Volgens mij heb je dan ruim voldoende punten voor een jongerenwoning. Op je 27e moet je moven, maar je kunt dan wel binnen korte tijd verhuizen. Ik ga zo meteen kijken naar zo'n woning en ik heb maar 19 punten.quote:
Mogge moemoequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan ruim voldoende punten voor een jongerenwoning. Op je 27e moet je moven, maar je kunt dan wel binnen korte tijd verhuizen. Ik ga zo meteen kijken naar zo'n woning en ik heb maar 19 punten.
Nielske!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mogge moemoe
Ow ja, ik moet nog effe boeken voor woensdag op donderdag
Ja alles goed hier, lekker weer een ex onverwacht een paar dagen op bezoek gehad ivm vulkaanuitbarstingquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef moemoe het volgende:
Ja, best wel! Bijna vakantie en hoop dat het zo meteen echt wat is (de woning).
Ik kan dan alleen niet meer uit bed rollen voor college.
Hoe is het daar?
Doe alsof het weekend is 14.gifquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen, echt schandalig lang geslapen.
Bonjour! Was er graag bij geweest, maar ik heb geen reactie meer gehad op m'n mailtje. Achteraf bleek ik ook andere verantwoordelijkheden te hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef moemoe het volgende:
2dope, hoe vond je de wandeling gisteren?
Dat vroeg ik mij laatst ook af. Staat het niet ergens op de ACLO site?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef Viper86 het volgende:
Hebben mensen hier misschien ook ervaring met het vrij zwemmen in het WAS?
Heb hier opzich wel interesse in, lekker baantjes zwemmen na of voor een college.
Als ik het goed heb kun je met de aclo - pas hier gewoon naar binnen, toch? Je hoeft geen extra kaartjes of iets dergelijks aan te schaffen?
Het weekrooster ziet er in ieder geval al goed uit.: http://www.rug.nl/sprsport/sporten/zwemmen/zwemrooster
Lijkt me ook wel nice inderdaad, ik zie daar altijd massaal luitjes waterpoloėn als ik 's avonds bij de bushalte op lijn 11 sta te wachten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef Viper86 het volgende:
Heb hier opzich wel interesse in, lekker baantjes zwemmen na of voor een college.
Als ik het goed heb kun je met de aclo - pas hier gewoon naar binnen, toch? Je hoeft geen extra kaartjes of iets dergelijks aan te schaffen?
Het weekrooster ziet er in ieder geval al goed uit.: http://www.rug.nl/sprsport/sporten/zwemmen/zwemrooster
Je kunt op die uren uit het rooster gewoon naar binnen lopen. En je hoeft dus geen extra kaartje, zoals met alle algemene uren van de Alco.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:32 schreef Viper86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |