Wilders krijgt wel degelijk buitenlandse(VS) giften. Of de bron van die giften zionistisch is inderdaad niet bekend. Dat komt omdat Wilders geen openheid wil geven van wie hij giften krijgt. En die openheid wil Wilders wel hebben van moskeeën die buitenlandse giften krijgen. Beetje krom eigenlijk.....quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is dus nog nergens zwart op wit gesteld.
Ene Daniel Pipes heeft ooit eens gezegd duizenden euro's naar Wilders gestuurd te hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wilders krijgt wel degelijk buitenlandse(VS) giften. Of de bron van die giften zionistisch is inderdaad niet bekend. Dat komt omdat Wilders geen openheid wil geven van wie hij giften krijgt. En die openheid wil Wilders wel hebben van moskeeën die buitenlandse giften krijgen. Beetje krom eigenlijk.....
Ik heb het dan ook over Israels beleid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat zo zal blijven als er bijvoorbeeld een Kadima/Likud/Meretz coalitie aan de macht komt.
De PVV is pro-Likud, dat is zeker niet hetzelfde als pro-Israel.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:31 schreef Athlon64x het volgende:
Ik ben ook Joods en Wilders heb ik niks mee net als kolonisten waar Wilders onder valt
Gevaarlijke partij. Blijkt ongeveer uit alles.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef DeParo het volgende:
Wilders is pro-Israel (en vast wel enkele anderen binnen zijn partij), de PVV niet, zie hier Martin Bosma.
Zullen ze in Israël blij mee zijn, zo'n gare volksmenner.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef DeParo het volgende:
Wilders is pro-Israel (en vast wel enkele anderen binnen zijn partij), de PVV niet, zie hier Martin Bosma.
En de nationalisten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Hellas2009 het volgende:
Maar goed, zo zie je maar weer dat niet de joden en moslims voor problemen zorgen, maar de islamisten en zionisten die stoken omdat ze een eigen politieke agenda hebben.
Leuk dat zo'n eng wijf dat zegt over een enge kerel.quote:Als hij maar niet het gezicht van Joods Nederland wordt’, dacht Rosalie van Gelder, voormalig bestuurslid van de jongerenafdeling van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI).
Jah ben anti jood want ik ben moslimquote:Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef Roi het volgende:
Chadi is een moslim he, hij kan niks aan die anti-joodse gevoelens doen
De PVV is niet pluriform, de PVV is Wilders. Hij dicteert de standpunten en mocht je daarvan af willen wijken, houd je dat voor je of word je eruit getrapt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:15 schreef DeParo het volgende:
CIDI promoot geweld tegen Palestijnen. Die naftaniel schaamt er zich niet eens voor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |