quote:In havelte. De enige sport waarin ik mijn kameraad me kan verslaan
Op zondag 19 mei 2002 23:46 schreef Summoner het volgende:[..]
Maar dat haat ik. En is ook niet leuk in je eentje. Waar heb je dat gedaan?
Dan moet je maar de hele dag in dit topic blijven, dan doe ik dat ook
quote:Ja, van die aanbiedingen maak ik ook vaak gebruik.
Op zondag 19 mei 2002 23:48 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik ga nog wel Overnight Sensation en Snakebite Love kopen, want die zijn samen voor de prijs van 12,99! Twee cd's voor de prijs van een midprice cd!
Ik weet nog wel dat Large een keer zo'n vreselijk gave aanbieding had (Century Media): twee nog steeds goedverkopende cd's voor 25 piek. Ik bestelde de hele hap meteen, maar de helft was al uitverkocht en ik had op zich nog geluk dat ik twee toffe albums van Samael en twee toffe van Moonspell had kunnen bemachtigen. Die cd's staan er nu weer in voor volledige prijs!
quote:Hehe, ik zou wel willen maar als de telefoonrekening dan binnenkomt overlijden mijn beide ouders!
Op zondag 19 mei 2002 23:50 schreef Kipman het volgende:[..]
Dan moet je maar de hele dag in dit topic blijven, dan doe ik dat ook
quote:Zijn dat ook van die serie's genaamd 'Two originals of...'? Dat zijn wel leuke en die zijn meestal alleen maar in de Free Record Shop te vinden. Van alle winkels...
Op zondag 19 mei 2002 23:54 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, van die aanbiedingen maak ik ook vaak gebruik.
Ik weet nog wel dat Large een keer zo'n vreselijk gave aanbieding had (Century Media): twee nog steeds goedverkopende cd's voor 25 piek. Ik bestelde de hele hap meteen, maar de helft was al uitverkocht en ik had op zich nog geluk dat ik twee toffe albums van Samael en twee toffe van Moonspell had kunnen bemachtigen. Die cd's staan er nu weer in voor volledige prijs!
quote:Ik heb lekker kabel
Op zondag 19 mei 2002 23:55 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, ik zou wel willen maar als de telefoonrekening dan binnenkomt overlijden mijn beide ouders!
Maar morgen ga ik eventjes stofzuigen en afwassen, want dan komen mijn ouders weer terug. Ik zou vanavond naar smithys, maar ik hebe helemaal geen geld meer! Dinsdag wel weer gelukkig.
quote:Nee, niet van deze serie, maar die je nu noemt is ook wel aardig. Soms.
Op zondag 19 mei 2002 23:56 schreef Kipman het volgende:[..]
Zijn dat ook van die serie's genaamd 'Two originals of...'? Dat zijn wel leuke en die zijn meestal alleen maar in de Free Record Shop te vinden. Van alle winkels...
![]()
Grip Inc, Destruction en Sodom heb ik wel gekocht van die serie. En ja, in de FRS liggen ze ook. Erg wonderlijk.
quote:Hebben ze bij jou nog geen kabel of adsl?
Op zondag 19 mei 2002 23:55 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, ik zou wel willen maar als de telefoonrekening dan binnenkomt overlijden mijn beide ouders!
quote:Zo erg vind ik de metalsectie van de FRS ook weer niet. De bekende cd's zijn astronomies duur, maar je hebt ook wel van minder bekende bands en die prijzen zijn eeigenlijk best normaal. En soms zitten er best leuke aanbiedingen tussen, zoals ik dus net noemde.
Op zondag 19 mei 2002 23:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, niet van deze serie, maar die je nu noemt is ook wel aardig. Soms.
Grip Inc, Destruction en Sodom heb ik wel gekocht van die serie. En ja, in de FRS liggen ze ook. Erg wonderlijk.
quote:O ja, uw ouders waren op vakantie. Dat zal wel weer wennen worden aan het lage volume!
Op zondag 19 mei 2002 23:58 schreef Kipman het volgende:[..]
Maar morgen ga ik eventjes stofzuigen en afwassen, want dan komen mijn ouders weer terug. Ik zou vanavond naar smithys, maar ik hebe helemaal geen geld meer! Dinsdag wel weer gelukkig.
Ik heb momenteel ook geen geld. Het uitzendbureau houdt nog voor vier weken loon vast omdat ik nu ineens een loonbelastingformulier moet invullen! Dus vanaf volgende week kan ik weer cd's kopen.
quote:AAAAAAAAAAARG! (sorry, frustratie).
Op maandag 20 mei 2002 00:00 schreef Seborik het volgende:[..]
Hebben ze bij jou nog geen kabel of adsl?
Jawel, maar mijn *ouders* zijn beiden internetmaagd en willen er ook niet aan en zijn bang dat ik anders internetverslaafd wordt etc. etc.
Met logische argumenten zijn ze niet te overtuigen. ![]()
Maar een uurtje per dag is ook veel te weinig, zoals nu ook ik zou na 25 min. stoppen om op een uur uit te komen maar nu zit ik ook al weer 1 uur en 8 min. te klooien...
quote:Het is wonderlijk, maar ik heb nu bijna 3 weken geen cd meer gekocht! En dat hou ik vol tot vrijdag
Op maandag 20 mei 2002 00:02 schreef Summoner het volgende:[..]
O ja, uw ouders waren op vakantie. Dat zal wel weer wennen worden aan het lage volume!
Ik heb momenteel ook geen geld. Het uitzendbureau houdt nog voor vier weken loon vast omdat ik nu ineens een loonbelastingformulier moet invullen! Dus vanaf volgende week kan ik weer cd's kopen.
quote:Ik kan er altijd wel wat tussen vinden.
Op maandag 20 mei 2002 00:01 schreef Kipman het volgende:[..]
Zo erg vind ik de metalsectie van de FRS ook weer niet. De bekende cd's zijn astronomies duur, maar je hebt ook wel van minder bekende bands en die prijzen zijn eeigenlijk best normaal. En soms zitten er best leuke aanbiedingen tussen, zoals ik dus net noemde.
quote:Nee, ik denk het niet. En ook al wel, jij kan niks kopen, hehe
Op maandag 20 mei 2002 00:06 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik kan er altijd wel wat tussen vinden.
Hij is vast niet open morgen, denk je wel?
quote:In grote plaatsen of bij stations meestal wel...
Op maandag 20 mei 2002 00:06 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik kan er altijd wel wat tussen vinden.
Hij is vast niet open morgen, denk je wel?
quote:Jawel hoor, ik sta inmiddels toch al rood dus daar kan nog wel een schepke bovenop. Maar gelukkig is 'ie morgen dicht dan kan ik mijzelf ook niet verder in de problemen helpen.
Op maandag 20 mei 2002 00:08 schreef Kipman het volgende:[..]
Nee, ik denk het niet. En ook al wel, jij kan niks kopen, hehe
Enfin, ik stap maar weer es op. Bier, Pizza en Metal is wat mij nog rest. Bis morgen.
quote:Helaas, Steenwijk is geen grote plaats. Laat staan Noordwolde...
Op maandag 20 mei 2002 00:10 schreef Seborik het volgende:[..]
In grote plaatsen of bij stations meestal wel...
quote:Oh jeetje.
Op maandag 20 mei 2002 00:05 schreef Summoner het volgende:
Maar een uurtje per dag is ook veel te weinig, zoals nu ook ik zou na 25 min. stoppen om op een uur uit te komen maar nu zit ik ook al weer 1 uur en 8 min. te klooien...
quote:Hé, jij hebt een stukje tekst van Priest's Metal Messiah in jouw signature. Dat is best wel een cool nummer he?
Op maandag 20 mei 2002 00:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Oh jeetje.
quote:Ja.
Op maandag 20 mei 2002 00:16 schreef Kipman het volgende:[..]
Hé, jij hebt een stukje tekst van Priest's Metal Messiah in jouw signature. Dat is best wel een cool nummer he?
Die staat er al ruim een week hoor.
quote:Jij heeft zeker die ene film op V8 gezien
Op maandag 20 mei 2002 00:15 schreef Evil het volgende:
* Evil likes Vempires....![]()
quote:Ik zie 'm nu pas. De mijne staat er nu 2 en een half jaar. Ik mag 'm niet veranderen, het is een klassieker
Op maandag 20 mei 2002 00:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja.
Die staat er al ruim een week hoor.
quote:Haha.
Op maandag 20 mei 2002 00:18 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik zie 'm nu pas. De mijne staat er nu 2 en een half jaar. Ik mag 'm niet veranderen, het is een klassieker
Ik verander hem heel vaak, voor deze stond er een stukje uit "The Soulforged" van Blind Guardian.
quote:Dat zou ik dan niet herkend hebben, want ik luister nooit naar die cd.
Op maandag 20 mei 2002 00:19 schreef Seborik het volgende:[..]
Haha.
Ik verander hem heel vaak, voor deze stond er een stukje uit "The Soulforged" van Blind Guardian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |