doe eens spoiler tags doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Knoflook het volgende:
Hij was weer vetjes (y) ! Jammer dat ze allemaal dood gingen. Had ze graag een groter aandeel zien spelen.
Super epp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
doe eens spoiler tags doen!Spoil niet echt iets. Gaat altijd wel iemand dood toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geen serie-kijk-seizoen-spoiler hoor, eigenlijk best een veiligeCan you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Empathologica het volgende:
Dat plaatje van Dean! Die zocht ik al eeuwen in HD -geen zin om HD te downloaden-
Dus danku!
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefdquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Knoflook het volgende:
Hij was weer vetjes (y) ! Jammer dat ze allemaal dood gingen. Had ze graag een groter aandeel zien spelen.
Super epp!
Omdat het gaat om aanhang? Er zijn meer mensen die tegenwoordig in God geloven dan in Odin bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefd![]()
Toch vind ik het een beetje gek...
Engelen zijn "kinderen" van God (de god, een god, hoe je het zelf wil noemen)
Maar in de ruimte waren *bijna* alleen maar Goden.... Hoe kan een simpel aardsengeltje nu al die Goden vermoorden? Beetje vreemd.... Je zou toch denken dat 1 van die, of alle, goden een stuk meer powerfull zouden zijn?
Beetje jammer
idd, dat wel een beetje, Kali en Ganesh, waren best zwak voor goden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ik had ze ook graag meer gezien, alleen Kali heeft het overleefd![]()
Toch vind ik het een beetje gek...
Engelen zijn "kinderen" van God (de god, een god, hoe je het zelf wil noemen)
Maar in de ruimte waren *bijna* alleen maar Goden.... Hoe kan een simpel aardsengeltje nu al die Goden vermoorden? Beetje vreemd.... Je zou toch denken dat 1 van die, of alle, goden een stuk meer powerfull zouden zijn?
Beetje jammer
Ja, the new baby zijn mensen, die werden door god geschapen en toen werden de engelen geacht hun te dienen en verschoof god's aandacht van de engelen naar de mensen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:21 schreef Hopey het volgende:
Damn, vette ep! Jammer dat Gabriel er niet meer is, vond hem net een toffe karakter worden.![]()
Vooral toen hij voor mensen koos. En je eventjes twijfel zag bij Lucifer..
Maar wat ik niet begrijp, wie is "The new baby"
mankind?
Oooh nog 2 eps ofzo? Shit en dan weer wachten tot september..
Geen tijd om te zoeken, maar was Rafaël niet diegene die door Cas op een gegeven moment werd gevangen in die ring van brandende olie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Gabriel dood is.Vond hem altijd een leuke personage vooral omdat hij nu de goede kant heeft gekozen.Even een vraag over de aartsengelen.Zijn we Rafael eigenlijk al tegengekomen?
Jawel toch, in ep 5.03 ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef Glambert het volgende:
Nee, we zijn Rafael nog niet tegengekomen.
oeoeooee, spannnend!quote:
Precies ja! ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 3 afleveringen HopeyEn zeker jammer van Gabriel. Ik vind het echt megavet van de creatieve meesterbreinen achter deze serie hoe ze die vleugels van de Engelen weergeven. Kippenvel kreeg ik er weer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |