Zo'n eventueel Lesbisch partijtje....
Maar wat is er gaande tussen Tessa en Antonette? Bloeit hier welliswaar een nieuwe liefde en kunnen we Jop tot "lucky bastard of the year 2000" rekenen? Of gaat het hier slechts om een stoeipoesjes gevecht? Verlekkerd zie je dikke Eric keer op keer kijken, valt er dan toch nog wat te swingen tussen hem met Tessa en Jop en zijn Antonette? Yeah baby! Do I make you horney? Do I make you randy? Yeah baby!
Advies vragende bij mijn Puckzzz vertelde ze mij dat zij nooit zo met haar vriendinnen omging, zo intiem welliswaar. Tot mijn grote spijt overigens.
Want als je ze af en toe ziet stoeien boeren mn hormonen me toch wel eens op en vraag ik me af wat Jop bij het zien van deze beelden denkt!
Waarschijnlijk slechts blijde verrastheid met een vleugje ontroering, gemixed met de kleine verbouwerering dat Antonette misschien straks helemaal niet meer bij hem terug komt en bij Tessa intrekt. Misschien zelfs meteen al als de rijkste lesbiennes van Nederland (de prijs winnende, that is.)
Ik gun het hem wel, die Jop, want hoe hij geflest is door de Bus heeft hij toch echt wel recht op een feestje en daar hoort swingen met Tessa toch zeker bij!
GEZALLICH!!!!
Grtz,
Meerhoerman & een vleugje Puckzzz.
Had al een traantje gelaten toen ik hoorde dat je je hier voorlopig niet zou laten zien.
Welcome back!!
[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 11 Mei 2000).]
quote:
op 05-11-2000 om 11:43 AM schreef femfatale het volgende:
Mirrorman, ik ben blij dat je er weer bent.
Had al een traantje gelaten toen ik hoorde dat je je hier voorlopig niet zou laten zien.
Welcome back!!
Bedankt Fem, ben ook blij er weer te zijn.
Grtz,
Meerhoerman.
Ik heb een beetje het idee dat het meer vanuit Tessa komt. Jop was op de uitbraken trouwens ook al veel knuffeliger dan voorheen met Tessa en zij zei ook nog eens in de bus dat hij er zo fantastisch uitzag. Misschien wil ze Jop wel via Ant? Of is dit echt een belachelijk idee
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
In beide gevallen kan ik maar 1 ding zeggen:
DAT MOET IK WEL!
En daarmede kan ik alleen maar vermelden dat Jop een goeie zomer tegemoet gaat, waarin 'ie waarschijnlijk niet bijster bruin zal bijkleuren. Zoals Hawkwind zei probeert Jop jegens zijn snode plannen een 3, 6 of 8 persoons bed aan te schaffen en gooit het waarschijnlijk op het feit dat
Ze het in de bus toch al gewend zijn
Sluw, ja, maar doch doeltreffend en ik kan niet anders zeggen dat ik hoop dat velen zijn voorbeeld zullen volgen. Vrije sex rules, zoals Verbal al zegt moet de hippie-tijd gewoon weer terug komen.
Oh Behave baby!
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
Advies vragende bij mijn Puckzzz vertelde ze mij dat zij nooit zo met haar vriendinnen omging, zo intiem.
Als je nagaat dat de dames ook al weken droogstaan en net als mannen hun behoeften hebben, dan is het niet verwonderlijk dat je elders een substituut zoekt voor een noodoplossing.
Zoals de 31 jarige - van ervaringsdeskundigheid bol staande - psychologe al opmerkte: die kittens hebben behoefte aan warmte, fysieke warmte, een holletje om weg te kruipen. Dus dat zoeken ze bij elkaar. Dat daarbij de op springen staande hormonen het een wat lijflijk aanzien geven is dan ook niet vreemd.
Ik vind wel dat ze erg ver gaan met hun vertoon. Maar ja, misschien is dat ook gesouffleerd?
Die Bus is zo saai nu de karakterspelers eruit zijn dat ze kijkcijfer nu trachten op te krikken met spelletjes, oortergende karaoke en zwembadjes. En als dat niet lukt wordt misschien toch nog de seks er op het eind bij gesleept. Want daar zit toch iedereen op te wachten? Dat er 'gedouwd' wordt?
De erecties van Eric worden al breed uitgemeten door teefje Tes. (Waar zij al niet op let.)
Mirrorman, Ave, hoe goed u weer aanwezig te zien, zoals het hoort!
Fok! zonder Pimp is als een haai zonder tanden.
IK ZIT HIER VOOR M'N RUST
Na het lezen van deze topic ben ik natuurlijk lekker bevooroordeeld naar de uitzending van vandaag gaan kijken, en het viel mij ook erg op:
TESSA GEILT OP HET RUBENSE, WULPSE LICHAAM (wereldquote van puckzzz) VAN ANTONETTE
Schitterend was die beteuterde blik van de busbig toen Antonette zei dat ze wel het voorafgaande pleziertje wilde hebben als ze bom-moeder zou worden.
Tessa: 't kan toch ook met een spuitje, ant?
( wat is dit toch eigenlijk een ontzettend stoere smiley)
GEZALLICH!!!!
Wat ik me afvraag is hoe dat zal gaan, ik heb beide dames die overigens van wulps naar extreem voluptueus lijken te gaan mogen aanschouwen tijdens het trainen, ik heb een paar vragen:
Hebben ze een waterbed? zo ja dan wordt het nix want dan trekken de walvissen de volle zee in.
Wat is de maximum draagkracht van het chassis van de bus?
Ik maak me daar ernstige zorgen over.
En als laatste zitten we werkelijk te wachten op een paar worstelende worsten?
gaarne antwoord in drievoud voorzien van motivatie.
GEZALLICH
Grtz.
Puckzzz
Hebben ze een waterbed?
In de afgelopen weken hebben Tessa, Antonette en vooral 'derde wiel' Jop wel bewezen in het bezit te zijn van een geweldig groot waterhoofd
Ik denk dat Tessa wel in het bezit is van een waterbed. Ze verstopt hem in een van haar onderkinnen, dat zie je zo.
Wat is de maximum draagkracht van het chassis?
Hoezeer ik me ook zorgen maak om de alsmaar toenemende omvang van de verschillende personen in kwestie, ik denk dat deze bus een voorbeeld van degelijkheid is. Hij bezweek immers niet onder het gewicht van de rode tent en de gigantische drankvoorraden van ons aller Willeke. Ook gaf de bus geen krimp na weer een donderpreek van de profeet Seki.
zitten we werkelijk te wachten op een paar worstelende worsten?
Nee natuurlijk niet, we hebben toch Erikandellen? Lekkere vette reusel joh!
GEZALLICH!!!
©Eric: Gezallich
©Tessa: Dat MEEN je niet!!!
©Essie: HiHiHiHi
©Ant: Lekker ventje!
©Iwan: --
De handtekeningen actie was succesvol, maar....
* Quenda® duwt alle mirrorman fans aan de kant.
NU wil ik ook een Handtekening van U!!!
p.s: een andere tekening mag ook
quote:
op 05-12-2000 om 12:48 AM schreef Quenda® het volgende:
Geachte heer Meerhoerman,
De handtekeningen actie was succesvol, maar....
* MiRRoRMaN duwt alle mirrorman fans aan de kant.
NU wil ik ook een Handtekening van U!!!
p.s: een andere tekening mag ook
IK HEB GETRACHT IETS TE SCHETSEN....
Het is een impressie van hoe Tessa en Antonette eruit zouden moeten zien.
Ik noem het "le composit du stoerheid." Maar wacht nog even met de veiling tot de Bus voorbij is, dan is 'ie nog veel meer waard. Helft van de opbrengst moet naar de stichting:
'Ons buurt bin zuunig' een stichting die zich bezig houdt met het ondersteunen van kindertjes zonder bijsluiter. (Echt heel zielig die zingen de hele dag liedjes als: 'Hallo Hallo Hallo ik ben pooier, hallo hallo hallo wie ben jij?'
Enfin, ik moet weer even gaan liggen want de medicijnen beginnen te werken.
Grtz,
Meerhoerman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |