Mourinho speelt niet, zit gewoon weer op de bank vanavond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef HaagsPietje het volgende:
als ik mourinho was zou ik messi in de eerste 10 minuten een paar doodschoppen geven
in de spelerstunnel dan, voor de wedstrijd ofzo....quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mourinho speelt niet, zit gewoon weer op de bank vanavond.
en zlatan gaat een hattrick scorenquote:
Daar durf ik nu al 300 euro op te zetten dat dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en zlatan gaat een hattrick scoren
Ik hoop vanavond van wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef Joel-Smeets het volgende:
0-2 voor Barca,niemand houdt Messi tegen..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef Morendo het volgende:
Ach, zo goed is die Messi ook alweer niet.
Materazzi gaat Messi niet eens zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Materazzi begint bij Inter.
5e minuut, Messi breekt door, daar is Materazzi en *knak* dag Messi.
en Materazzi gat eraf met rood.
Gastquote:
nope, dat is steven gerrard...al jaren!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik meende niet wat ik zei. Messi is momenteel de beste.
je wilde ff de joker zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik wilde uitzoeken wie dergelijke onzin serieus neemt. Gefeliciteerd, jij dus.quote:
Dat is leuk totdat je een verlenging krijgt. Dan hakken die uitdoelpunten die de tegenstander scoort er in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Righteous het volgende:
Barcelona loot wel steeds lekker zeg . Steeds eerst uit en dan pas thuis
Volgens mij heb je dit seizoen geen voetbal gekekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nope, dat is steven gerrard...al jaren!
zal er voor de meesten vast en zeker minder fraai en spectaculair uitzien, maar die gast is ZO beslissend op cruciale momenten voor zn ploeg, dat is niet normaal meer. alleen heeft ie de pech in een redelijk goed team te spelen ipv een wereldtop elftal zoals barca...
In aanvallend opzicht wel. Dat er even bijzeggen is wel zo verstandig. De beste doelman, verdediger en middenvelder is weer iemand anders. Trouwens, daar valt zowiezo over te discuteren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eens, behalve dan dat ik 0-3 denk. Barcelona gaat voetballes geven met opnieuw Xavi en Messi in een hoofdrol.quote:
Precies wat ik ook denk. Komt soms ook voor dat ze voorspellen dat een bepaalde speler gaat scoren. Als dit gebeurd dan kan vaak hun avond niet meer stuk.quote:
Jij vind zijn grote zwarte piemel gewoon lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:27 schreef VonHinten het volgende:
Ik vind de aanname van Eto'o geiler dan de pass van Sneijder.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij vind zijn grote zwarte piemel gewoon lekker
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij vind zijn grote zwarte piemel gewoon lekker
Dat is idd klote, maar ook zonder Iniesta gaan ze de Italianen oprollen.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is idd klote, maar ook zonder Iniesta gaan ze de Italianen oprollen.
Benieuwd hoe Mourinho dan gaat reageren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Eerste thuisnederlaag van Mourinho in 8 jaar
Haha, we zijn nog geen 5 minuten ver.quote:
inderdaad, nu alweer met zo'n lichte overtreding van eto'oquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:56 schreef BonJovi het volgende:
sjonge jonge barca krijgt het wel makkelijk zo alles mee
Dat was waarschijnlijk voor het weg trappen van de bal. De scheids is niet overal zo makkelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
inderdaad, nu alweer met zo'n lichte overtreding van eto'o
In Italië zijn dat wel gewend en kan je zeggen dat hij beter had moeten weten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef bazza180 het volgende:
die scheidsrechter is niet echt tegen barca zeg maar, eerst fluiten terwijl er geen buitenspel is en dan die kinderachtige gele kaart, er is ook iets als door de vingers zien in wedstrijden op dit niveau
Hij fluit omdat zijn grensrechter vlagtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:02 schreef bazza180 het volgende:
die scheidsrechter is niet echt tegen barca zeg maar, eerst fluiten terwijl er geen buitenspel is
Wegtrappen is geel, net zoals shirt uittrekken. Nu beginnen met marchanderen betekent dat hij dat de hele wedstrijd moet doen = chaos.quote:en dan die kinderachtige gele kaart, er is ook iets als door de vingers zien in wedstrijden op dit niveau
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:17 schreef VonHinten het volgende:
Droomscenario: Barca scoort snel en breekt daardoor de wedstrijd open - twee aanvallende ploegen, hoog tempo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |