Alle elektronische apparaten hebben door middel van non-conformiteit 2 jaar garantie!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Timmert het volgende:
14 maanden, dus geen garantie meer helaas.
heb je een linkje of iets waar ik dit na kan lezen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:40 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Alle elektronische apparaten hebben door middel van non-conformiteit 2 jaar garantie!Dus je hebt nog zo'n 8 maanden
Europese Richtlijn die sinds eind 2009 geīmplementeerd is in de Nederlandse wetgeving.
Geen idee, waar kan ik dat checken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:37 schreef john2406 het volgende:
Timmert weet je misschien of deze een slic 2.1 bios heeft?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb een Samsung LCD 22", met eventueel een zelfbouw desktop. Interesse?
Mijn reactie was bedoeld alsquote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
Als je ergens anders iets goedkoper kunt krijgen ga je daar heen, en als je problemen hebt met de kwaliteit heb je dus geen interesse en heb je dus niets te zoeken in dit topic.
Soms kan het zo simpel zijn.....
Ja, jouw ervaring telt natuurlijk zwaar meequote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Wel hoor, Het moederbord van mijn Dimensiion 9100 was na 6 maanden al kapot.
Een SAN is een netwerk . Je bedoeld vast de storage binnen je SAN die enorm is.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jouw ervaring telt natuurlijk zwaar mee.
Wij hebben hier tot volle tevredenheid zo'n 400 PC's en 2 enorme SANs van Dell die het altijd prima doen.....
Kom je alleen achter door dell te bellen maar ik kan ook wel eens ergens zoeken of ik er wat over vind maar als deze 14 mnd oud is zou die eigenlijk al een slic 2.1 moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:37 schreef john2406 het volgende:
Geen idee, waar kan ik dat checken?
200?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef Timmert het volgende:
Nee 200 is veel te weinig.
Maar je geeft zelf aan:quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Timmert het volgende:
Sorry, ik haalde even 2 dingen door elkaar. Maar nee helaas, geen interesse.
quote:evenals ruil tegen een LCD monitor
Antec Sonata II behuizingquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Timmert het volgende:
Er is al eerder 200 euro geboden, maar dat is veel te weinig.
Wiebelkont: volgens mij doen die 2 schermen samen ongeveer 130 euro op de tweedehands markt. Trek dat af van de +/- 350 euro die ik voor de Dell wil hebben en je komt op 220 euro. Wat voor pc betreft het precies? Misschien heb ik wel interesse..
Als het goed is wel, stuur je wel even een pm voor obvious reasons:Pquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:37 schreef john2406 het volgende:
Helaas niet wat ik zoek, wel een mooi systeemquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Antec Sonata II behuizing
Coolermaster Silent Pro M500 modulaire voeding (minder dan een jaar oud)
MSI P6N Platinum 650SLI chipset (2x PCI-E)
Intel Core2Duo E6750 2,667ghz met Zalmann koeler
4x1gb Kingston Valueram 667mhz
MSI Geforce N9600GT 512mb (half jaar oud)
2x Seagate 250gb Sata-300 NCQ schijven
Samsung CDRW/DVDRW drive
MGE 1500VA UPS systeem met 4 uitgangen (ivm 1 pc + 2 schermen)
Geluid (5.1) en Lan (1 gbit) is onboard maar ik heb er optioneel een Crreative X-FI Gamer bij, die staat momenteel los te koop maar is nog niet op gereageerd.
Ook is er, als je wilt, een simpel Logitech keyboard bij en een Logitech G9 gaming mouse in nette staat.
Ik verwacht dat het dan eerder bijbetalen van jouw kant word natuurlijk, maar kijk maar wat je ervan vind. Ik wil aan een laptop beginnen om stroombesparender om te gaan met de pc, maar heb mijn oog ook laten vallen op de Qosmio van Toshiba. De verkoop van mijn systeem moet me al een flink gedeelte op weg helpen. Weet nog niet wat ik doe.
Dank voor de melding,is het echter mogelijk om watquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:38 schreef Timmert het volgende:
Wegens verandering van omstandigheden mag m'n Dell weg.
Volledige specs:
Intel Core2Duo T5870 2,0ghz
3gb RAM
250GB 5400rpm harddisk
Dell 1395 Wireless
Gigabit LAN
Firewire
Nvidia Geforce 8400m, 256mb videokaart
1440x900 mat LCD scherm
Microsoft Vista Home Premium licentie
6 cell accu + originele 90w adapter aanwezig.<knip>
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:40 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Alle elektronische apparaten hebben door middel van non-conformiteit 2 jaar garantie!Dus je hebt nog zo'n 8 maanden
Europese Richtlijn die sinds eind 2009 geīmplementeerd is in de Nederlandse wetgeving.
Okee, kijk maar of je er mee door wil gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:44 schreef Timmert het volgende:
Genoteerd, maar nog iets te weinig.
Ik heb er eens over nagedacht, voor 275 ex verzenden mag 'ie weg, mits we de transactie snel afsluitenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Timmert het volgende:
Voor 300 mag ie weg, lager ga ik echt niet..
Ok, dus dit klopt niet?:quote:Op zondag 2 mei 2010 22:20 schreef Timmert het volgende:
Nee, dat is een 8600m.
Ik heb zelf een Dell M1330 met 8400M videokaart en die wordt regelmatig stevig belast. Geen centje pijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, dus dit klopt niet?:
http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_8_Series#GeForce_8M_Series
"The reason for the high failure rate was because of faulty solder material; when the GPU heated up and then cooled over its use, particularly when used in GPU intensive operations like games, the solder would become soft when hot, and when cool, that solder would crack, causing failure in the 8600M GT, 8600M GS, 8400M GT, and 8400M GS cards. It is widely acknowledged that these cards have a universal design flaw."
Het is geen sterk verhaal, het is een feit. Nvidia heeft het ook allang toegegeven en de garantie op deze videochips in heel veel laptops is verlengd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Dell M1330 met 8400M videokaart en die wordt regelmatig stevig belast. Geen centje pijn.
Toevallig weet ik "iets" van solderen, met name van het actuele loodvrije solderen. En er komt heel wat bij kijken om een solder ball te laten smelten. Zoveel zelfs dat het brandgevaar oplevert als het in een werkende laptop gebeurt. Daarom vind ik het een sterk verhaal.
Eerder zal het probleem zijn dat solderingen nket goed gevloeid zijn, en bij opwarmen van de GPU zet die uit en raken de solderingen los. Het kan wel, maar is niet heel waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |