De eerste keer toen ik het speelde had ik ook zoiets. Maar je moet het gewoon zo laten en verder spelen zoals het is. Als je steeds teruggaat naar oude save's dan is het veel minder leuk als waneer je het gewoon laat gebeuren en kijkt naar hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb die vrouw in de winkel van Megaton vermoordIk wou kijken wat er gebeurde en stapte het winkeltje uit en toen ging hij saven en nu is me game dus een beetje verpest
Auto-saves overwriten gewone savegames niet. Dus als je die hebt zou je die gewoon weer kunnen laden. Moria is toch wel een best belangrijk personage.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb die vrouw in de winkel van Megaton vermoordIk wou kijken wat er gebeurde en stapte het winkeltje uit en toen ging hij saven en nu is me game dus een beetje verpest
Om te batsen? Geen enkel nut verder dan de 'hi' als je de bar binnenkomt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:12 schreef Dynd het volgende:
[..]
Auto-saves overwriten gewone savegames niet. Dus als je die hebt zou je die gewoon weer kunnen laden. Moria is toch wel een best belangrijk personage.
Moira is die chick van de survival guidequote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Om te batsen? Geen enkel nut verder dan de 'hi' als je de bar binnenkomt.
Eh.. waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:15 schreef wc-eend het volgende:
Iddik verkoop ze niet eens
ik verkoop trouwens helemaal niks.. ik repareer alles en dat bewaar ik.. als ik alles in mijn inventory heb weegt alles zo'n 4000...
En waarom is dat dom? Mijn equipment zit allemaal op 100% en het is makkelijker om alles in 1 kast te doen dan elke keer 20 verschillende merchants af te lopen om nutteloze caps te verzamelen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eh.. waarom doe je dat?Dat is redelijk dom.
Could be. Maar nutteloos verzamelen is nog altijd meer nutteloos dan nutteloos geld verdienenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef wc-eend het volgende:
En waarom is dat dom? Mijn equipment zit allemaal op 100% en het is makkelijker om alles in 1 kast te doen dan elke keer 20 verschillende merchants af te lopen om nutteloze caps te verzamelen..
Alles wat ik bij me heb weegt 90 pond van de 270 die ik kan hebben, zodra ik de 269 behaal dan leeg ik alles in mijn kast in mijn woning en dan ga ik weer verder..
Ik verzamel alleen maar wapens, armor, ammo, oud geld, goede boeken.. en vingersquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Could be. Maar nutteloos verzamelen is nog altijd meer nutteloos dan nutteloos geld verdienen
Verzamelwoede wordt wel ondersteund door Fallout jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Dynd het volgende:
Aangezien ik elk item in het spel heb heb ik alles netjes gesorteerd. Armour in kastje bij deur, ammo naast bed. Etc.
PC? Zo ja, screen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef Dynd het volgende:
Hihi, alle echt zeldzame objecten heb ik uitgestald in mijn huis. Het is net een museum. Met 3 alien blasters.
Wil 'm heel graag zien ja! Zijn de parallellen bewust of onbewust met de game gemaakt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
The Book of Eli is trouwens een aanrader qua films, toont enkele overeenkomsten met de Fallout wereld
Kun je beter The Road kijken.Betere film imo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
The Book of Eli is trouwens een aanrader qua films, toont enkele overeenkomsten met de Fallout wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |