bij mij ook het eerste wat ik doe op vrijdag ochtend samen met een grote bak koffie en een peukquote:
Idd, zou een goede einde van de serie geweest zijn, mja aangezien we een zesde krijgen.quote:
Komt er een 6e seizoen dan? Dacht dat dit de series final was...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:33 schreef Hopey het volgende:
wooow wat een einde![]()
En Chuck is God? Misschien was het idd maar een test. Maar dat verklaart niet echt waarom Sam weer terug is. Of dat is the reward. Als het satan is en met dat gesprongen lichtje kan dat best zo zijn, dan heeft michael verloren, maar hoe in hemelsnaam kon hij uit zijn kooi komen. Of hij is God, maar dan kijkt hij behoorlijk pissed. Damn...ik wil weten!
Heeft Kripke wel getekend voor S6? Dan kan het niet fout gaan toch?
4 maanden wachten... ooh noooo hoe overleef ik dat...
Ja de CW was zo slim om paar weken voor de finale te laten weten dat er een 6e seizoen komt, dus hebben ze een paar dingen moeten veranderen aan het plot.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:46 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Komt er een 6e seizoen dan? Dacht dat dit de series final was...
Op zich was het een prima afsluiter geweest maar dat dan Sam nog een keer verscheen heeft het dan een beetje verpest vind ik.Dus dat een nieuwe seizoen gepland is mag duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef Timo12 het volgende:
Dit zou echt een goede afsluiting van de serie zijn, ik ben bang dat het in seizoen 6 alleen nog maar minder kan worden.
Eigen interpretatie, maar ik ga mee met wat hier boven gezegd wordt: God.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef bigbass het volgende:
Geniale episode inderdaad en hoewel het een mooie afsluiting van de hele serie was geweest is het toch ook wel heel fijn dat we er nog een seizoen van kunnen genieten.
Alleen wat er nou precies met Chuck gebeurde snap ik niet helemaal.
Dat is ook de enige hoop die ik heb dat seizoen 6 nog een beetje ok gaat worden. Mja we zien wel in September he...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:27 schreef Rainesz het volgende:
Kripke blijft wel adviseur voor S6 geloof ik ergens gelezen te hebben.
Ach we zien wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |