Niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef Chowi het volgende:
Combobreaker!
Wat was het dan, als het geen combobreaker was?quote:
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidjequote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was het dan, als het geen combobreaker was?
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidje
Pics van het masker.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Chowi zal ik jou ook een maskertje op je mooie zalmroze huidje
We zitten ook "samen" in een ander topicquote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.
Nou uhm daar hadden ze het elders overquote:
Ik geloof dat het de Singles SC betreft.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt en heb geen zin om een plaatje van een konijn met een pannenkoek op zijn hoofd te zoeken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de Singles SC betreft.
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou uhm daar hadden ze het elders over
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk..
Och ik moest er om lachen. En dacht er aan toen ik je hier net zag postenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Singles gaat mij veel te snel. Ik krijg de helft niet eens mee. Want ik doe ook nog andere dingen behalve in Singles F5'en, namelijk..
Jullie moeten echt gaan trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Och ik moest er om lachen. En dacht er aan toen ik je hier net zag posten
Misschien moet je nog een keer je tieten laten zien om de testosteron weer wat te laten stromen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:30 schreef Tally het volgende:
Wat een nichten in dit topik zeg.
Nee die K is xpres!
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer je tieten laten zien om de testosteron weer wat te laten stromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |