quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft niet zo'n drugsverleden
Dat heb ik een hele poos met de smaak van paddo's gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Speeddat ik dat vroeger zo vaak heb geslikt (bommetjes) kan ik me niet meer voorstellen. Soms ruik ik iets wat op speed lijkt en word ik meteen misselijk.
Helemaal niet, dat slik ik iedere dagquote:
Ik dacht dat jij buiten een joint ging roken?quote:
Ik snap niet wat sommigen zo vies vinden aan paddo'squote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos met de smaak van paddo's gehad.
En glas? Nee dankje
* DevilsWhore ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
ik ken een paar punkers die hadden dat ook gesnoven dat gaf best wel een leuk resultaatquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat slik ik iedere dag
Hihi ik denk dat ik hem van de week wel even blij ga makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi ik moet gelijk weer denken aan die gast van de Zwetser.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Het is te warm buiten, ik rook hem wel binnen met de ventilator aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij buiten een joint ging roken?
quote:
Wel smerig. Ik had een stuk of 200 pillen thuis liggen toen ik ging switchen naar iets anders. Wat moet je met 200 pillen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat slik ik iedere dag
Een bommetje speed is wel grappig, kun je meteen 24 uur niet meer slapen (mits goede kwaliteit)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos met de smaak van paddo's gehad.
En glas? Nee dankje
Doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik denk dat ik hem van de week wel even blij ga maken
Ik heb altijd op speed goed kunnen slapen,quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Een bommetje speed is wel grappig, kun je meteen 24 uur niet meer slapen (mits goede kwaliteit)
Hashjoint hier aanwezig, maar op tegen de tijd dat je hier bentquote:
Aan mij geven, kost me hier elke maand 42 euroquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel smerig. Ik had een stuk of 200 pillen thuis liggen toen ik ging switchen naar iets anders. Wat moet je met 200 pillen?
Ik heb niet meer, er doorheen gesnoven of verpatstquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Aan mij geven, kost me hier elke maand 42 euro
En elke 6 maanden 56 euro doktersbezoek voor een recept.
Dan heb je echt kutkwaliteit gehad of niet genoeg. Na een gram of 3 speed lig jij echt niet lekker te slapen hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb altijd op speed goed kunnen slapen,
oow ik niet was klaar wakkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb altijd op speed goed kunnen slapen,
Leuk spul maar daar heb ik toch zo'n hekel aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Een bommetje speed is wel grappig, kun je meteen 24 uur niet meer slapen (mits goede kwaliteit)
ik rook alleen maar hasj uit de shop in apeldoorn kom er al jarenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hashjoint hier aanwezig, maar op tegen de tijd dat je hier bent
ga vragen aan de modjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:19 schreef Man_bijt_hond het volgende:
En waarvoor staat UDOWU? Het is een hele mond vol.
Gesnoven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet meer, er doorheen gesnoven of verpatst
users die overal waardering uitlokken/overal worden uitgekost/overal wat uitpakken/over water uitlopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:19 schreef Man_bijt_hond het volgende:
En waarvoor staat UDOWU? Het is een hele mond vol.
Je kunt ook een bitterbal snuiven. Bij één die net uit het vet komt. Beetje openmaken je neus erin steken(in de hete ragout). Dan heb je wel last van een rode neus(want verbrand) maar een voordeel is dat je dan weer aan de slag kunt bij de cliniclowns of als gewoon clown in het circusquote:
idem hierquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je kunt ook een bitterbal snuiven. Bij één die net uit het vet komt. Beetje openmaken je neus erin steken(in de hete ragout). Dan heb je wel last van een rode neus(want verbrand) maar een voordeel is dat je dan weer aan de slag kunt bij de cliniclowns of als gewoon clown in het circus
bunkertje toevallig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rook alleen maar hasj uit de shop in apeldoorn kom er al jaren
erg fijne kwaliteit
Een echte snuiver snuift aan allesquote:
neee de waterpijp vlakbij de biebquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
bunkertje toevallig?
Ik heb hier nog een tientje hya liggen van de blik in deventer
Inderdaad, lui die chemische troep gebruiken om effecten op te wekken in hun hoofdquote:
Ratelquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:19 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
Volgende keer als ik een LaPo heb open ik wel een nieuwe.thnx DW
ik niet hoef niet zo nodig als clown door het leven te gaanquote:
Die ken ik niet, maar ben ook niet zo heel bekend in apeldoorn, bunkertje ken ik aleen omdat ik er dagelijks langs komquote:
Een gram van 90%, vers van ;t blok.. Ik sliep heel goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan heb je echt kutkwaliteit gehad of niet genoeg. Na een gram of 3 speed lig jij echt niet lekker te slapen hoor.
aah nee ik kom daar nooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ben ook niet zo heel bekend in apeldoorn, bunkertje ken ik aleen omdat ik er dagelijks langs kom
Alleen om een nacht door te halen, blijf alleen van coke of ritalin wakkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Gesnoven?
Echt ik kan niemand aanraden om high te worden op Ritalin.
Ik heb wel eens voor de lol een strip van 10 ineens opgegeten, man dat voelde helemaal niet fijn
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hoef niet zo nodig als clown door het leven te gaan
dan heeft bassie wel enorm veel bitterballen gesnoven
nacht doorhalen heb ik echt geen drugs voor nodig heb toch last van slapeloosheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen om een nacht door te halen, blijf alleen van coke of ritalin wakker
Hoezo niet echt handig dan? Je bedoelt zo aan de grote weg?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah nee ik kom daar nooit
tegenwoordig is dat ook niet echt handig hoe die lui daar zitten
Ik alleen als ik m;n medicijnen neemquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
nacht doorhalen heb ik echt geen drugs voor nodig heb toch last van slapeloosheid
Zat er een bodem in dat glas dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Flauw hoor.Bassie die heeft gewoon te diep in het glaasje gekeken volgens mij.
Doe je mee?quote:
Een gramquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een gram van 90%, vers van ;t blok.. Ik sliep heel goed
Yepquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zat er een bodem in dat glas dan?
Ritalin is kutspul, ben blij dat ik er vanaf ben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Een gram
Mja ok dan geloof ik je wel.
Voor dat ik Ritalin kreeg, kreeg ik dextro-amfetamine tegen mijn ADHD. Daar werd ik eigenlijk behoorlijk rustig van.
Wiet is ook voor negers.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nog nooit softdrugs of harddrugs gebruikt. Ik heb het niet nodig vind ik. Een joint kan best lekker zijn maar ik hoef het niet
hasj niet dan?quote:
Okequote:
En daar blijf ik dan weer zo veel mogelijk vanafquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke![]()
Nu doe ik dan wel zo schijnheilig maar sterke drank gaat er bij wel in als koek.
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En daar blijf ik dan weer zo veel mogelijk vanaf
Zo dacht ik ook tot een jaartje terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nog nooit softdrugs of harddrugs gebruikt. Ik heb het niet nodig vind ik. Een joint kan best lekker zijn maar ik hoef het niet
Negers en hippiesquote:
Foeiquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
GHB, daar krijg je elke vrouw in bed mee.
Pilletjes/poedertjes/drankjes/spuitspul blijf ik dan liever weer van afquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
maar ook zonder GHB lukt het wel hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hey fossiel.quote:
quote:
Eens. Ik wil wel es wiet doen, maar verder is de enige harddrug die ik doe alcohol.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Pilletjes/poedertjes/drankjes/spuitspul blijf ik dan liever weer van af
Hmm voor mijn werkconcentratie ben ik er erg blij mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ritalin is kutspul, ben blij dat ik er vanaf ben.
Ik blow nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eens. Ik wil wel es wiet doen, maar verder is de enige harddrug die ik doe alcohol.
Mja ik hou het liever bij de plantjes zeg maar, wiet/hasj, paddo's soms.. alcohol eigenlijk de laatste tijd helemaal niet meer... sinds ze waar ik veel ben ook fristi verkopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eens. Ik wil wel es wiet doen, maar verder is de enige harddrug die ik doe alcohol.
Dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook tot een jaartje terugIk wou kijken of wiet lkkerder was dan shag omdat ik joints lekker vond ruiken maar sigaretten niet, toen blowde ik alleen maar tot mijn beste vriendin me een sigaret gaf tegen de stressigheden destijds en dat beviel ook wel...
Maar nogsteeds vind ik wiet/hasj lekkerder rokenEn ik vind het gewoon af en toe lekker om van de wereld af te zijn
Verder paddo's gehad een paar keer, maar dat is meer zoiets als je compleet lam zuipen: af en toe leuk, maar niet regelmatig ofzo...
Nadenken? Als ik geod heb geblowd kan ik niet meer denkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik blow niet
Daar word ik helemaal raar van, te veel nadenken, duf, paranoia blegh, nooit weer
Wat Ratel zegtquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nadenken? Als ik geod heb geblowd kan ik niet meer denkenWel werd ik laatst zo creatief, het leek wel of ik de maand ervoor inhaalde want toen was ik totaal leeg... en toen ineens ik tekende een heel schrift vol en het is geweldig geworden
Zoooo komt er ook een binnenquote:
Nope. Hasj is wel fijn, van wiet word ik alleen maar depressief en ben ik in staat mezelf van kant te maken.quote:
quote:
Toevallig wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand een verslag over de chemie van snoep voor mij?
http://www.encyclopedoe.nl/index.php?onderwerp_id=22quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand een verslag over de chemie van snoep voor mij?
Wat? Het is toch zoquote:
gaan we keer samen hasj rokenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Hasj is wel fijn, van wiet word ik alleen maar depressief en ben ik in staat mezelf van kant te maken.
Dat is het eerste linkje bij google. Zo ver was ik al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
http://www.encyclopedoe.nl/index.php?onderwerp_id=22
Ik ga vast mijn voorbereidingen treffen voor morgen, dwz: zooi afkoppelen aan stekkertjes enzo om alles om te draaien in de kamer, indeling word totaal andersEn ik mag dat allemaal in mijn eentje gaan doen
mja inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zou je ook met mij doen. Ideetje voor een mini-meet?
Niet nodigquote:
Is goed.quote:
Natuurlijk.quote:
Jij misschien niet, ik wel.quote:
Ik ookquote:
Wat ga je halen?quote:
quote:
quote:
er is genoegquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook
* Panda72 geeft Lovely een arm
patatje oorlog en frikandel speciaalquote:
om hem op te geilenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom heb ik m;n homie nou weer beloofd dat ik naaldhakken aan zou doen vanavond?
Fokkertjes aanvallenquote:
Nou neequote:
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
patatje oorlog en frikandel speciaal
Care to share?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
Hoezo is de snackbar dichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Daar zou ik nu een moord voor plegen.![]()
Nog even tot zaterdag wachten.
Ik moet eens iemand gaan vinden die me dat toezend.
Wat ben ik opeens blij met mijn 1.62quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
Het is dat ik 1.85 lang ben anders zou ik altijd op hakken lopen.
Nee ik woon in Ierland, hebben ze geen frikandellen of patatje oorlog.quote:
Stomme Ierenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee ik woon in Ierland, hebben ze geen frikandellen of patatje oorlog.
Ik zou doodgaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee ik woon in Ierland, hebben ze geen frikandellen of patatje oorlog.
Jaquote:
Op een frikandel moet ook geen sate.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik kom net op google een plaatje tegen waarvan ik vind dat het er niet zo lekker uitziet
[ afbeelding ]
I knowquote:
Dat ziet er uitgepoept uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik kom net op google een plaatje tegen waarvan ik vind dat het er niet zo lekker uitziet
[ afbeelding ]
Of vaker naar Nederland komenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:22 schreef laforest het volgende:
[..]
I know![]()
Ik moet maar eens weer vrienden bellen die even een doos met eten vullen en naar me toe Fedex-en
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een frikandel moet ook geen sate.
Zit er ook een aparte saus bij? Waar lijkt het op?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iemand die nieuwe mammoet frikandel met bijbehorende saus al gehad? Ik vond er niet zoveel aan.
Ik heb ook hoogtevreesquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Naaldhakken
vet geil maar ik donder al om bij 1cm in de hoogte
* LovelyLady heeft last van hoogtevrees
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Opgelost. Je mag wel bij mij logeren.
Jep ga ik zeker doen. Ik wilde net een slaapplaats opmerking maken, maar ik zie dat dit probleem reeds is opgelost.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit er ook een aparte saus bij? Waar lijkt het op?
Hey trev, kom je me aflossen?quote:
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey trev, kom je me aflossen?![]()
Ik ben er weg van
Het lijkt me wel lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Beetje oranje kleur heeft het. Qua smaak durf ik niet echt te zeggen waar het op lijkt. Smaak is wel best scherp.
[ afbeelding ]
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op een frikandel moet ook geen sate.
waarom niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iemand die nieuwe mammoet frikandel met bijbehorende saus al gehad? Ik vond er niet zoveel aan.
Oehquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal vragen aan me mama of ze het erg vind als je naast der komt liggen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Beetje oranje kleur heeft het. Qua smaak durf ik niet echt te zeggen waar het op lijkt. Smaak is wel best scherp.
[ afbeelding ]
oh okequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. dat is de 2de afbeelding bij google.
te laat het is opquote:
al een idee wat je gaat eten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook. Zo nog maar eens naar de winkel.
Met hele groep gaan over maand of 2?quote:
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met hele groep gaan over maand of 2?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik![]()
En voordat je overweegt DW te kiezen zeg ik: nieuw onbekend vleesch![]()
Zullen wij dan in de Droomvlucht?quote:
Ja leuk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met hele groep gaan over maand of 2?
Gelukkig hebben ze ook Carnaval Festivalquote:
Zoek je ruziequote:
Dat liedje. Ik ga niet eens klikken, dat blijft nog de rest van de week in mijn hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook Carnaval Festival![]()
Wil je ook met mij in de Droomvlucht?quote:
Was mijn idee dus ik wil met jou droomvluchtenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil je ook met mij in de Droomvlucht?
aah dat doe ik ook altijd kom thuis met de meest rare combinatiesquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat beslis ik in de supermarkt.
Is goed. Neem ik huppelkind ook mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaa
mogen mijn kindjes dan ook mee?
Dan ga ik met iedereen een keerquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was mijn idee dus ik wil met jou droomvluchten![]()
Pandadroom danquote:
Mits de zonnebrillenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaa
mogen mijn kindjes dan ook mee?
Ja iddquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar als we over twee maanden gaan moet je er wel op rekenen dat het overal keidruk is, dus hele lange wachttijden bij elke attractie.
Dan kunnen bart en ik vieren dat we al 1 jaar getrouwd zijn ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Uhm septembermeet van maken?
Iedereen hoort bij elkaar toch?quote:
Goed uitkienen wanneer je gaat. Ik heb al jaren niet langer dan klein half uurtje in de rij gestaan in de eftelingquote:
Neequote:
1 jaar echte liefde, ntb, wjnmk enzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kunnen bart en ik vieren dat we al 1 jaar getrouwd zijn ook
Is goed, ligt alleen aan de datumquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Uhm septembermeet van maken?
Bis Laterquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
Maar ok. Genoeg geluld. Ik ga naar huis. Tietenfoto's kunnen gePM't worden
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iedereen hoort bij elkaar toch?
En anders een eigen Droomvlucht maken
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
Takkewijfcollega staat net bij de lift en praat in haar mobiel: Ja morgen moet ik naar de Boerhaave kliniek voor mijn huid.
Waarop mijn collega keihard tegen mij zegt. Ja Simoon slangen verliezen 1 maal per jaar hun huid heb ik gehoord
Takkewijfcollega staat net bij de lift en praat in haar mobiel: Ja morgen moet ik naar de Boerhaave kliniek voor mijn huid.
Waarop mijn collega keihard tegen mij zegt. Ja Simoon slangen verliezen 1 maal per jaar hun huid heb ik gehoord
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
Maar ok. Genoeg geluld. Ik ga naar huis. Tietenfoto's kunnen gePM't worden
Dan krijg je bij die meet een Dora tosti ijzer van mequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee
[..]
1 jaar echte liefde, ntb, wjnmk enzo
Ja dat weet ik ook nog nietquote:
Jij niet hoor jij bent een lief slangetjequote:
gloeiende jij stuurt ook foto's van je tieten naar iedereen hequote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij had jij veel moeite om niet hard te lachen?
Ja. Ik ben ook zo'n slet hè.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gloeiende jij stuurt ook foto's van je tieten naar iedereen he
De eerste en 3de zaterdag kan ik zeker niet, als we het de laatste doen is het wel een jaar na de apenheul meetquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan krijg je bij die meet een Dora tosti ijzer van me![]()
![]()
[..]
Ja dat weet ik ook nog niet
Ik heb ze als enige nog niet geloof ikquote:
welke zonnebrillen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze als enige nog niet geloof ik
Wees maar niet bang, ik heb ze ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je ze?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Tietenfoto's mogen ook in mijn inbox.
OH OH OH, SORRY.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
JE ZIT GODVERDOMME NAAR DE VERKEERDE TIETEN TE STUREN.
Jij hebt ook PM. Sop ze.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha dat zeg ik ook wel eens maar dan hebben ze dat niet!![]()
![]()
![]()
Hell yeah.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell yeah.
Volgens mij heb jij een goddelijk lichaam namelijk
gewoon, dat gevoel heb ikquote:
Stoeps goddelijk lichaam, same as Boeddhaquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell yeah.
Volgens mij heb jij een goddelijk lichaam namelijk
HEEFT DW FOTO'S DOORGESTUURD?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gewoon, dat gevoel heb ik![]()
even eten
Die van mijn kidsquote:
DAT ZOU ZE NOOIT DOENquote:
Ik heb er 1 van mijn littile ponyquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mijn kids
De oudste heeft er 1 van starwars en de ander heeft er 1 van spiderman. En die heeft hij op een fotootje gezien en dat was baas (ofzeauw)
Weet ik. Maar ik zoek overal naar een verklaring waarom jij zo'n vermoeden hebt.quote:
Niet? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ook gelogen hahaha![]()
Ik doe niet aan sex.
Uhm, wanneer ik tijd heb.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet? Ik ook niet.
Wanneer gaan we nou naar de film?
met me wraps zal dat nog wel een tijdje gaan durenquote:
andijviequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
En was het lekker en wat voor een stampot heb je dan gehad?
Hoi Ratelquote:
Ah die vrouwenmepper, Mr Rose.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
Kijk eens aan wie ik vond bij Epic Beards:
[ afbeelding ]
Nietes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah die vrouwenmepper, Mr Rose.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Gotrick het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden, helemaal tof![]()
[ afbeelding ]
Te flauwquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Gotrick het volgende:
[ afbeelding ]
whehheequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Gotrick het volgende:
[ afbeelding ]
Timmuhquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[Wii] Mario Kart Wii #13
Wie heeft hier MarioKartWii?
die is echt flauwquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:12 schreef Gotrick het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Elmoquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef Elmostyle het volgende:
AboeIk dacht, laat ik nog eens hoi komen zeggen
Trevquote:
Ik heb al een poosje niet gespeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo!
Wij moeten mijn WoW eens fixen
Ikkequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[Wii] Mario Kart Wii #13
Myraelaquote:
RATELTJEquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
En Elmostyle
Zo en nu groet ik niet meer.
Thuis niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[Wii] Mario Kart Wii #13
Boefje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:
Meld je aan, geef je friendcode, er komt een FOK!toernooi aanquote:
September. Eftelingquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:22 schreef Elmostyle het volgende:
Sinds dat ik in malta heb gezeten, dus al zo'n 6/7 maanden geleden, heb ik gene meet mee kunnen makenWanneer is d'r weer een
Zondag,quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:22 schreef Elmostyle het volgende:
Sinds dat ik in malta heb gezeten, dus al zo'n 6/7 maanden geleden, heb ik gene meet mee kunnen makenWanneer is d'r weer een
Bezemwagen nodig dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meld je aan, geef je friendcode, er komt een FOK!toernooi aan![]()
Met jou zitten we op 7
Wanneer is dat toernooi dan want:quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meld je aan, geef je friendcode, er komt een FOK!toernooi aan![]()
Met jou zitten we op 7
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |