Ik mag het hopen (tenzij DER RUDY invalt)quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
haha @TT, zal wel de laatste keer zijn toch?
Nope, morgen laatste dag Nederpopshowquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
You never know...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
het duurt nou eenmaal iets langer om alles te draaien van iedereen die nog leeftquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef alors het volgende:
Gangstarrjammer dat er eerst iemand dood moet gaan voordat het gedraaid wordt
Tv programmaquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Rudy Mackay
Op weg naar Hilversum. Eindelijk einde dag na veertien uur draaien. Ben KAPOT!
1 minute ago from TweetDeck
http://twitter.com/rudymackay/status/12535705151
Waar draait ie nog meer?
SORRY ! zal het niet meer doenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwartet!!!
Edit: Kut, hans zat dr tussen :x
Zo, echt he!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Janneke! is het bij jou buiten ook zo koud?! lijkt wel winter!!!!11
Hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 08:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo, echt he!
Ik gister heel optimistisch met mn rokje en shirtje t terras op... KOUD!!!!
[friends] "My nipples can cut through glass!" - "Really? Mine get me out of tickets!" [/friends]
Dus nu dikke trui aan...
Jamaar, hier in het Eindhovense was het echt veel warmer!!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahadat is wel erg optimistisch inderdaad, maar ik heb ze hier in de buurt ook gezien die erg zomers waren gekleed. Opzich niet verkeerd natuurlijk
. Gelukkig schijnt het straks warmer te worden. 20 graden
Uit de wind is het heerlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 08:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jamaar, hier in het Eindhovense was het echt veel warmer!!
En in de zon was het echt fijn, maar eenmaal uit de zon... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Vandaag nog geen zon te zien...
Hahaha je moet toch ergens over praten bij afwezigheid van goede muziekquote:Op woensdag 21 april 2010 08:58 schreef Jannekje7 het volgende:
.... hebben we het nu echt over het weer?
true...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha je moet toch ergens over praten bij afwezigheid van goede muziek.
Welke van de 2 katten is bezig?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarom jaagt mijn kat op mijn teen? #zinloos...zowel_de_activiteit_als_de_mededeling
Zag de pics net van je katten. Prachtige beestenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het kleine zwarte monster natuurlijk
De rooie ligt naast me te snurken (echt!)
Mogguh!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Haj roel!
*pling pling plingt ondertussen mee met t nummer!*
Had net al even op je site gekeken en heb net de foto's in je fobo bekeken, maar erg mooi hoor. Poekie lijkt mij wel een boefjequote:Op woensdag 21 april 2010 09:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Had je mn Fobo bekeken? Die onderste foto's zijn nieuw, was voor t aller eerst model! Best vaag... wel leuk!
En katten zijn inderdaad cool! Ons Poekie (de rooie) is heel relaxed en Dusty (het zwarte duiveltje) is een klein monstertje... maar gelukkig allebei ont-zet-tend lief!
En ja, Poekie snurkt. Beide katten slapen bij ons op bed, en Poekie ligt altijd tussen onze hoofdkussens in. Gebeurt regelmatig dat ik een snurkende mensenman en snurkende kattenman naast me heb
Waarom heb jij eigenlijk geen katten meer Hans als je ze zo leuk vindt?
Haha prachtigquote:Op woensdag 21 april 2010 10:00 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans; Poekie is juist heel relaxed en goedgemanierd! Een echte gentleman!
Dusty daarentegen.... we noemen dr vaak Dust-devil, want ze kan als een klein orkaantje door het huis gaan!
Edit: slapen gaat wel redelijk hoor, ze snurken beiden vrij bescheiden. En zo niet, dan krijgen ze een por
Damn...quote:En dieren zo onverwachts moeten laten gaan is echt kut! De poes die we voor Dusty hadden geadopteerd was ook op een nacht ineens heel ziek en overleed diezelfde nacht bij de dierenarts. Bleek ze een enorme tumor bij dr lever te hebben die die nacht was opengeklapt...
Succes! moet ik straks ook maar eens gaan doen.. ff stofzuigen, ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, ik ga hier ff t huis op orde maken#huisvrouw
Had net iemand uit Limburg aan de lijn. Leuk joh! schijnt alleen nog niet zo mooi weer te zijn.quote:
Nope, klopt. In het geheel geen zon te zien hierquote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had net iemand uit Limburg aan de lijn. Leuk joh! schijnt alleen nog niet zo mooi weer te zijn.
BETERSCHAP !quote:Op woensdag 21 april 2010 10:11 schreef Etcetera het volgende:Hoi
HoofdpijnEn er waren vervelende kinderen in de bus vanochtend
Damn, dat is wel koud iddquote:Op woensdag 21 april 2010 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, klopt. In het geheel geen zon te zien hier. En nog niet eens 6 graden
.
Die blijven vaak ook wel speelsquote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier in Eindhoven begint het langzaam open te trekken, dus er is nog hoop voor in Maastricht Roel!
* Jannekje7 heeft de afwas alweer gedaan en gaat zo stofzuigen
@ Hans: Vaak zijn rode katers de duivels, maar Poekie is al redelijk op leeftijd. Ik vermoed wel een avontuurlijk verleden, maar we hebben hem pas 2 jaar, dus weet er niet zo veel van...
Dusty is echt nog jong. De dierenambu die dr van straat haalde schatte dr op 3 jaar, maar ze is echt net een peuter....
Thanksquote:
Oh god m'n schoonmoeder krijg in juni een rood katertjequote:Op woensdag 21 april 2010 10:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier in Eindhoven begint het langzaam open te trekken, dus er is nog hoop voor in Maastricht Roel!
* Jannekje7 heeft de afwas alweer gedaan en gaat zo stofzuigen
@ Hans: Vaak zijn rode katers de duivels, maar Poekie is al redelijk op leeftijd. Ik vermoed wel een avontuurlijk verleden, maar we hebben hem pas 2 jaar, dus weet er niet zo veel van...
Dusty is echt nog jong. De dierenambu die dr van straat haalde schatte dr op 3 jaar, maar ze is echt net een peuter....
Maine Coon misschien? Hele mooie katten!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Oh god m'n schoonmoeder krijg in juni een rood katertjeEen merkkat, ben even kwijt wat. En ja ik weet dat je dat geen merkkat noemt
Ik zie er ook niks van...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom gaan twitterfoto's altijd stuk?
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zie er ook niks van...
HEE! PAUL! JIJ DAAR!
Moet jij niet onderweg zijn naar Den Bosch?
Dat kon het wel eens zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maine Coon misschien? Hele mooie katten!
Fijne plaatquote:
Eens! die Alorse on Dance ben ik al aardig zat. Komt ook omdat die plaat veel te vaak wordt gedraaid.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef themauster het volgende:
MHkijk dit kan een zomerhit worden ipv dat vreselijke Alorse on Dance met dat vreselijke deuntje
Owquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Eindelijk eens niet het nieuwe schoenen liedje. Deze is veeeeel mooier.
Omdat Twitpic een nogal vervelende, irritante twitterpics-host is.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom gaan twitterfoto's altijd stuk?
Dat laatste dus. Veel goede sharemogelijkheden. En Nederlands.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat Twitpic een nogal vervelende, irritante twitterpics-host is.
* Sirolf gebruikt liever MobyPicture.
Nou dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow
Ist maar goed dat ik beter gezelschap geregeld heb![]()
(dat (voor zo ver ik weet) niet onafgebroken naar de gezusters Joop staart)
quote:Georgina Verzwaan in verwachting van eerste kuiken. De actrice weet zeker dat de bevalling een eitje zal worden.
Zou je dat graag willen danquote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Valt me weer van je mee schatteke!
Ik hou van meisjes met het figuur van Annetjequote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Mannen....
* Jannekje7 houdt zelf meer van een mooi vrouwenbuikje...
Wie?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes met het figuur van Annetje
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Site heeft een update nodig.
Misschien iets voor morgen
Mooie opmerking tijdens de huidige plaat. Dirty mind...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 gaat eens ff de douche een bezoekje brengen
Ehm, tsja....quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie opmerking tijdens de huidige plaat. Dirty mind...
Ouwe viespeuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie opmerking tijdens de huidige plaat. Dirty mind...
Waarom zouden ze. Hij maakt solo behoorlijk ouwelullenmuziek.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai die man ook gewoon als ie niet ineens in het 'nieuws' is...
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Roel ! Liep door de Appie, maar naast een prettig uitzicht werd ook Bruce - Trapped gedraaid. Voor dat soort kwaliteitsmuziek betaal ik graag wat extra's
Mijn ervaring is dat de Appie en de Deen de beste muziek hebben. Dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat kan Sersjee ook wel waarderen.
Heb jij even geluk bij mijn lokale Appie draaien ze niet eens muziek want de bedrijfsleider denkt dat de medewerkers met muziek niet hard kunnen werkenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Roel ! Liep door de Appie, maar naast een prettig uitzicht werd ook Bruce - Trapped gedraaid. Voor dat soort kwaliteitsmuziek betaal ik graag wat extra's
Het is niet eens een coverquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij even geluk bij mijn lokale Appie draaien ze niet eens muziek want de bedrijfsleider denkt dat de medewerkers met muziek niet hard kunnen werken
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij even geluk bij mijn lokale Appie draaien ze niet eens muziek want de bedrijfsleider denkt dat de medewerkers met muziek niet hard kunnen werken
Daar kom ik net vandaan omdat ze daar de plaat ook kapot draaienquote:
Bergen. Ik weet van mezelf dat als er een fijn plaatje door de super klinkt, ik langer blijf hangen en onwillekeurig misschien ook wel meer koop.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgens mij voldoende onderzoeken die aantonen dat muziek positief bijdraagt aan de winkelbeleving...
Ik wist het dat ze daar die plaat zouden draaien wat een zenderkenner ben ik tochquote:Op woensdag 21 april 2010 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan omdat ze daar de plaat ook kapot draaienIk heb niet zoveel moeite met de plaat
.
Ja maarja aparte man die bedrijfsleider ik heb er ook gewerkt, als je langer dan een minuut met een klant stond te praten kreeg je een aantekening, ook al legde je de klant uit waar iets lag nu werkt mijn zusje er ook en die scheld alleen maar op die manquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Volgens mij voldoende onderzoeken die aantonen dat muziek positief bijdraagt aan de winkelbeleving...
Idd die muzieksamensteller wil Stenders zeker eruit werkenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een kutmuziek draait Stenders, zeg.
je zou zendercoördinator moeten worden ! Geloof dat bij Sky Radio wel ruimte voor verbetering is..quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist het dat ze daar die plaat zouden draaien wat een zenderkenner ben ik toch
En dan vind ik drie weken nog langquote:Op woensdag 21 april 2010 12:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bergen. Ik weet van mezelf dat als er een fijn plaatje door de super klinkt, ik langer blijf hangen en onwillekeurig misschien ook wel meer koop.
En ik moet er niet aan denken om te werken op een plek waar je geen muziek hebt. Binnen 3 weken kan je mij dan afvoeren.
Nee bij 3fmquote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
je zou zendercoördinator moeten worden ! Geloof dat bij Sky Radio wel ruimte voor verbetering is..
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Giel Beelen de beste DJ. Nou, ben ik het totaal niet mee eens maar dat even ter zijde.
Nee niet die 2quote:Op woensdag 21 april 2010 12:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan gooi ik gelijk Veenstra en Corton eruit
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef alors het volgende:
nu doet mijn stream het helemaal niet meer
nou blijkbaar wel, nou ik kap er maar mee, wat een kutmuziek zegquote:Op woensdag 21 april 2010 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer !!
Ik blijf nog wel even luisterenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
nou blijkbaar wel, nou ik kap er maar mee, wat een kutmuziek zeg
Shit, moet ik nou weer terugluisteren straksquote:Op woensdag 21 april 2010 13:29 schreef Piles het volgende:
Ach gossie Sander, ben je het niet eens met Gijp
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Shit, moet ik nou weer terugluisteren straks
Soms is dat inderdaad uit gemak, maar soms is het ook gewoon terecht. Haal die niet door elkaarquote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef alors het volgende:
Het is natuurlijk wel lekker de makkelijkste weg, alles en iedereen afzeiken.
Was Sander bij Stenders over de 3fm awards?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, Lantinga. Zielig ventje. Wordt je ook een keer aangepakt?
"We zijn collega's en misschien nog wel meer."
Even aan de telefoon idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Was Sander bij Stenders over de 3fm awards?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Was Sander bij Stenders over de 3fm awards?
Dat is in dit geval vol-ko-men terecht.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:36 schreef alors het volgende:
Het is natuurlijk wel lekker de makkelijkste weg, alles en iedereen afzeiken.
Nou dat wilde ik ook zeggen, maar ik betwijfelde of het nog zin had.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Sorry hoor, maar normaal reageer ik hier nooit.. Maar Sander heeft wel degelijk een punt. Ook al was die hele Awardshow nog zo waardeloos. Het is wel een collega van Stenders. Dus Stenders had op zijn minst er wat van kunnen zeggen dat die Gijp eens rustig aan moet doen. Als jullie bedrijf of een collega o.i.d. compleet in de zeik wordt gezet, hoe terrecht het ook is, gaan jullie dan ook schaapachtig lachen en niks terug zeggen?![]()
Het kan dan nog zo waardeloos geweest zijn, maar het een beetje voor elkaar opnemen als "collega's" lijkt mij wel net zo collegiaal en volwassen. Dit was gewoon slap van Rob.
Als je de jostiband in het Concertgebouw zet, wil dat nog niet zeggen dat het geweldig klinkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik ook zeggen, maar ik betwijfelde of het nog zin had.
Daarnaast waren er ook nog dingen wel goed. De vormgeving was gewoon goed en daar hebben mensen ook hard aan gewerkt, beetje sneu en gemakkelijk om dan maar te stellen dat alles slecht was.
Iedereen is toch vrij om een mening te hebben? Stenders heeft Van der Gijp alleen een podium gegeven. Het is niet zo dat hij ook aan het affikken was... Ik zou het helemaal hypocriet vinden als Stenders die awards ineens zou ophemelen, want ik weet haast wel zeker dat hij het ook beschamend vindt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Sorry hoor, maar normaal reageer ik hier nooit.. Maar Sander heeft wel degelijk een punt. Ook al was die hele Awardshow nog zo waardeloos. Het is wel een collega van Stenders. Dus Stenders had op zijn minst er wat van kunnen zeggen dat die Gijp eens rustig aan moet doen. Als jullie bedrijf of een collega o.i.d. compleet in de zeik wordt gezet, hoe terrecht het ook is, gaan jullie dan ook schaapachtig lachen en niks terug zeggen?![]()
Het kan dan nog zo waardeloos geweest zijn, maar het een beetje voor elkaar opnemen als "collega's" lijkt mij wel net zo collegiaal en volwassen. Dit was gewoon slap van Rob.
Klopt op zich, maar het gaat hier om de persoon Lantinga, de koning van de gemakkelijke afzeik acties. Als hij een keer aangepakt wordt gaat hij als een klein kind met een pruillip en dikke biggeltranen in een hoekje zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Natuurlijk. Maar dan vraag ik me af wat Rob nog bij 3fm doet als hij die show zo beschamend vind. Dan zit hij bij het verkeerde station lijkt mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iedereen is toch vrij om een mening te hebben? Stenders heeft Van der Gijp alleen een podium gegeven. Het is niet zo dat hij ook aan het affikken was... Ik zou het helemaal hypocriet vinden als Stenders die awards ineens zou ophemelen, want ik weet haast wel zeker dat hij het ook beschamend vindt.
Over zoiets slechts kan nooit genoeg gezegd worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef themauster het volgende:
Hebben we het nou nog steeds over de 3FM AwardsIs er nou niet genoeg over gezegd?
't was niet geheel zuiver zeg maar ?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds oorpijn van North Sea Jazz vorig jaar
Wat heb jij voor kutcomputer/internetverbinding?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:39 schreef alors het volgende:
godver weer die stream die aan het kloten is
Mijn internet doet het prima, alleen vandaag ging de stream een paar keer op zwart of soms niet eens en dan hoor je van die soort tikken. En nu is het beeld op zwart, maar het geluid doet het gelukkig weer.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kutcomputer/internetverbinding?
Helemaal geen last vanquote:Op woensdag 21 april 2010 15:39 schreef alors het volgende:
godver weer die stream die aan het kloten is
Zelfs met 120 mbit ging 't niet lekker hierquote:Op woensdag 21 april 2010 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kutcomputer/internetverbinding?
Understatement van het jaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't was niet geheel zuiver zeg maar ?
Door mensen ACHTER de schermen ja, niet door hem. Hij moest nota bene repeteren tijdens zijn eigen programma die dag.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeggen dat hij en Giel maar 10 minuten voorbereiding hebben gehad en daarna nog keihard beweren dat er wel veel tijd en aandacht aan besteed is en het een goede show was.
Met droge ogen.
We zijn er voor gevluchtquote:
Dan klopt het toch dat er 2 onvoorbereide mensen stonden te presenteren?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Door mensen ACHTER de schermen ja, niet door hem. Hij moest nota bene repeteren tijdens zijn eigen programma die dag.
Daar is hij dan ook niet over gevallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan klopt het toch dat er 2 onvoorbereide mensen stonden te presenteren?
Ja, dan hadden ze dus niet moeten presenteren. Als Obama ergens een presentatie moet geven over iets wat ie niet heeft voorbereid, wordt dat ook geen succes. Heel simpel.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Door mensen ACHTER de schermen ja, niet door hem. Hij moest nota bene repeteren tijdens zijn eigen programma die dag.
Scheve vergelijking, Obama heeft wél talent, dus dat zou nog wel wat kunnen wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze dus niet moeten presenteren. Als Obama ergens een presentatie moet geven over iets wat ie niet heeft voorbereid, wordt dat ook geen succes. Heel simpel.
Dan hebben die mensen ACHTER de schermen maar eerder moeten bedenken dat een presentator dingen moet voorbereiden. Lekkere voorbereiding van die mensen als ze dat niet weten.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/6380913![]()
Goedkope rommel plaat is het. De tekst ook, man manquote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Piles het volgende:
Dit ding wordt echt 365 keer per dag gedraait hè
Gerard vind em ook fan-tas-tischquote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef -Hans- het volgende:
"Goed liedje " " Heerlijk vrolijk liedje" Omg. Vandaag dus gekozen als nieuwe Megahit? Dat zou wat zijn zeg.
Welk nummer?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef -Hans- het volgende:
"Goed liedje " " Heerlijk vrolijk liedje" Omg. Vandaag dus gekozen als nieuwe Megahit? Dat zou wat zijn zeg.
Lol heeft Sander het net weer over de awards gehad? Het zit hem wel hoog he?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeggen dat hij en Giel maar 10 minuten voorbereiding hebben gehad en daarna nog keihard beweren dat er wel veel tijd en aandacht aan besteed is en het een goede show was.
Met droge ogen.
Dat is de nieuwe megahit?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was Aura Dione met I will love you monday ofzo.
Nou dat is nog niet zeker, ik zet mijn geld op dat vreselijke Scouting for girls. Maar over Aura Dione zijn ook wel verdacht veel dj's positiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |