Misschien dat we een wiskundig verband hiervoor kunnen opstellenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Eens in de zoveel tijd verschijnt er altijd een soortgelijk topic als deze in PUB.
....quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Dennis101 het volgende:
Heb nou gewoon geen sex als je dit soort dingen niet snapt
Dat je buik dikker eruit ziet lijkt niet alleen maar zo, dat is ook zo. Dat is namelijk een lichamelijke reactie op het feit dat jouw hersentjes nu denken dat je zwanger bent. En wat gebeurt er met een vrouw die zwanger is? Idd, de buik wordt dikker, en niet alleen dat, ik zou je armen, benen, hoofd en wat er voor de rest allemaal nog meer aan je lichaam hangt de komende tijd ook maar goed in de gaten houden. Want de meeste zwangere vrouwen blijven na de geboorte namelijk ook dik, en laten we vooral niet beginnen over wat voor kapsel er dan meestal volgt. Grote kans in ieder geval dat je snel ontzettend dik aan het worden bent. Gewoon denken dat je niet meer zwanger bent, dan houden die lichamelijke klachten ook op, en blijf je gewoon lekker slank, of mollig, of wat je nu ook bent. En een normaal kapsel.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik ben 17 jaar, en heb seks met mijn vriend (overigens met condoom)
Nu ben ik al 10(!) dagen te laat met mijn ongesteldheid en begin me wel zorgen te maken.
Ik ben bang dat door een of andere manier misschien zaad in mijn vagina is gekomen?
Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..
Wat moet ik doen?
>> Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik ben 17 jaar, en heb seks met mijn vriend (overigens met condoom)
Nu ben ik al 10(!) dagen te laat met mijn ongesteldheid en begin me wel zorgen te maken.
Ik ben bang dat door een of andere manier misschien zaad in mijn vagina is gekomen?
Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..
Wat moet ik doen?
3% van de vrouwen die zwanger zijnquote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3% van wat?
Van alle mensen die zwanger raken?
Van alle mensen die de pil gebruiken?
Van alle mensen die sex hebben?
Van alle mensen die onregelmatig de pil gebruiken?
Hmm, ik herken er eentje van gezichtquote:Op zondag 2 mei 2010 01:24 schreef Berend. het volgende:
TS was te zien op dumpert.http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:24 schreef Berend. het volgende:
TS was te zien op dumpert.http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
This guy is legit.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef superworm het volgende:
* superworm steekt vinger in mond en vervolgens in de lucht....
JA! Gefeliciteerd. Je bent zwanger.
Die moet je niet in de lucht steken daarna hoor...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef superworm het volgende:
* superworm steekt vinger in mond en vervolgens in de lucht....
JA! Gefeliciteerd. Je bent zwanger.
Maar aanvankelijk ook helemaal niet in je mond! Gewoon in de kut ermee en proeven. Vraag het anders aan je vriendje TS, mannen kunnen dat smaakverschil feilloos opmerken. Door de groeiende baby wordt het een zure boel namelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef Friggles het volgende:
[..]
Die moet je niet in de lucht steken daarna hoor...
nix van gemerkt....quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Maar aanvankelijk ook helemaal niet in je mond! Gewoon in de kut ermee en proeven. Vraag het anders aan je vriendje TS, mannen kunnen dat smaakverschil feilloos opmerken. Door de groeiende baby wordt het een zure boel namelijk.
Deze reactiequote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef laldans het volgende:
Mijn god, oppervlakkige doos, je kind is niet ineens in 10 dagen 5000x zo groot geworden als de zaadcel waar hij uit zou moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |