Smileyfail.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Houzer het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond een gehaktbrood maken, dat heb ik dus nog nooit op.
*duimt*
Ik heb gister pizza gegetenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga vanavond aan de pizza. Afhaal, dus.
Dat is lekker!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef Houzer het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond een gehaktbrood maken, dat heb ik dus nog nooit op.
*duimt*
Ik denk dat ik vanavond wraps eet.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog niet wat mijn vriendin vanavond kookt.
Sorry ik kan nietquote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef KingOfMars het volgende:
Mijn vriendin is er niet vanavond dus.
Ik ben benieuwd, het feit dat haar lekkere beste vriendin mee eet maakt een hoop goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb gister pizza gegeten
[..]
Dat is lekker!Maak ik zelf wel eens. Voor mezelf dan. Want hij vind het niets
Zo van "dat gehaktbrood is te goor voor woorden maar om het goed te maken kunnen we een trio doen!" ?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het feit dat haar lekkere beste vriendin mee eet maakt een hoop goed.
Een pakkie noodles opwarmen telt niet als koken JK.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijnes dus wel, maar ik heb deze week al twee keer gekookt, dus ik mag lijen dat er wat warms op tafel komt. SONNST KNALLT'S!
Dat zou inderdaad een zeer mooi plan zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van "dat gehaktbrood is te goor voor woorden maar om het goed te maken kunnen we een trio doen!" ?
Ah jonge, ik had bijvoorbeeld lekkere aardappelschijfjes uit de oven gemaakt, met groenten ook uit de oven. Lekker worsie erbij en vooraf boemkoolsoep met blauwe kaas.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef Houzer het volgende:
Een pakkie noodles opwarmen telt niet als koken JK.
Haha, n00b.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Houzer het volgende:
Hey over een maandje zit ik alweer 7 jaar op FOK
Wanneer mag ik bij jouw eten?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah jonge, ik had bijvoorbeeld lekkere aardappelschijfjes uit de oven gemaakt, met groenten ook uit de oven. Lekker worsie erbij en vooraf boemkoolsoep met blauwe kaas.
Ik wil het!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van "dat gehaktbrood is te goor voor woorden maar om het goed te maken kunnen we een trio doen!" ?
Als je je vriendin en haar vriendin meeneemt.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:03 schreef Houzer het volgende:
Wanneer mag ik bij jouw eten?
Blijft de jouwe er dan ook bij, dan maken we er een orgie met blauwe kaas van.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je je vriendin en haar vriendin meeneemt.
Mn kaasdonut.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je ook eens onder het randje wassen, H.
Met je blauwe kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |