Dat is de normale gang van zaken ja. Eigenlijk moet je dus gewoon niet zeuren en geduld hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik woon in een gehucht, dat pakketje wordt gewoon mee terug genomen naar de stad en morgen weer gebracht, als ik er dan weer niet ben wordt hij afgeleverd bij het tnt afhaalpunt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
rot op als je toch niets nuttigs te melden hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijder het achterwiel niet.
Ja okay maar ik verveel me de tering en dan komt dit er nog bovenop.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is de normale gang van zaken ja. Eigenlijk moet je dus gewoon niet zeuren en geduld hebben.
Gehuchten
Goh randdebiel, dat lijkt me nogal wiedes.quote:
Jaaaahaaaaaaa, dat weet ik nu wel hoor, maar ik werk ergens waar het niet echt afgeleverd kan wordenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Mylene het volgende:
Aflevering op werk is ook een optie hoor.
Jij bent hier de randdebiel, beetje zelf niet huis zijn of degene die je uitgepoept heeft terwijl je weet dat er een pakket komt,vervolgens is er niemand ga je nog lopen huilen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja okay maar ik verveel me de tering en dan komt dit er nog bovenop.
[..]
Goh randdebiel, dat lijkt me nogal wiedes.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jaaaahaaaaaaa, dat weet ik nu wel hoor, maar ik werk ergens waar het niet echt afgeleverd kan worden
Sorry dat ik nog wat doe in mijn leven behalve bank zitten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Motar het volgende:
[..]
Jij bent hier de randdebiel, beetje zelf niet huis zijn of degene die je uitgepoept heeft terwijl je weet dat er een pakket komt,vervolgens is er niemand ga je nog lopen huilen.
Een absolute josti award voor jou!
Jouw werk ontvangt geen post?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jaaaahaaaaaaa, dat weet ik nu wel hoor, maar ik werk ergens waar het niet echt afgeleverd kan worden
Justitie en shit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jouw werk ontvangt geen post?
God, weer zo'n faal TNT topic. Sterf eens
Zoals excuses verzinnen voor je totale onbegrip van het versturen en ontvangen van post?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog wat doe in mijn leven behalve bank zitten.
Ik ben gewoon chagrijnig, dat het precies weer geleverd moet worden op het moment dat er niemand is, en het zo dodelijk saai is op stage.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:19 schreef Motar het volgende:
[..]
Zoals excuses verzinnen voor je totale onbegrip van het versturen en ontvangen van post?
Enfin, dat het pakket morgen maar bij je aan mag komen.
die zitquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Of breng het naar het afhaal punt, die zit 2 straten verderop
Is het de schuld van TNT dat jij niet thuis bent en jouw buren het eventueel niet aan wilden nemen (of ook doodgewoon niet thuis waren)?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Kanker TNT, nu mag ik weer een dag wachten voordat ik mijn verwachte pakketje krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |