Ik heb het merendeel van de afleveringen op de laptop gekeken met oordopjes in, maar dan schrik je af en toe echt flink ja!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:23 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben ook aan Supernatural begonnen op aanraden van een kennis, èrg leuk!![]()
Inmiddels bij Bloody Mary, en het is eng![]()
It only get's better imo..een van de weinige series waarvan ik dat kan zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef pugehenis het volgende:
Net de eerste aflevering gezien, had er niet veel van verwacht maar het is toch wel heel vet. De spooky effecten van die vrouw in die witte jurk etc. En blijbaar zijn er dus iets van 6 seizoenen dus ik ben wel een tijdje zoet.
Dat laatste bedoelde ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Chevalric het volgende:
Seizoen 6 wordt spannend; het kan enorm tegenvallen of het kan gewoon net zo goed worden als de afgelopen 5 seizoenen. Erik Kripke (bedenker van de serie) had de verhaallijn bedacht op 5 seizoenen en is nu ook terug getreden als show runner. Sera Gamble heeft het stokje overgenomen. Zij(?) loopt ook al 5 seizoenen mee, dus ik denk wel dat het bij haar in goede handen is.
De vraag is alleen in hoeverre je na de gebeurtenissen in seizoen 5 nog iets kunt maken dat daar nog overheen komt. We zullen het over een paar weken zien.
Dat laatste idd!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook. Anyhow, ik ben sowieso snel tevreden volgens mij. Heb zovaak gehad dat mensen in een topic allerlei aan- en opmerkingen hadden en ik het een vette ep vond, dus
. Jensen Ackles is ook te sexy voor woorden overigens
. Als die maar genoeg in beeld komt in seizoen 6 dan ben ik een gelukkig mens
![]()
.
Wat zijn vrouwen toch snel tevreden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook. Anyhow, ik ben sowieso snel tevreden volgens mij. Heb zovaak gehad dat mensen in een topic allerlei aan- en opmerkingen hadden en ik het een vette ep vond, dus
. Jensen Ackles is ook te sexy voor woorden overigens
. Als die maar genoeg in beeld komt in seizoen 6 dan ben ik een gelukkig mens
![]()
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch snel tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |