de toekomst. Daar ben ik nu overtuigender van, dan wanneer ik haar 10 jaar terug had leren kennen, dus in dat opzicht kan het het proces ook juist wel bespoedigen
Jammer dat hij ook aan kwam zetten met spelers als Delorgequote:Op woensdag 21 april 2010 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van Geel. Verkopen kon die als de beste.
Je vergeet natuurlijk:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Juventus - Grygera.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |