Is dat nu nog?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
Grundmeijer heeft net de voorronde van AMC's got talent gewonnen!
Ja, er zijn allerlei voorrondes, en de finale is 26 juni op het midzomernachtsfeest van het AMC, en dan gaan er 6 acts optreden, waarvan Grundmeijer er dus 1 isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef iofn het volgende:
[..]
Is dat nu nog?Toen ik daar in januari/februari rondliep hing het al helemaal vol met posters.
Overigens, sociale geneeskunde
LOLquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
Grundmeijer heeft net de voorronde van AMC's got talent gewonnen!
Het was Grundmeijer en de Titanics, en ze deden een a capella liedje, klonk best wel mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef Kassaa het volgende:
[..]
LOL
met wat? Ik hoor steeds dat die gast zo'n zak is bij de T's
komt allebei op hetzelfde neer, alleen trek je theoretisch gezien bij slingeren wat meer aan de adnexen. In de praktijk is het zo dat als een pijn doet, het andere ook pijn doet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:13 schreef Seam het volgende:
Wat betekent het als je bij het gynaecologisch onderzoek opstootpijn opmerkt? Ik weet namelijk alleen slingerpijn..
Oke bedanktquote:Op zondag 16 mei 2010 08:47 schreef Pluizel het volgende:
[..]
komt allebei op hetzelfde neer, alleen trek je theoretisch gezien bij slingeren wat meer aan de adnexen. In de praktijk is het zo dat als een pijn doet, het andere ook pijn doet.
De DGO (quote:Op zondag 16 mei 2010 08:47 schreef Pluizel het volgende:
[..]
komt allebei op hetzelfde neer, alleen trek je theoretisch gezien bij slingeren wat meer aan de adnexen. In de praktijk is het zo dat als een pijn doet, het andere ook pijn doet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:08 schreef intoxicated het volgende:
[..]
De DGO () - vrouwen bij ons vonden dat je dat deel van het onderzoek maar helemaal achterwege moest laten "omdat het erg patiëntonvriendelijk is".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |