mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...
Tenzij ze weg isquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zetten
dan wel jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tenzij ze weg isdan kan het wel
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer meequote:
Die heette toch Stoeprand?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer mee
Jaquote:
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bentquote:
Hoi suikertaartjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bent![]()
Hoi Ik ben Marijkezwollequote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi suikertaartjeik vind het ook wel leuk dat jij hier bent
Ik ben huppelmutsquote:
What am I, a fucking mirage or something?!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?
Nee, hihihihi, maar ik zag je te laatquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What am I, a fucking mirage or something?!
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.
Hoi Marijkequote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Ik ben MarijkezwolleOok aangenaam
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Weet ik toch mutsiequote:
Dat bepaal ik zelf nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.
Kost dat geld?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |