Sint Willebrord is een kerkdorp in de gemeente Rucphen in de provincie Noord-Brabant. Op 1 januari 2008 had het dorp 9312 inwoners. Het ligt tussen Etten-Leur en Rucphen.quote:
Oooh is het 't Heike, ipv Tijkequote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Sint Willebrord (oorspronkelijk Sint Willibrord) is de naam die in 1841 werd gegeven aan de nederzetting Het Heike ('t Heike).
Gisteravond moest ik bij de media markt wezen, ik zag een zwerver met bierblik in de hand echt zo denken van: heb ik nu teveel gedronken of zijn die stoeltjes écht verdwenen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ltjes-verwijderd.ece
Die is overgenomen door die paupers bij mij ouders in de straatquote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tyke, hier aan de overkant van de snelweg...
Vroeger zat er aan die kant van de snelweg ook een hoerenkot.. is afgebrand dacht ik.
Ik heb een keer een zwerver gezien met een nieuwe camcorder. Had ie gekregen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:02 schreef Tokus het volgende:
En het erge is nog wel dat er soms zo'n auto bij stopt, waarbij de mensen die vent nog wat spullen geven ook. Help 'm dan gewoon aan onderdak ergens, maar support hem niet niet in z'n leven op straat.
Haha briljant. Hadden mijn ouders daar ergens in de buurt van zevenbergen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is overgenomen door die paupers bij mij ouders in de straat![]()
D'r zijn wel meer van die hoerententen weg daar in de buurt, kan me Klavertje 4 nog herinneren, en vlakbij Princeville zat er vroeger ook altijd 1, Apollo of zoiets geloof ik. Vroeger gingen we nog wel eens met mijn grootouders naar het Mastbos, en dan kwamen we daar altijd langs, zaten mijn ouders altijd met het schaamrood op de kaken als ik weer eens vroeg wat dat voor tent was
Nou, die zit er ook niet hoor. Alleen dus bij mijn ouders in de straat een junk die voor een paar tientjes d'r benen wijd gooit. Of ze het nu nog doet weet ik niet trouwens, vorig jaar in ieder geval wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wist niet dat er in Oudenbosch een hoerenkeet zat.
Je spreekt het dus wel uit als Tijke.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oooh is het 't Heike, ipv Tijkeweer iets geleerd
Ja tis idd vooral blond daaren de meeste dakpannen zijn voorzien van glazuur
Welke oprit is dit?quote:De eerder door Rijkswaterstaat angekondigde afsluiting van de oprit 27 Bergen op Zoom richting Roosendaal in de A58 gaat komende nacht niet door.
De afsluiting, die nodig is voor het uitvoeren van asfalteringswerkzaamheden, is door Rijkswaterstaat uitgesteld in verband met een gewijzigde planning. Een nieuwe datum is nog niet vastgesteld.
Is Bosschenhoofd zo druk dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Agh jullie komen tenminste nog ergens.. Ik ben al een half uur bezig eer ik t dorp uit ben... en dat is af en toe echt zoo
Jij was vorige keer ook irritantquote:Op donderdag 22 april 2010 08:07 schreef teknomist het volgende:
Wat een irritante klever op de A58 bij Roosendaal (in die bocht) daar trouwens vanochtend.Hij zat helemaal in mijn kont dus ik ga remmen, want ik ga vooral niet opzij. (Ik reed 140 waar je 120 mocht.) Hij gaat me rechts inhalen en ik ga natuurlijk gas bijgeven. Vervolgens heeft ie nog tot Etten-Leur vlak voor me gezeten. Sukkel. :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |