quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft niet zo'n drugsverleden
Dat heb ik een hele poos met de smaak van paddo's gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Speeddat ik dat vroeger zo vaak heb geslikt (bommetjes) kan ik me niet meer voorstellen. Soms ruik ik iets wat op speed lijkt en word ik meteen misselijk.
Helemaal niet, dat slik ik iedere dagquote:
Ik dacht dat jij buiten een joint ging roken?quote:
Ik snap niet wat sommigen zo vies vinden aan paddo'squote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos met de smaak van paddo's gehad.
En glas? Nee dankje
* DevilsWhore ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
ik ken een paar punkers die hadden dat ook gesnoven dat gaf best wel een leuk resultaatquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat slik ik iedere dag
Hihi ik denk dat ik hem van de week wel even blij ga makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi ik moet gelijk weer denken aan die gast van de Zwetser.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Het is te warm buiten, ik rook hem wel binnen met de ventilator aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij buiten een joint ging roken?
quote:
Wel smerig. Ik had een stuk of 200 pillen thuis liggen toen ik ging switchen naar iets anders. Wat moet je met 200 pillen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat slik ik iedere dag
Een bommetje speed is wel grappig, kun je meteen 24 uur niet meer slapen (mits goede kwaliteit)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele poos met de smaak van paddo's gehad.
En glas? Nee dankje
Doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik denk dat ik hem van de week wel even blij ga maken
Ik heb altijd op speed goed kunnen slapen,quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Een bommetje speed is wel grappig, kun je meteen 24 uur niet meer slapen (mits goede kwaliteit)
Hashjoint hier aanwezig, maar op tegen de tijd dat je hier bentquote:
Aan mij geven, kost me hier elke maand 42 euroquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel smerig. Ik had een stuk of 200 pillen thuis liggen toen ik ging switchen naar iets anders. Wat moet je met 200 pillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |