Inderdaad, de classic rock songs zijn weer terugquote:Op maandag 4 oktober 2010 00:58 schreef Mss het volgende:
Die eindscene was de meest vette scene van de hele aflevering. Smoke on the water!
Ik denk dat de rode draad de komende aflevering duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef escalatie het volgende:
Ik vond het deze week wel een fatsoenlijke aflevering.
Rode draad is monsters vangen voor onbekend iemand?
http://www.amazon.com/Sup(...)id=1286376363&sr=1-4quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef pugehenis het volgende:
zit al maanden te zoeken naar seizoen 2 t/m 5 op hd kwaliteit, kan maar niks vinden. zou er misschien een blu ray van zijn?
Denk dat Sam een onderdeel is van die burgeroorlog.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef Jivis het volgende:
Cas is back, Supernatural is back. Veel grinnikmomentjes deze aflevering.
Vraag me nog wel af waar de verhaallijn heen gaat. Vind het gebeuren met Sam wel interessant, maar die angel burgeroorlog, mwah.
ghehehequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Silver lining![]()
...
PS. Willen de dames die 5 keer achter elkaar klaar kwamen toen Sam in zijn blote bovenlichaam verscheen zich hier even melden?![]()
![]()
Ja, maar wel lekker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Sam die hoeren neukt is anders aardig shocking..laat goed zien hoe hij is veranderd. De rest vd scène was wel zwaar over de top
ben jij gekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:54 schreef yavanna het volgende:
Zeker beter dan de opener, maar mijn inziens absoluut niet van het niveau dat ze hadden. Rommelig, grapjes die niet aansluiten/pakken ( bv met Cas terwijl die voorheen juist zo sterk waren ), vaag gedoe om Sam heen waardoor het verre van spannend/mysterieus is en zelfs de muziek was ánders'.Ik hoop dat ze gaandeweg de boel beter oppakken en het er o.a. natuurlijker uit gaat zien.
Oh en hoewel ik een groot liefhebster ben van een mooi mannenlichaam, die scene met Sam half bloot sloeg echt nergens op. Die was puur bedoeld om zijn lichaam te showen en niet als onderdeel van, zeg maar. Had van mij wel weg gemogen.
Misschien als het Dean was geweest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
ben jij gekdat was de beste scene van de hele aflevering
Meldtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Silver lining![]()
Top aflevering nummertje 3. Geeft goede hoop voor het vervolg. Ik vind die burgeroorlog onder de engelen weldegelijk een boeiend element. Verder wil ik weten hoe Sam terug is gekomen, wat er aan hem niet klopt en wat de fuck Skinner van plan is.
Kortom, mijn aandacht is sterk gewekt![]()
Ik hou nog steeds van dit programma
PS. Willen de dames die 5 keer achter elkaar klaar kwamen toen Sam in zijn blote bovenlichaam verscheen zich hier even melden?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |