abonnement Unibet Coolblue
pi_263329
Allemaal tegelijk? En dat Iwan en Tessa 'spontaan' stonden te tongen terwijl Eric vlak voor de camera tot drie keer toe zogenaamd uit zijn neus staat te eten?

Over spontaniteit en aanwijzingen van de regie gesproken....
"Jongens, vandaag doe we net alsof de camera's stuk zijn. Als jullie leuk meespelen mogen jullie vanavond even de radio"

(hoe lang hebben die camera's zo gestaan, Webjunk/Quenda?)

pi_263330
Ik dacht dat het een half uurtje of zo was, maar het kan ook iets langer geweest zijn.
Zou ik even moeten op zoeken in de streamverslagen.
No. I will not fix your Windows.
  vrijdag 12 mei 2000 @ 01:07:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_263331
Je bedoelt of wij echt dachten dat de bussagiers dachten dat de gizmo's stuk waren?
Nee, hoor!
Ik dacht niet dat zij dat dachten.
  vrijdag 12 mei 2000 @ 01:37:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263332
* Quenda® dacht, dat de regie dacht, dat ze ons konden laten denken dat de passagiers dachten , dat de Gizmo's konden denken.

Maarre, ik wist niet dat de passagiers ook dachten...

pi_263333
* Moor denkt, dat we denken dat we zélf denken, maar is dat wel juist gedacht ?.
pi_263334
Iwan: "Sylvana kan er ook wat van!"
datum: Maandag 15 mei 16:55
bron: Internetredactie
Van de week gebeurde er iets wat veel stof heeft doen opwaaien. Door de hitte werkte de camera’s in de BUS niet goed. Iwan greep de kans om Tessa eens even flink op haar mond te zoenen. In hoeverre dat serieus bedoelt is, weet niemand maar Iwan is zijn actie in elk geval nog niet vergeten.
Iwan verwacht dat vanavond tijdens de live-uitzending Sylvana wel naar de zoen vraagt. Maar Iwan is niet van plan om met zijn mond vol tanden te zitten. “Nou,” zegt Iwan, “ik zeg gewoon tegen Sylvana dat zij er ook wel wat van kan. Dat heb ik zelf gelezen in de Playboy.” Tessa denkt dat het grootspraak is. Maar Iwan is vastbesloten: “Nee, ik doe dat echt, hoor! Let maar op.”
pi_263335
quote:
op 05-15-2000 om 07:17 PM schreef Indy J. het volgende:
Iwan: "Sylvana kan er ook wat van!"
datum: Maandag 15 mei 16:55
bron: Internetredactie
Van de week gebeurde er iets wat veel stof heeft doen opwaaien. Door de hitte werkte de camera’s in de BUS niet goed. Iwan greep de kans om Tessa eens even flink op haar mond te zoenen. In hoeverre dat serieus bedoelt is, weet niemand maar Iwan is zijn actie in elk geval nog niet vergeten.
Iwan verwacht dat vanavond tijdens de live-uitzending Sylvana wel naar de zoen vraagt. Maar Iwan is niet van plan om met zijn mond vol tanden te zitten. “Nou,” zegt Iwan, “ik zeg gewoon tegen Sylvana dat zij er ook wel wat van kan. Dat heb ik zelf gelezen in de Playboy.” Tessa denkt dat het grootspraak is. Maar Iwan is vastbesloten: “Nee, ik doe dat echt, hoor! Let maar op.”

Dat is dus grootspraak gebleken van Iwan want hij heeft 't niet gezegd, Tes
was ook weer lekker op dreef he, wat een feeksenkop krijgt dat mens toch als
iets haar niet zint en dit zinde haar zo te zien allerminst.
Want nu moest ze de schijn ook nog eens op gaan zitten houden, toegegeven,
glashard liegen gaat 'r niet makkelijk af, het was van heel d'r lieftallige
smoelwerkje af te lezen "ik zit nu te liegen".
Ze waren vast in de veronderstelling dat niet alleen de gizmo's last van de
warmte hadden maar dat de microfoontjes ook op apegapen lagen, anders zouden
ze toch moeten weten dat de opmerking van Iwan "joh, dat zien ze nu toch niet",
na het "bekken" nogal tegenstrijdig was met wat zij nu zaten te beweren.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')