quote:Dat een film?
Op maandag 20 mei 2002 00:15 schreef Evil het volgende:
* Evil likes Vempires....![]()
quote:Yep, en daar moet ik het een maandje mee doen denk ik....
Op maandag 20 mei 2002 00:17 schreef Kipman het volgende:Jij heeft zeker die ene film op V8 gezien
quote:Ja. Ik vind de nieuwe nog steeds te druk en zo zijn er meer. Ik denk dat BG een beetje te lang aan de cd heeft gewerkt.
Op maandag 20 mei 2002 00:23 schreef Seborik het volgende:[..]
Ow.
Is Nightfall in Middle-Earth jouw favoriet?
Maar er zijn er genoeg die 'm wel goed vinden en da's natuurlijk ook mooi
quote:Als je mij maar niet leegzuigt op Waldrock, dan is het goed
Op maandag 20 mei 2002 00:24 schreef Evil het volgende:[..]
Yep, en daar moet ik het een maandje mee doen denk ik....
![]()
quote:Lijkt mij ook leuk om te zien! Ik heb nog nooit een black metal act gezien. Op waldrock ga ik opeens van alle metalgenres wat zien
Op maandag 20 mei 2002 00:28 schreef Evil het volgende:
Seborik Met Graspop moet je zeker ff naar Immortal kijken!!!!
quote:* Evil laat je het festivalterrein/camping lopend verlaten....
Op maandag 20 mei 2002 00:30 schreef Kipman het volgende:Als je mij maar niet leegzuigt op Waldrock, dan is het goed
quote:Nou, vooruit dan.
Op maandag 20 mei 2002 00:28 schreef Evil het volgende:
Seborik Met Graspop moet je zeker ff naar Immortal kijken!!!!
quote:Hou je trouwens een plekje vrij voor mij op de camping?
Op maandag 20 mei 2002 00:33 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil laat je het festivalterrein/camping lopend verlaten....
![]()
![]()
![]()
quote:Hopelijk spelen ze in het donker/schemerdonker....
Op maandag 20 mei 2002 00:32 schreef Kipman het volgende:Lijkt mij ook leuk om te zien! Ik heb nog nooit een black metal act gezien. Op waldrock ga ik opeens van alle metalgenres wat zien
quote:Zon'n band komt ook bter tot z'n recht in een zaal eigenlijk. Maar is dat tweede podium geen tent? Dan kunnen ze daar mooi in
Op maandag 20 mei 2002 00:36 schreef Evil het volgende:[..]
Hopelijk spelen ze in het donker/schemerdonker....
Komt de sfeer beter ten goede dan dat ze in het zonnetje spelen....![]()
quote:Daar ga ik wel van uit, maar this net hoe ik me op zo'n moment voel....
Op maandag 20 mei 2002 00:35 schreef Seborik het volgende:
Evil ga je naar Waldrock en Graspop?
Enneh Kipman Ik doe mn best, kom zelf rond 19.30 uur op de camping, dus mocht er een plaastje naast me nog open zijn, hou ik hem bezet voor je....
En anders kun je altijd nog in mijn tent slapen mocht het nie lukken met een plek vrij houden....
quote:Geen idee eigenlijk hoe ze dat met het 2e podium willen doen....
Op maandag 20 mei 2002 00:39 schreef Kipman het volgende:Zon'n band komt ook bter tot z'n recht in een zaal eigenlijk. Maar is dat tweede podium geen tent? Dan kunnen ze daar mooi in
quote:Nu hoop ik juist dat er geen plek meer vrij is
Op maandag 20 mei 2002 00:42 schreef Evil het volgende:[..]
En anders kun je altijd nog in mijn tent slapen mocht het nie lukken met een plek vrij houden....
quote:Je kan altijd hopen dat het een regenachtige dag word
Op maandag 20 mei 2002 00:45 schreef Evil het volgende:[..]
Geen idee eigenlijk hoe ze dat met het 2e podium willen doen....
Wacht het wel af, maar net als Dark Funeral vorig in de zon, das echt helemaal niets....
quote:This toch een 3persoonstent, en ik slaap er (vooralsnog) alleen in....
Op maandag 20 mei 2002 00:57 schreef Kipman het volgende:Nu hoop ik juist dat er geen plek meer vrij is
Maar ik doe mn best om een plekkie vrij te houden voor je, dan kun je zelf beslissen waar je je luchtbed neer gaat leggen....
quote:En dan weer met zn alle naar de Metal Market rennen en (ik dacht) Bruce Dickensen helemaal alleen achterlaten op het podium....
Op maandag 20 mei 2002 01:00 schreef Kipman het volgende:Je kan altijd hopen dat het een regenachtige dag word
quote:
Op maandag 20 mei 2002 01:04 schreef Evil het volgende:[..]
En dan weer met zn alle naar de Metal Market rennen en (ik dacht) Bruce Dickensen helemaal alleen achterlaten op het podium....
![]()
Bruce is cool.
quote:huh? wat is het verhaal hier achter?
Op maandag 20 mei 2002 01:04 schreef Evil het volgende:[..]
En dan weer met zn alle naar de Metal Market rennen en (ik dacht) Bruce Dickensen helemaal alleen achterlaten op het podium....
![]()
quote:Vorig jaar was het opzich een zonnige dag op Waldrock. Maar net op het moment dat Bruce het podium op zou komen begon het enorm te plenzen, dus iedereen rende als een gek de Metal Market in om zo te schuilen voor de strotbui....
Op maandag 20 mei 2002 01:07 schreef Kipman het volgende:huh? wat is het verhaal hier achter?
quote:Is Bruce ooit op Waldrock geweest dan?
Op maandag 20 mei 2002 01:12 schreef Evil het volgende:[..]
Vorig jaar was het opzich een zonnige dag op Waldrock. Maar net op het moment dat Bruce het podium op zou komen begon het enorm te plenzen, dus iedereen rende als een gek de Metal Market in om zo te schuilen voor de strotbui....
quote:Huh? Bruce speelde toch helemaal niet op Waldrock vorig jaar
Op maandag 20 mei 2002 01:12 schreef Evil het volgende:[..]
Vorig jaar was het opzich een zonnige dag op Waldrock. Maar net op het moment dat Bruce het podium op zou komen begon het enorm te plenzen, dus iedereen rende als een gek de Metal Market in om zo te schuilen voor de strotbui....
quote:ik denk ook dat ze mis is met Dynamo van 2 jaar terug, waar het bij Knor al begon met regenen. Tijdens Maiden regende het nog wat meer, maar toch bleef het lekker druk bij het podium.
Op maandag 20 mei 2002 01:18 schreef Kipman het volgende:[..]
Huh? Bruce speelde toch helemaal niet op Waldrock vorig jaar
Je bedoeld zeker een andere edite van het festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |