quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:33 schreef Kassaa het volgende:Lieve Merel,
heb jij van blok 1.4 toevallig ook van die kekke samenvattingen? Heb echt nog steeds geen flauw idee wat ik aanmoet met dit blok, vage leerdoelen en colleges die niets met de studiestof te maken lijken te hebben :\ .
Ik was tijdens 1.4 vooral heel druk met het regelen van dingen voor mijn stage in Suriname, dus alles is toen een beetje langs me heen gegaan, ook het studeren
Edit:
Ik heb nog even mijn collegeblok erbij gepakt, maar ik heb volgens mij echt maar 10 pagina's college-aantekeningen en 2 gemaakte oefententamens, dus waar ik die 6 vandaan heb weet ik ook niet

Ik weet nog wel dat Mim's de bijbel was, en dat je je vooral niet moest kapotleren op al die domme percentages, maar dat je voor jezelf moest proberen om duidelijk te krijgen welke ziekte bij welke ziekteverwekker hoort, bij welke groep die ziekteverwekker hoort en welk geneesmiddel je daar dan voor gebruikt. Als je daar een schema van bouwt kun je rijk worden denk ik

En hebben jullie dat college al gehad over hepatitis met een giga-schema op het bord? Dat was echt belangrijk, en dat kun je ook niet terugkijken op blackboard, dus daar moet je echt bij zijn (naast dat het bij ons gewoon een supergrappig college was).