abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles woensdag 21 april 2010 @ 21:46:36 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_80576420

In 2001 vond de eerste editie plaats van de Elf Fantasy Fair in het historisch themapark Archeon. Het was het eerste evenement in het fantastische genre in Nederland vol ridders, hekserij, lezingen van auteurs en kunstenaars afgewisseld met muziekoptredens en live action roleplay waar 7.500 bezoekers in de rij voor stonden. Tien jaar later is het themapark verwisseld voor het sprookjesachtige Landgoed van Kasteel de Haar en komen er meer dan 25.000 liefhebbers van fantasy, manga, historie en zelfs science fiction op af. Op 24 en 25 april barst de jubileum editie van de 'Elf Fantasy Fair los'. Het thema dit jaar is 'Pantheon het godenrijk'

Net als ieder jaar zullen veel bezoekers verkleed gaan in hun favoriete genre wat een spektakel
oplevert voor jong en oud, alleen rondlopen is al een feest. Maar voor wie lekker bezig wil blijven is
er genoeg te doen: workshops (dans, schrijven, boogschieten etc.), Dragonboat races, het nieuwe avondprogramma vol muziek, de veldslag, de verkiezing van de Koning en Koningin van Elfiė, gewoon te veel om op te noemen. “In deze jubileum editie komen bezoekers ogen, oren en handen tekort. Naast de traditionele middeleeuwse eettenten, de veldslagen, de muziekoptredens, zijn er zoveel activiteiten dat het je bijna gaat duizelen. We zetten alles op alles om dit de meest spectaculaire, de meest fantasievolle Elf Fantasy Fair ooit te laten worden", aldus Stefan Struik, de oprichter en organisator van de Elf Fantasy Fair.

Muziek en avondprogramma
Speciaal voor het tienjarig bestaan vindt er voor het eerst een zaterdagavondprogramma plaats
met maar liefst drie shows tegelijk: op het hoofdpodium een grote Ierse Folk & middeleeuwse muziekshow met de Tsjechische band Cain da Breth en de Duitse groep Sandsacks; op het Field of Honour en paardenshow met vuur & licht spektakel door de Duitse formatie Friesenteam Rheingold. In de kapel een middeleeuwse a capella opvoering van de Duits/Engelse zanggroep Persephone. Na een bodypaint show met UV licht, zal de avond afgesloten worden met een fakkel- en lampionnen optocht door de duistere uithoeken van het park, waaraan de duizenden aanwezige bezoekers allemaal kunnen deelnemen.

Koning en Koningin van Elfia Tijdens de Elf Fantasy Fair zal een derde koningskoppel de troon bestijgen. Er zijn online verkiezingen geweest tussen drie levende en 'e'en dode kandidaat. De verkiezingen zijn uiteindelijk gewonnen door de aanstaande goblin koningin Bifi en de koningin-moeder Mutti die door het ' echte' leven gaan als dochter Andrea en moeder Loes Lodder. Ter ere van de nieuwe koningin en de koningin-moeder zal er een parade gehouden worden waar alle aanwezige middeleeuwse-, fantasy-, manga- en scifi- groepen aan zullen deelnemen, compleet met paarden en andere vreemde voertuigen. Er zal ter ere van hen ook een Personathlon plaatsvinden, een kostuumwedstrijd, waar alle bezoekers aan kunnen deelnemen. Meer informatie over de Elf Fantasy Fair kan je hier vinden!

Kijk hier voor een review en een fotoreportage van de Elf Fantasy Fair van vorig jaar!

Je kan geen kaarten meer winnen. De prijsvraag is afgelopen.

FOK! mag 5 x 2 kaarten weggeven voor een dag naar keuze voor de Elf Fantasy Fair dit aankomend weekend! Jij kan kans maken op 1 x 2 kaarten door in dit topic te posten dat je gewoon aanwezig MOET zijn bij de EFF! Dan loten we uit alle pots de gelukkige mensen die dit weekend 'terug in de tijd' mogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 22-04-2010 21:36:05 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:07:44 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80577498
Hihi, ik ga al.

Zaterdag ben ik er! Vijfde jaar gok ik zo, . Kan een jaartje meer of minder zijn.
Nu al erg veel zin in.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:08:12 #3
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80577528
fipo en ik moet daarheen

edit: sepo dus

edit: ChipsZak telt niet want die gaat al
pi_80577547
Ik moet er heen.
pi_80577578
Pass
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:09:53 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80577596
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moet er heen.
edit; Moet, ? Ah ik zie al, .

En S-F, doe er op z'n minst een foto'tje bij van het zo ongeveer meest gefotografeerde meisje vorig jaar, .
[Ze schijnt zich ook ergens hier op fok! begeven te hebben, ooit, in een grijs verleden!]

[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80577617
Ik ga heen
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_80577660

Wow wat een aantrekkelijke vrouw zeg.
pi_80577690
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

edit; Moet, ? Ah ik zie al, .

En S-F, doe er op z'n minst een foto'tje bij van het zo ongeveer meest gefotografeerde meisje vorig jaar, .
[Ze schijnt zich ook ergens hier op fok! begeven te hebben, ooit, in een grijs verleden!]

[ afbeelding ]
Wauw.
  PR/Manusje van alles woensdag 21 april 2010 @ 22:14:50 #10
Toezicht is gezond!
pi_80577855
Ik ga zelf ook
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_80577893
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga zelf ook
Als Aer Lingus gewoon vliegt op zaterdag dan ben ik zeker van de partij
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:16:13 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80577912
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga zelf ook
Ja, ? Welke dag dan?

PR/Manusje van alles woensdag 21 april 2010 @ 22:16:46 #13
Toezicht is gezond!
pi_80577938
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, ? Welke dag dan?

[ afbeelding ]
Zaterrrdag!
pi_80578016
Ik was graag gegaan, maar ik ben op vakantie..... Dan maar naar de Midzomerfair en Castlefest
  woensdag 21 april 2010 @ 22:18:06 #15
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80578023
Geweldiggggggggggggg
lijkt me supers leuk!
Snollebolt
pi_80578062
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Geweldiggggggggggggg
lijkt me supers leuk!
Ga je ook heen?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:18:46 #17
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80578070
de dag maakt mij niks uit trouwens
pi_80578120
ik moet er ook heen! *meedoet*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:20:29 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578150
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zaterrrdag!
See you there.
Als ik je zie, want je gaat mij vast niet herkennen, spreek ik je wel even aan.
pi_80578152
All flights between Ireland and the UK, Europe and US are scheduled to operate -Thursday 22 April.
Dus ik heb hoop dat zaterdag alles goed gaat.
Yeah dan kan ik heen
pi_80578182
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

See you there.
Ik herken je vast wel aan je lenzen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:23:02 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578271
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik herken je vast wel aan je lenzen
Denk het niet, half EFF loopt met rode lenzen, . Maar mijn hele kostuum is rood, . Maar ik draag ook een pruik, dus dat verandert de boel ook weer qua herkenning. Achja, .
Ik zal stoppen met posten hier want straks loot de computer mij uit en ik heb al kaarten ! Dus als ik per ongeluk wordt geloot, doe maar opnieuw
  PR/Manusje van alles woensdag 21 april 2010 @ 22:23:43 #23
Toezicht is gezond!
pi_80578297
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Denk het niet, half EFF loopt met rode lenzen, . Maar mijn hele kostuum is rood, . Maar ik draag ook een pruik, dus dat veranderd de boel ook weer qua herkenning. Achja, .
Ik zal stoppen met posten hier want straks loot de computer mij uit en ik heb al kaarten ! Dus als ik per ongeluk wordt geloot, doe maar opnieuw
Nee joh! gewoon posten Dat maakt niet uit!
pi_80578326
quote:
Op woensdag 21 april 2010 @ 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

See you there.
Ik jou wel Ik herken iedereen. DUS TOT ZATERDAG YEAH. Hoop ik als je in het rood bent.
pi_80578328
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:24:26 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578335
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee joh! gewoon posten Dat maakt niet uit!
Maar de kaarten hoef ik iig niet, .
Die liggen hier al maanden in 't laatje, .
pi_80578366
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Denk het niet, half EFF loopt met rode lenzen, . Maar mijn hele kostuum is rood, . Maar ik draag ook een pruik, dus dat verandert de boel ook weer qua herkenning. Achja, .
Ohh nou mij herken je wel, ik ga als mezelf en dat valt al genoeg op
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:25:38 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578406
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik jou wel Ik herken iedereen. DUS TOT ZATERDAG YEAH. Hoop ik als je in het rood bent.
Je bent er zaterdag ook? . Nice.
Ik draag iig een pruik met lang haar en grove krullen naar beneden. Rode hoepelrok, rood corset met zwart kant, rood masker maar dan omhoog geschoven in mn 'haar', rode lenzen, rood kant etc., .
pi_80578408
Ik moet daar gewoon zijn.

Zo want ik heb feitelijk niet eens een kaartje
Alleen een vlucht
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:25:55 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578423
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef laforest het volgende:

[..]

Ohh nou mij herken je wel, ik ga als mezelf en dat valt al genoeg op
Daar niet, trust me.
pi_80578467
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik draag iig een pruik met lang haar en grove krullen naar beneden. Rode hoepelrok, rood corset met zwart kant, rood masker maar dan omhoog geschoven in mn 'haar', rode lenzen, rood kant etc., .
Dat kan toch niet te moeilijk zijn om te spotten... hoop ik.
pi_80578502
quote:

[..]

Daar niet, trust me.
Dat is waar
  PR/Manusje van alles woensdag 21 april 2010 @ 22:27:41 #33
Toezicht is gezond!
pi_80578512
quote:

[..]

Dan herkennen we je wel!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:27:54 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578522
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:26 schreef laforest het volgende:

[..]

Dat kan toch niet te moeilijk zijn om te spotten... hoop ik.
Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden, . Maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten en je kan er niet mee eten .
pi_80578558
quote:
Op woensdag 21 april 2010 @ 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben zoals ik altijd ben. Met krullen. En kleren. en misschien een kroontje, omdat ja, ik ben toch op de EFF.
Klinkt wel leuk wat je gaat doen
pi_80578562
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh, en met een beetje geluk heb ik ook vampiertanden, . Maar ik weet niet hoe goed dat blijft zitten en je kan er niet mee eten .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:29:51 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578620
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik ben zoals ik altijd ben. Met krullen. En kleren. en misschien een kroontje, omdat ja, ik ben toch op de EFF.
Klinkt wel leuk wat je gaat doen
Dan herken ik je misschien ook wel, .
Tevens ben ik ook te herkennen aan mijn aanhang.
Iets roods met dat ernaast --> CZ.
pi_80578730
Ik ga niet, maar ik wil alleen maar even zeggen dat ik dit een ontzettend toffe actie vind en ik heel benieuwd ben naar de foto's
  woensdag 21 april 2010 @ 22:32:26 #39
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_80578745
Ik wil ook terug in de tijdddddddddddddddddd, dusse de kaarten wil ik graag
Rayen 2½ jaar!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 april 2010 @ 22:32:35 #40
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80578752
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga niet, maar ik wil alleen maar even zeggen dat ik dit een ontzettend toffe actie vind en ik heel benieuwd ben naar de foto's
Aww .
  woensdag 21 april 2010 @ 22:34:17 #41
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_80578826
Jaaa, ik wil ook!
pi_80578949
Nog nooit geweest, maar het lijkt mij fantastisch er een dagje rond te kijken.
pi_80579202
Oei, dat lijkt me wel een keer heel gaaf.
Helaas zit ik komend weekend volop in de dressuur wedstrijden.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80579280
omg, dit wil ik al jįren, echt. heerlijk mooie mensen kijken, geweldige foto's maken, fantastisch gewoon.
maarja heh, gaat niet denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80579408
Vorig jaar was mijn eerste jaar en toen paste ik er natuurlijk nog lang niet tussen. Pas nu begrijp ik hoe de sfeer daar is!
Ik wilde in december al kaartjes kopen, maar door financiėle tegenslagen heb ik die nog steeds niet kunnen halen...
Nu wil ik er zo verschrikkelijk graag heen, ik verheug me er al het hele jaar op!

Daarom MOET ik gewoon meedoen en moet ik er gewoon heen. Het was zo geweldig vorig jaar!

Ohja. En dit jaar heb ik het ook wel verdient om eens flink te shoppen met die onzin die bezig is.

[ Bericht 11% gewijzigd door QueenOfHearts_4 op 21-04-2010 23:28:30 ]
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_80579713
Ik moet er ook heen, met vriendin natuurlijk! ^_^

Wordt fantastisch weer + fantasy = compleet
pi_80579843
Altijd al eens heen gewild alleen nooit tijd gehad dit jaar niets van meegekregen dus zou leuk zijn als ik een kaartje won
pi_80579928
Oeh, zondag is de enige dag dat ik kan MAAR ik wil er wel heengaan. Dit wordt m'n eerste EFF dus ik ben benieuwd
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  woensdag 21 april 2010 @ 23:00:36 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_80580228
Hmmm, wellicht wel eens kijken indien tijd
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 april 2010 @ 23:01:19 #50
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+