quote:
Ik weet nog wel een goedkope vervanging:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn hart is nou eenmaal gebroken.
Always at your service and disposal!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben je eeuwig dankbaar, even mijn roestige kennis van het menselijk lichaam opvijzelen
Nog iets meer dan een maandje dan ga ik zelf Grieksche Yoghurt halenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertaartje heeft mij Griekse yoghurt met aardbeitjes en honing gegeven![]()
Zo lekker!
'ts is altijd anders; JE VERWACHT UT NIET!11!1quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef PaintShopBro het volgende:
SWJ!
We hadden Nog een Min!![]()
Dit is afspraken niet nakomen
No, YOU put the phone down first!quote:
VERTEL VERTEL WE SCHRIJVEN MEEEEEEEEEEEEEEUHEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'ts is altijd anders; JE VERWACHT UT NIET!11!1![]()
![]()
xDx'dx''dXdx'dXd
hihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
No, YOU put the phone down first!
Bert Visscherquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
VERTEL VERTEL WE SCHRIJVEN MEEEEEEEEEEEEEEUHEEEEEEEEEEEEE!
Woaah! Dat wil ik ook wel!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertaartje heeft mij Griekse yoghurt met aardbeitjes en honing gegeven![]()
Zo lekker!
Lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maandje dan ga ik zelf Grieksche Yoghurt halen
ik zal het in mijn beste Grieks vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!Moet je vooral proberen met geconfijte rozenblaadjes
Devine gewoon!
Heeeeee...hoe was het op cursus?quote:
Bene.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeee...hoe was het op cursus?
Maar dat komt vast nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bene.
(Maar stiekem nog helemaal nog niet zoveel geleerd....)
Staat waarschijnlijk gewoon op de kaartquote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik zal het in mijn beste Grieks vragen
"Doe mij die maar"quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk gewoon op de kaartDe meeste Griekse restaurantjes in Griekenland hebben dat wel
En anders met een soort van geconfijte vruchtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |