abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87623974
balls vs bollocks, toffe ep :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:11:03 #277
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_87625567
Was echt weer een leuke aflevering!
Echt gaaf om een keer van Bobby's perspectief alles te zien.
Klap eens in je handjes.
pi_87671639
Lame. Als dit al zou werken waarom is het dan niet in een eerder seizoen gedaan, dit is toch het eerste waar je aan denkt? Ze hebben vaak genoeg in dit soort situaties gezeten met Crowley. Hetzelfde geldt voor Crowley zelf, ook al is het een mythe je gaat dan toch zeker eerst je eigen botten ophalen om dit soort shit te voorkomen? Helemaal als je 400 jaar de tijd hebt.

Plotholes alom. Nee ik ben nog steeds niet overtuigd van het rechtvaardigen van nog een seizoen. Maar ik blijf zeggen: wie weet wordt het nog wat.
RAH RAH
pi_87675806
Bobby heeft er toch een JAAR over gedaan om achter zn ID te komen! En denk dat ze met het einde vd wereld er niet echt tijd voor hadden
pi_87679902
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef Estolan het volgende:
Bobby heeft er toch een JAAR over gedaan om achter zn ID te komen! En denk dat ze met het einde vd wereld er niet echt tijd voor hadden
Een jaar? :') Hij martelde de eerste beste demon die op een of andere manier in zn schoot is geworpen en er kwam een naam uit.
Daarnaast had ik het over crossroad demons in het algemeen. Ze hebben vaak genoeg last gehad van dit soort demons. Toen hadden ze jaren om er iets aan te doen.

Nee het gaat er echt niet zo makkelijk in als ze nu gepresenteerd hebben. Zwakke aflevering.
RAH RAH
pi_87682263
Ik vond het tof dat Bobby centraal stond en de aflevering had een hoop grappige momenten (vooral die Rufus) maar het blijkt inderdaad wel erg makkelijk om de king of hell te pwnen. Verder snap ik niet waarom hij Dean en Sam niet gewoon aan stukjes blies in Schotland én waarom Dean en Sam die badass niet gewoon in de fik staken.

Maarja, het was een los eindje dat nog aan elkaar geknoopt moest worden zullen we maar denken. Zo matig als de eerste twee afleveringen was het in ieder geval niet en de Supernatural vibe is er gelukkig wel weer.

Lag het trouwens aan de rip (of mijn rip) dat het achtergrondgeluid echt enorm hard was? Stoorde me verschrikkelijk.
Amen.
pi_87684994
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het tof dat Bobby centraal stond en de aflevering had een hoop grappige momenten (vooral die Rufus) maar het blijkt inderdaad wel erg makkelijk om de king of hell te pwnen. Verder snap ik niet waarom hij Dean en Sam niet gewoon aan stukjes blies in Schotland én waarom Dean en Sam die badass niet gewoon in de fik staken.

Maarja, het was een los eindje dat nog aan elkaar geknoopt moest worden zullen we maar denken. Zo matig als de eerste twee afleveringen was het in ieder geval niet en de Supernatural vibe is er gelukkig wel weer.

Lag het trouwens aan de rip (of mijn rip) dat het achtergrondgeluid echt enorm hard was? Stoorde me verschrikkelijk.
Ik had daar ook last van ja, maar luisterde er na de eerste 5 minuten wel doorheen. Heb me er iig niet meer aan geërgerd.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:14:39 #283
19242 yavanna
Results may vary.
pi_87689642
Ik vond het wel een leuke aflevering als in, leuk om het eens van Bobby's kant te bekijken, ok humor( idd met Rufus ) en goede muziek .

Voor de rest qua inhoud, het ging weer helemaal nergens over, om redenen hier al benoemd. Het oogt momenteel alsof ze zelf totaal niet weten welke kant het opgaat . ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_87694708
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Een jaar? :') Hij martelde de eerste beste demon die op een of andere manier in zn schoot is geworpen en er kwam een naam uit.
Daarnaast had ik het over crossroad demons in het algemeen. Ze hebben vaak genoeg last gehad van dit soort demons. Toen hadden ze jaren om er iets aan te doen.

Nee het gaat er echt niet zo makkelijk in als ze nu gepresenteerd hebben. Zwakke aflevering.
Ja een jaar, de afl begint toch met one year ago! Hij is dat gehele jaar dus er al mee bezig
pi_87695452
@Jivis: het geluid is inderdaad kut. Alsof het door een gare compressor limiter is gehaald.

Dat euvel is in het vorige seizoen ook al een paar keer voor gekomen. Ik, als geluids freak (beroepsdeformatie I guess), word daar schreeuwend gek van ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:57:16 #286
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87709255
Ik vond hem juist leuk! Het originele sfeertje was tenminste weer een beetje terug!
pi_87709799
Vond het een aardige ep,leuk om een weekend at Bobby's te zijn.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_87734384
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
@Jivis: het geluid is inderdaad kut. Alsof het door een gare compressor limiter is gehaald.

Dat euvel is in het vorige seizoen ook al een paar keer voor gekomen. Ik, als geluids freak (beroepsdeformatie I guess), word daar schreeuwend gek van ;(
Toen ik nog Smallville keek vond ik altijd dat de achtergrondmuziek daar echt abnormaal hard stond. Zou het een The CW euvel zijn?
Amen.
pi_87860140
Geniale aflevering :D
pi_87861153
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 09:38 schreef Empathologica het volgende:
Geniale aflevering :D
Idd!! Heb om het begin echt smakelijk gelachen!! :D

"Now MmmBop yourself out of here" :D _O-
And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:43:56 #291
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87863350
ik ga vanavond kijken! *O*

mijn wekelijkse Dean and Sam sandwich :9
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_87868011
Echt een leuke aflevering! Goeie humor weer :D . En het Twilight bashen uiteraard :D
Aids.
pi_87879632
leuke afleveing idd. Sam wordt wel steeds creepier :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:26:46 #294
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87879771
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

.

Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.

Aflevering van vrijdag over vampieren was wel weer goed.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_87886340
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Eens. Ze gooien eigenlijk de hele mythologie om door demonen opeens als veredelde geesten neer te zetten. Heel erg jammer.

Erg goed ja, maar weer hetzelfde: vampiers zijn ineens te genezen?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:02:04 #296
251119 Rainesz
flets outz
pi_87886906
Vind het verhaal rondom Sam maar raar worden.
Dacht dat ze weer meer richting oude zouden gaan,maar helaas.

Blijkbaar moet het in 1 seizoen uitgewerkt gaan worden. Jammer.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:28:21 #297
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87887480
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Erg goed ja, maar weer hetzelfde: vampiers zijn ineens te genezen?
Alleen als ze nog niet gevoed hebben (was trouwens het killen van de 'maker' ook niet genoeg? of was dat true blood)
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:29:23 #298
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87887484
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Nadat de apocalypse zo verlopen is is het doel weg bij de demonen, ik vind het vrij logisch in deze verhaallijn. Of het klopt en logisch is in het algemeen is een tweede..
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:55:48 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87889392
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 05:28 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Alleen als ze nog niet gevoed hebben (was trouwens het killen van de 'maker' ook niet genoeg? of was dat true blood)
Nee, dat hoopten ze bij supernatural bij die weerwolf-chick, dat het killen van de maker haar terug zou veranderen. Werkte niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:43:10 #300
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_87890427
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 05:29 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Nadat de apocalypse zo verlopen is is het doel weg bij de demonen, ik vind het vrij logisch in deze verhaallijn. Of het klopt en logisch is in het algemeen is een tweede..
De motivatie van de demonen staat wat mij betreft los van het feit dat ze een bepaald type wezen zijn. Ik vind het niet erg dat ze nu veel meer losse projectielen zijn. Ik vind het wel jammer dat de makers zo'n belangrijk onderdeel van de mythologie onderuit halen. Vergeet niet dat we in het verleden een heel seizoen Dean hebben zien worstelen om zijn contract ongedaan te maken. Nu blijkt er plotseling een heel nieuwe manier te zijn waar men het nooit eerder over heeft gehad. Je kunt natuurlijk redeneren dat ze dit toen nog niet wisten, omdat ze het nu in de serie ook nog een gerucht oid noemen, maar dat maakt het verhaaltechnisch nog steeds een zwaktebod.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')