Komt -ie nu mee. Net nu we een heel weekend in Delluf hebben gezeten. Ik had ook wel een hele grote toko willen leegkopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Houzer het volgende:
Oi in Delft schijnt btw een hele grote toko te zitten, iemand een idee hoe dat ding heet, ik moet mijn collectie te hete peppers weer aanvullen.
Gruttes,quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Komt -ie nu mee. Net nu we een heel weekend in Delluf hebben gezeten. Ik had ook wel een hele grote toko willen leegkopen.
Nee, dat is die andere J.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Houzer het volgende:
Gruttes,
En ik maar denken dat jij alleen voor het hollandse prakkie te porren was.
Prakkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gruttes,
En ik maar denken dat jij alleen voor het hollandse prakkie te porren was.
Dat zal hem wel zijn, zaterdag ff kijken wat voor lekkers ze allemaal hebben daar.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Deze: http://tokowijzer.wordpress.com/category/tokos/toko-delft/
Tenminste, daar komt Google mee.
Echt zo met je vork de sperzieboontjes lekker door je aardappelen prakken tot het een grauw groene brij is.quote:
Met een dikke laag appelenmoes eroverheen.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
Echt zo met je vork de sperzieboontjes lekker door je aardappelen prakken tot het een grauw groene brij is.
*ril*
Whehe. Ach we eten wel vaker Hollands nu, want [peuter] en die wil het idd helemaal geprakt hebben. Maar zelf heb ik er helemaal niks mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Echt zo met je vork de sperzieboontjes lekker door je aardappelen prakken tot het een grauw groene brij is.
*ril*
Rdam ben ik best vaak, om te genieten van Sumo of Shabushabu, Delf is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met een dikke laag appelenmoes eroverheen..
In Rotterdam heb je ook de wereld aan toko's trouwens, naast de Euromast leg ook een beaut met een toko en restaurant erin, bijvoorbeeld.
In mijn tijd moest ik altijd vreten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe. Ach we eten wel vaker Hollands nu, want [peuter] en die wil het idd helemaal geprakt hebben. Maar zelf heb ik er helemaal niks mee.
We eten wel lekker hoor, alleen eet ik het niet fijngeprakt.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je laat je toch niet lekker eten ontzeggen door een kind?
Heerlijke sushi e.d. tegen nog een leuke prijs.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, binnenkort maar weer eens naar de Sumo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |