Laat ik die procedure inderdaad eerst maar eens opstarten.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me inderdaad wel verstandig om eerst daadwerkelijk aangenomen te worden voor je verhuisd.
Oké, dan ga ik gewoon naar Paradiso vanavondquote:Op woensdag 21 april 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat ik die procedure inderdaad eerst maar eens opstarten.
Vanavond!
Het is een schuwe Schimp.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
Schimpie met een opengeklapte nagel. En hij is weg.![]()
Wat ontzettend vervelend voor je.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, dan ga ik gewoon naar Paradiso vanavond![]()
Gadver vies wiefquote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Schimpie met een opengeklapte nagel. En hij is weg.![]()
Echt?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, ik heb vannacht op hotels en retourtjes gezocht![]()
Street wear, jeans. Precies mijn spijkerpakkie an.quote:
Nee!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt?Duur?
Je moet slapen!
Tosti verbrand!Het was mijn laatste plak kaas.
![]()
Wat een kutdag! *kras
Kennen ze je daar al van andere dingen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Street wear, jeans. Precies mijn spijkerpakkie an.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
CarO, wil jij een doos vol nagelshit met gel enzo?
Oh god, nu moet ik nog gauw leren hardlopen. Bij Antm waren ze in Central Park. Dus!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee!
Voor 800 euro vliegen we rechtstreeks retour en zitten we in een 3 sterren hotel in Manhattan![]()
Zeven fucking dagen lang! kort.
Ja en dan zakgeld he!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god, nu moet ik nog gauw leren hardlopen. Bij Antm waren ze in Central Park. Dus!
Maar dat valt ja haske mee! Eten is ook vast cheap, chipsen en donuts. Klaar!
Nee, handig als ik ben, heb ik het niet opgeschrevenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Hotel Pennsylvania toevallig? Goede dingen over gehoord, qua prijs-kwaliteitverhouding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |