quote:
En dan nog de stront opruimen. Dan kun je het net zo goed thuis laten doen daar moet je het ook opruimen. Ik ga het bos inquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Je hond zijn eigen territorium laten bevuilen is pas zielig. Poepveldjes ftw
dat hoeft dus niet op een poepveldjequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan nog de stront opruimen. Dan kun je het net zo goed thuis laten doen daar moet je het ook opruimen. Ik ga het bos in
Aha, ik dacht dat zo'n veldje hetzelfde was als een hondentoilet, vandaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft dus niet op een poepveldje
je ouders wonen ook zowat ín het bosquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Inu het volgende:
Ik vind een buitenplaatsje niet echt een tuin te noemen... Zo'n tuin als jullie hebben is idd al wel beter moppie
Maar onze honden zijn het gelukkigste in het bosEn ik vind eigenlijk ook dat katten buiten horen idd... helaas is Dot opgevoed als binnenkat en is ze al bang van auto's als ze op het balkon zit
quote:
*danst mee*quote:
ik zou ook wel blij zijn als ik daar woondequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn onze honden ook vaak blij
je blijft idd van mijn mening af met je tengelsquote:
Ik zou blij zijn als de verhuizing hier al achter de rug is spreekwoordelijk gezien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou ook wel blij zijn als ik daar woonde
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je blijft idd van mijn mening af met je tengels
dus je wordt niet blij als je je tijdens de verhuzing omdraait en de andere kant opkijkt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als de verhuizing hier al achter de rug is spreekwoordelijk gezien.
Vandaar mijn uitleg over het spreekwoordelijkequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus je wordt niet blij als je je tijdens de verhuzing omdraait en de andere kant opkijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |