Een fotoscanner niets heel belangrijks verder maar ik heb godsamme de hele dag geen reet te doen op stage... en loop maar te refreshen en op het moment dat net iedereen weg is bij mij thuis komen ze natuurlijk dat stomme kutding brengen.quote:
laat het op je werk bezorgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een fotoscanner niets heel belangrijks verder maar ik heb godsamme de hele dag geen reet te doen op stage... en loop maar te refreshen en op het moment dat net iedereen weg is bij mij thuis komen ze natuurlijk dat stomme kutding brengen.
rot op als je toch niets nuttigs te melden hebtquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef aapinator het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje uit Amerika. Zat een leuke nota van Nederland bij! 30 Eurootjes kon ik inleveren voor ik mijn gewilde pakketje in ontvangst kon nemen.
Je moet niet janken!
Waar vind ik het nummerquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Bel ze op dan? die gast is nog wel in de buurt.
Ik heb een bezorger (altijd dezelfde) die in het weekend en s'avonds ook komt
Hij zegt zelf ook dat dan altijd mensen thuis zijn en overdag 9 vd 10x niet. Logisch ook.
Ik krijg normaal een papiertje in de bus met o.a. het nummer erop die je kan bellen? zelfs de naam van de bezorger.quote:
Ik ben op stagequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik krijg normaal een papiertje in de bus met o.a. het nummer erop die je kan bellen? zelfs de naam van de bezorger.
mensen die stagequote:
gewoon op het adres van je stagebedrijf en dan t.a.v. - vul hier je naam in - er op laten zetten, werkt erg goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want het is stage en ik weet niet hoe dat allemaal zit hier
Oetlul? ik zal je nog eens raad geven. Schelm.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja oetlul als ik thuis was had ik dat pakketje zelf in ontvangst kunnen nemen of niet dan?
Juist, dan krijg je weer gezeik dat je moet werken. Ik ken Fok! nu wel weer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Beauregard het volgende:
Was dan thuisgebleven, ontzettend jankwijf. Klacht is behoorlijk ongegrond.
Ik woon in een gehucht, dat pakketje wordt gewoon mee terug genomen naar de stad en morgen weer gebracht, als ik er dan weer niet ben wordt hij afgeleverd bij het tnt afhaalpuntquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oetlul? ik zal je nog eens raad geven. Schelm.
Je woont waarschijnlijk nog thuis... misschien is je moeder nu wel thuis en kan ze dat briefje even oplezen.
Toch nog raad.
Oh, je was op je stage lees ik nu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Juist, dan krijg je weer gezeik dat je moet werken. Ik ken Fok! nu wel weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |