Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
soms
Hebben ze ook niet, hier denken ze dat een TV eten is, maar dat denken ze met alles.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat je daar ook een Sesamstraat had.
Heel duidelijk!, dank u voor de medewerking!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:22 schreef eeds het volgende:
Hebben ze ook niet, hier denken ze dat een TV eten is, maar dat denken ze met alles.
Eet een appel!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben brak joh gek, niet normaal meer, en geen idee waarom
Nog geen jood gezien in dit topicquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom komen de laatste tijd er zoveel joden in dit topicDit is het tukkers topic geen Twente topic.
Soms wel inderdaad!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef eeds het volgende:
of een peer. Want een peer kun je eten, en een appel wel.
Eigenlijk zou ik brak moeten zijn, maar ik ben helemaal fit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben brak joh gek, niet normaal meer, en geen idee waarom
IN DEZE NIET NEEquote:
Sinds wanneer wonen die niet meer in Twente (Overijssel) dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom komen de laatste tijd er zoveel joden in dit topicDit is het tukkers topic geen Twente topic.
Weet ik niet, maar ze praten over ajax en twente in dit topic terwijl ik ze normaal hier nooit zie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen die niet meer in Twente (Overijssel) dan?
Moet je er vooral op ingaan. Dan blijven ze komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ze praten over ajax en twente in dit topic terwijl ik ze normaal hier nooit zie.
Ik wilde iets posten over lengte, maar bedacht ineens dat je ooit gezegd had dat je behoorlijk lang bent.quote:
Heul niet iedereenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wilde iets posten over lengte, maar bedacht ineens dat je ooit gezegd had dat je behoorlijk lang bent.
Dan pas je prima hier want bijna iedereen is lang, op Daniel, San, Nath en mij na.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wilde iets posten over lengte, maar bedacht ineens dat je ooit gezegd had dat je behoorlijk lang bent.
Dan pas je prima hier want bijna iedereen is lang, op Daniel, San, Nath en mij na.
Blijven San, Nath en ik over als de kleintjes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]iedereen is hier lang op die, die ,die en die na dan
![]()
![]()
![]()
om kort te zijn er zijn hier ook een onbekend aantal korte mensen.
waar ik er geen van ben denk ik.
Ging goed dus in ziekenhuis?quote:
mooiquote:
zullen wij eens even wild gaan doenquote:
Helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Helaas nietoverwerk
deze week geen tijd meer
quote:
Kom ik aan met me 1.80..quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hard werkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WTF sjoerdwaar haal je het geld vandaan?
thanksquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Sjoerd, gefeliciteerd! dat er nog vele jaren mogen komen.
het was redelijk rustig, dus er is nog wel wat overquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, bewaar gewoon iets voor mij!
thanksquote:
ik zag het, we denken er over naquote:
dat verhuizen brengt goed geld in het laatje?quote:
verhuizen??quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag het, we denken er over na
[..]
dat verhuizen brengt goed geld in het laatje?
Dat dat nog nodig is bij zo'n prijs...quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat dat nog nodig is bij zo'n prijs...
Laat je niet ontmoedigen door die sufkutten die het niets vinden...
Hoerenquote:
van harte bijna gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:21 schreef Kreator het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 21 april 2010 00:00 schreef bambino het volgende:
Gefeliciteerd
Feliciteer hier -_Guitarist_-
You thought I would forget
Feli, ouwequote:
Dat heb ik dus met 23quote:
Nog geen idee hoe laat ik thuis benquote:Op woensdag 21 april 2010 09:00 schreef Redbaron het volgende:
David, ook vanuit wilp een fijne verjaardag gwenst! vanavond taart en bier bij jou?
Hmm, dat schiet niet op nee.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Redbaron het volgende:
ik verveel me. product is nog niet klaar wat ik moet laden.
Qua verstand misschien.quote:
whahaquote:
Aidsquote:
Ooh wel gefeliciteerd natuurlijk héquote:
HBO > MBO?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha
dat net jij dat moet zeggen
ow, ben jij d'r zo eenquote:
neu maar jij doet net alsof ik geen verstand hebquote:
verstand ?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
neu maar jij doet net alsof ik geen verstand heb
Wat nou weerquote:Almelo-Deventer/Hengelo, Enschede-Hengelo
Woensdag 21 April 10:36
Oorzaak Tussen Almelo en Enschede langere reistijd door beperkingen op last van de politie.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:00 uur verholpen.
UFO gitaristquote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
\m/
Ik hem twee keer live gezien.Uitstekende gitarist!
Op last van de politie?quote:
Door rood rijden mag nu eenmaal niet he..quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op last van de politie?
Kwam Marko net tegen en hij had het over een trein die door rood was gereden.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:11 schreef eeds het volgende:
[..]
Door rood rijden mag nu eenmaal niet he..
Kwam de politietrein naast de trein rijden zeker, en hebben ze hem aan de kant gezet en een bekeuring gegeven
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:11 schreef eeds het volgende:
[..]
Door rood rijden mag nu eenmaal niet he..
Kwam de politietrein naast de trein rijden zeker, en hebben ze hem aan de kant gezet en een bekeuring gegeven
wat doe jij dan voor de kost?quote:
dat doe ik ook zeker niet, trek me er niks van aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat dat nog nodig is bij zo'n prijs...
Laat je niet ontmoedigen door die sufkutten die het niets vinden...
Ik heb nog één van de laatste dvd's van UFO, helaas doet Schenker daar niet in mee maar een vervangende gitarist, die is ook knettertjegoed !quote:
+ de kosten die je maakt aan beschadigingen aan je bumpers over drempelsquote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
dat doe ik ook zeker niet, trek me er niks van aanmaar het is 3/4 cm lager voor ¤ 168, dat weeg ik af
die krijg je pas als je de auto OF zo laag mogelijk schroeft OF gewoon met 50 over hobbels blijft scheurenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef eeds het volgende:
[..]
+ de kosten die je maakt aan beschadigingen aan je bumpers over drempels
Dankje!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
gefeliciteerd David![]()
en goedemiddag allen
Hobbels met 50 is heersch \m/quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die krijg je pas als je de auto OF zo laag mogelijk schroeft OF gewoon met 50 over hobbels blijft scheuren
Goedemiddag Remcoquote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
gefeliciteerd David![]()
en goedemiddag allen
niet met te grote wielenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hobbels met 50 is heersch \m/
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Justin
pafipo voor David
[ afbeelding ]
en dan is Haakon d'r weerquote:
Davidquote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op last van de politie?
Kwam Marko net tegen en hij had het over een trein die door rood was gereden.
pics?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef Redbaron het volgende:
mijn auto staat zo laag mogelijk en heb nog geen enkele keer met de bumpers aan de grond gezeten!
eerst ff 'gokken' hoe de auto dan komt te staan, qua speling en wielen in de kassen etc., zodat ik in m'n hoofd iets van een beeld kan vormenquote:
Sanquote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPAMMERDESPAM
bliksemsquote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPAMMERDESPAM
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San
Is dat getekend? En zo ja, heb jij dat gedaan?
ik was mijn OV-kaart ooit ook eens kwijt, aangifte gedaan van verlies (die had je nodig als je nieuwe kaart aan wilde vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
OV chipkaart gevonden
in Enschede gevonden. iemand??
Ja ik zie het nu, maar jij bent echt goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEr moet nog een heeuuul stuk bij, maar ik wilde even spammen
Dank jequote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu, maar jij bent echt goed!![]()
Wauw!
Thnxquote:
kun jij gitaar spelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef Assiej het volgende:
*speelt een liedje op de gitaar, Lang zal hij leven...*
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ja hoor, wie nietquote:
het was maar een vraagquote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja hoor, wie niet
ik kan best op zo'n ding raggen alleen of er wat moois uit komt,
dat was meer ivm zen username.
Dat doe ik je niet naquote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPAMMERDESPAM
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:03 schreef Assiej het volgende:
[..]vragen mag altijd
en het was sarcastische grap, schatje
Ik kan geen mensen tekenenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet na
waarom doe je niet eens een gezicht van een mens?
Das met krijt toch wat je doet?
Dank u wel!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef Assiej het volgende:
*speelt een liedje op de gitaar, Lang zal hij leven...*
Gefeliciteerd![]()
![]()
Hij was er gewoon de hele tijd hoor.quote:
In jullie hartquote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij was er gewoon de hele tijd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Laat me nu een keer lief doenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eeds.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef haakon het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Dokter: "En meneer, hoe gaat het ?"
Man: "Steeds beter de laatste dagen!"
Dokter: "Over laatste dagen gesproken.."
Wtfquote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef haakon het volgende:
Ik ben bijna altijd aan het lachenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
als je vanochtend nu even iets langer naar de trein had gekeken
had ik naar je kunnen zwaaien
maar je was te druk met grappen vertellen ofzo want je was aan het lachen
met een bekende van je
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef haakon het volgende:
Geet mooiquote:Al zesduizend kaarten verkocht voor Grolsch Veste
ENSCHEDE - FC Twente heeft woensdagmorgen al meer dan zesduizend kaarten verkocht voor het evenement dat op zondag 2 mei in De Grolsch Veste wordt gehouden. Op die dag kunnen supporters via grote schermen de laatste competitiewedstrijd tussen NAC en Twente volgen.
Bij een zege is Twente kampioen. Bij elk ander resultaat is de ploeg afhankelijk van het resultaat van Ajax bij NEC. In totaal is er volgende week zondag plaats voor achtienduizend mensen in het stadion. In totaal zijn er maar zo'n 700 plaatsen voor Twente-fans in Breda.
Na twee vrije dagen heeft de selectie van Twente woensdag de training weer opgepakt. De selectie werkte een ontspannen sessie af in een sporthal in Enschede. [Tubantia]
ik vind het jammer dat de huldiging een dag later isquote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
Ik ga wel op **-plein staan, huldiging is anders toch pas volgende dag dus geen last dat je bij huldiging te laat bent en sta liever dan dat ik in het stadion zit.
Dat boeit me niet, maar dat het van heekplein in stort en we dus op die vlakte bij cinestar moeten staan vind ik ergerquote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat de huldiging een dag later is
stort dat in als daar zoveel lui gaan staan?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, maar dat het van heekplein in stort en we dus op die vlakte bij cinestar moeten staan vind ik erger.
Joa architect is bang dat als er 50K (Ja dat verwachten ze) man op staat dat we met zijn allen sneller beneden zijn dan geplandquote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stort dat in als daar zoveel lui gaan staan?
wat een achterlijke architect. Gelijk het geld terugvragen en verstevigen die handelquote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joa architect is bang dat als er 50K (Ja dat verwachten ze) man op staat dat we met zijn allen sneller beneden zijn dan gepland!
Waren ze ook bang voor toen Andre Rieu zijn podium er had neergeplempt.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een achterlijke architect. Gelijk het geld terugvragen en verstevigen die handel
En terecht, die ouderen springen als een gek op die muziek enzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Kreator het volgende:
Waren ze ook bang voor toen Andre Rieu zijn podium er had neergeplempt.
Die gast heeft echt een monster-podium.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Mdrop het volgende:
En terecht, die ouderen springen als een gek op die muziek enzo.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waren ze ook bang voor toen Andre Rieu zijn podium er had neergeplempt.
+24.3!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
aanwezig op de Oude Markt zondag, vanaf begin van de middag... check
aanwezig bij huldiging maandag om 16.00 bij het stadion... check
die kunnen natuurlijk ook gewoon volgegooid worden met betonquote:
+0.5quote:
toch een 7 voor het weer, daar ben ik op school ook altijd meer dan tevreden meequote:
Lol, maar die 12 , hadden toch beter een week eerder kunnen hebben, 21 graden (L).quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
toch een 7 voor het weer, daar ben ik op school ook altijd meer dan tevreden mee
Hey Jarige David.quote:
nog meer regenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef haakon het volgende:
Benk weer
[..]
Dat vooruitzicht is pas over 1,5 week, dan ist allang veranderd
nog mooie cadeau's gekregen?quote:
AIDS !!!!!!!!!!!!!!! AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef haakon het volgende:
[..]
AIDS !!!!!!!!!!!!!!! AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Sorry, geen verstand vanquote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
http://microcontrollershop.com/product_info.php?products_id=2125
iemand ervaring hiermee?
Ziet er leuk uit, maar je moet er zo te zien het nodige zelf aan solderen. Waarvoor wil je het gebruiken? Misschien is dit een optie:quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
http://microcontrollershop.com/product_info.php?products_id=2125
iemand ervaring hiermee?
die heb ik ook al thuis liggenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar je moet er zo te zien het nodige zelf aan solderen. Waarvoor wil je het gebruiken? Misschien is dit een optie:
http://www.arduino.cc/
Alle onderwerpen passeren de revuequote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
gaan de tukkers op de technische tour??![]()
Is het niet gewoon stuk?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
die heb ik ook al thuis liggen
ik heb het circuit gesoldeerd, maar ik krijg geen verbinding met de pc. nu maar eens kijken of ik 'm nog opnieuw kan programmeren (net even de programmeermodule opgehaald van een kameraad).
ik krijg nu de microcontroller niet geprogrammeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zie het geweldige cadeau dat ik kreegdie hebben je wel in de steek gelaten dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Komend jaar doen we het gewoon weerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die hebben je wel in de steek gelaten dit jaar
Cabaret van de bovenste plankquote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komend jaar doen we het gewoon weer
Jullie zongen over éénmaal zullen wij de kampioen zijn toch?quote:
gaan we er weer een krat bier op zetten?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie zongen over éénmaal zullen wij de kampioen zijn toch?
Dit jaar is die ene keer.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we er weer een krat bier op zetten?
Nice, ik zou voor VVV gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ze hadden trouwens een leuke weddenschap bij het café waar m'n kameraad nog wel eens komt.
Ze gaan barbecueën en iedereen doet een voorspelling over wie er kampioen wordt. Diegene die het goed hebben, die hoeven de barbecue niet te betalen.
Javadov schijnt ook goed te zijn, hij samen sowieso met De Jong voorin, en de scouting van Twente is al jaren goed, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]wat is Twente straks zonder ruiz?
Oeh, Henrikequote:
Zeg, wannabe Tukkerquote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]wat is Twente straks zonder ruiz?
Wat nou als iedereen Twente zegt..quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ze hadden trouwens een leuke weddenschap bij het café waar m'n kameraad nog wel eens komt.
Ze gaan barbecueën en iedereen doet een voorspelling over wie er kampioen wordt. Diegene die het goed hebben, die hoeven de barbecue niet te betalen.
Ja mijne ookquote:Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n voeten doen pijn van veel lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |