abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 mei 2010 @ 20:25:58 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80981803
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Stopcontacten heb ik in overvloed, het blijkt een kantoortje geweest te zijn, jaren terug. Dus in vrijwel alle hoeken van de kamer zitten er wel 2, en netjes laag bij de grond. Met een beetje mazzel nog geaard ook, dat vindt de platenspeler wel zo prettig.
Wij hebben destijds de hele houten vloer verwijderd en er een betonnen vloer voor in de plaats gedaan. Meteen een mooie gelegenheid om alle elektra te verleggen.

Als ze niet geaard zijn, is dat zo te doen Een trekveer en nieuwe bedrading is meestal genoeg
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:47:25 #77
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80982879
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Wij hebben destijds de hele houten vloer verwijderd en er een betonnen vloer voor in de plaats gedaan. Meteen een mooie gelegenheid om alle elektra te verleggen.
Ja, als je dan toch alles aanpakt, dan kun je elektra ook wel gelijk zo aanleggen als het jou het beste uitkomt. Ik kijk altijd alleen of er genoeg zijn.
quote:
Als ze niet geaard zijn, is dat zo te doen Een trekveer en nieuwe bedrading is meestal genoeg
En iemand die er een beetje verstand van heeft. Dat ben ik zelf niet. Maar die is vast ook wel te vinden. Maar vooralsnog verwacht ik dat het wel al geaard is. Ik zal er woensdag wel achter komen, dan ga ik met klussen beginnen.

Met Floorplanner kwam ik tot zoiets: http://nl.floorplanner.co(...)erste-project/mb2vgc Maar bij mij stopt de trap niet halverwege, die loopt gewoon netjes door naar de volgende verdieping.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 3 mei 2010 @ 21:00:29 #78
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_80983557
Is dit de SC van K&W geworden?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:02:31 #79
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80983676
Ja, na WGR en KLB is het nu even K&W. Fijn dat iedereen zich hier zo flexibel opstelt, scheelt wat bende in mijn AT.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 4 mei 2010 @ 08:58:06 #80
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80996603
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, na WGR en KLB is het nu even K&W. Fijn dat iedereen zich hier zo flexibel opstelt, scheelt wat bende in mijn AT.
Je kunt subforums blocken in je AT hoor
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80997972
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, als je dan toch alles aanpakt, dan kun je elektra ook wel gelijk zo aanleggen als het jou het beste uitkomt. Ik kijk altijd alleen of er genoeg zijn.
[..]

En iemand die er een beetje verstand van heeft. Dat ben ik zelf niet. Maar die is vast ook wel te vinden. Maar vooralsnog verwacht ik dat het wel al geaard is. Ik zal er woensdag wel achter komen, dan ga ik met klussen beginnen.

Met Floorplanner kwam ik tot zoiets: http://nl.floorplanner.co(...)erste-project/mb2vgc Maar bij mij stopt de trap niet halverwege, die loopt gewoon netjes door naar de volgende verdieping.
Is dat nou handig, zo'n bureau precies voor je trap?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:06:10 #82
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80998105
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is dat nou handig, zo'n bureau precies voor je trap?
Alleen als je getrouwd bent. Al zou ik hem dan eerder voor de keuken ergens zetten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80998230
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Alleen als je getrouwd bent. Al zou ik hem dan eerder voor de keuken ergens zetten.
Of bij de ingang van de slaapkamer. Kan je de kassa mooi op het bureau neerzetten.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:12:05 #84
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80998283
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Of bij de ingang van de slaapkamer. Kan je de kassa mooi op het bureau neerzetten.
Hmmm, dan moet ik de poortjes met draairekken weghalen ben ik bang.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80998639
Een bureau in de wc, dat zou pas fijn zijn!

Ervoor mag ook voor de minder hardcore mensen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:38:33 #86
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_81017399
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is dat nou handig, zo'n bureau precies voor je trap?
Dan val ik minder diep als ik dronken naar beneden probeer te lopen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_81020229
Mmm, ik begin de laatste tijd een beetje te twijfelen.

Een kennis van mij heeft onlangs een baan aangeboden gekregen als fiscalist, terwijl hij in principe ongeveer net zo ver is in die studie als ik. In de fiscale praktijk is het niet zo'n heel groot probleem dat je je diploma nog niet hebt, want kennelijk is er nog steeds schaarste.

Nu vraag ik mij af of ik dat ook niet moet gaan doen. Qua tijd zou het prima kunnen in het nieuwe jaar, maar ik twijfel eigenlijk een beetje. Als ik eenmaal aan het werken sla, ga ik veel minder makkelijk kunnen stoppen om nog even te reizen. Het is namelijk mijn bedoeling om volgend jaar nog een aantal weken/maanden te gaan reizen alvorens te gaan werken.

Hmpf, ich weiß nicht

Sowieso doe ik eerste een korte stage om te zien of de fiscaliteit mijn ding is, dat heb ik immers ook gedaan in het notariaat (zelfs aantal maanden gewerkt). Ik ben redelijk zeker dat ik op dit moment de fiscaliteit boven het notariaat verkies, maar een korte "introductie" kan geen kwaad lijkt me.
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:33:06 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81042315
Ik neem aan dat je de studie dan in deeltijd doorzet?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81042628
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:33 schreef sanger het volgende:
Ik neem aan dat je de studie dan in deeltijd doorzet?
Ik heb vanaf september (als alles goed gaat) nog maar 3 vakken voor de 2e master. Die 3 vakken kan ik opzich naast het werk wel halen, maar als dat een groot probleem is kan ik ook vanaf januari gaan werken. Vanaf januari heb ik geen vakken meer maar slechts een (tweede) scriptie.
Het valt in ieder geval wel te combineren.

Ik weet het alleen niet, ik ben bang dat als ik eenmaal begin het heel lastig is om nog een langere periode te stoppen/vrij te krijgen. Ik kan eigenlijk alleen nog na afloop van m'n 2e studie een langere periode reizen, erna zal het waarschijnlijk (in verband met werk) niet zo snel meer lukken.
pi_81083860
Net naar een bedrijfspandje in de binnenstad wezen kijken, ziet er goed uit
Lekker veel ruimte, hele wand met inbouwkasten, dakterrasje op een van de gezelligste pleintjes van de stad
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:13:34 #91
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81084054
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik heb vanaf september (als alles goed gaat) nog maar 3 vakken voor de 2e master. Die 3 vakken kan ik opzich naast het werk wel halen, maar als dat een groot probleem is kan ik ook vanaf januari gaan werken. Vanaf januari heb ik geen vakken meer maar slechts een (tweede) scriptie.
Het valt in ieder geval wel te combineren.

Ik weet het alleen niet, ik ben bang dat als ik eenmaal begin het heel lastig is om nog een langere periode te stoppen/vrij te krijgen. Ik kan eigenlijk alleen nog na afloop van m'n 2e studie een langere periode reizen, erna zal het waarschijnlijk (in verband met werk) niet zo snel meer lukken.
In between jobs (zoals ze dat mooi noemen) kun je dan eventueel reizen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81089781
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef sanger het volgende:

[..]

In between jobs (zoals ze dat mooi noemen) kun je dan eventueel reizen
Dus gewoon een half jaar werken bedoel je? Er moet dan een werkgever zijn die mij voor een halfjaar aanneemt, en ik zie dat niet zo snel gebeuren aangezien ik dan alles nog moet leren (en zij verplicht mijn beroepsopleiding moeten betalen).
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:51:15 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81151637
Gelukkig eindelijk weekend. Ben er ook wel aan toe ook
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 9 mei 2010 @ 18:27:41 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_81220777
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit kan prima in het andere topic. (ik zie eerlijk gezegd ook niet echt hoe je 'off topic' denkt te kunnen gaan in een topic dat van zichzelf al zo'n beetje een SC is )
Ik heb helemaal geen SC aangemaakt!!!!
Gewoon inventarisatie... Ik had ook een enquête aan kunnen maken maar kreeg geen toestemming....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_81221411
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:51 schreef sanger het volgende:
Gelukkig eindelijk weekend. Ben er ook wel aan toe ook
Ik ben toe aan een lang weekend. Gelukkig is de komende werkweek maar drie dagen
  zondag 9 mei 2010 @ 19:08:22 #96
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81222082
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen SC aangemaakt!!!!
Gewoon inventarisatie... Ik had ook een enquête aan kunnen maken maar kreeg geen toestemming....
Ik stem voor een enquête.

X - voor enquête
O - tegen enquête
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:00:35 #97
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_81272960
Even lekker leren voor mijn volgende interne toets (hypotheken), kom ik dit tegen in de stof:
quote:
In principe kunnen dergelijke kosten (kosten van de geldlening) worden meegefinancierd in de hypothecaire lening, maar de over dit deel verschuldigde rente is van 01-01-2001 niet meer aftrekbaar. De rente over de meegefinancierde verwervingskosten zijn aftrekbaar in box 1, terwijl de rente over de meegefinancierde leningskosten niet aftrekbaar zijn.
En ik altijd maar denken dat artikel 3.120 IB vrij duidelijk is over kosten van de lening die behoort tot de EWS. En ik heb geen zin om te zoeken, maar ik vermoed dat verwervingskosten van de woning niet aftrekbaar zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_81273128
Dat was een punt voor doorstromers, dat per 1 januari dít jaar weer is rechtgetrokken. (althans: ik neem aan dat het daar over gaat)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 10 mei 2010 @ 22:45:13 #99
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_81275733
Dat haal ik niet uit de tekst, maar het zou kunnen. Het is wel gebaseerd op de geldende wetgeving in 2008, dus je zult allicht gelijk hebben.

Dan is het nog wel behoorlijk onduidelijk geformuleerd. Het staat er alsof het in alle gevallen zo is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_81276697
Me confused. Wat is er onduidelijk aan 3.120?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')