Dat issiequote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ik las net even terug en hoorde dat UIO nog geen vaste vriendin heeft.
Ben je lekker, UIO_AMS?
Voel je niets van.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Chowi het volgende:
Maar hij is wel 11 jaar ouder dan ik ofzeau.
8 keer maar?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Kweenie, in die periode krijgen mannen toch vaak defecten aangaande potentie en/of erectie?
Ik moet wel minstens 8 keer per week seks hoor, dus volgens mij heb je daar een jonge knul voor nodig.
Nee hoor. Ik ken genoeg "oudere" mannen die die 8 keer per week zeker halen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef Chowi het volgende:
Kweenie, in die periode krijgen mannen toch vaak defecten aangaande potentie en/of erectie?
Ik moet wel minstens 8 keer per week seks hoor, dus volgens mij heb je daar een jonge knul voor nodig.
Welke dag wil je 2x dan ?quote:
En waar ligt jouw minimum?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Pfew! Gelukkig maar. Anders hadden we een probleem gehad.
Vrijdag. Begin van het weekend jewaids.quote:
Daarvoor zul je één ding in je leven moeten opgeven:quote:
Werken is toch overrated.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarvoor zul je één ding in je leven moeten opgeven:
Slapen of werken.
Ik geen plank. Of auto. Of laatje. Zie je, Ch? Er is helemaal geen probleem. Nooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Chowi het volgende:
Er moet toch brood op de plank komen, Q. Of benzine in de tank. Of geld in het laatje.
Zo 1 waar je jesters gewoon helemaal perfect in zichtbaar zijn ?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrijdag. Begin van het weekend jewaids.
Ik heb trouwens al een zomerjurkje gekocht.![]()
.
Zeg dan gewoon een kwartiertje douwen Q.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |