abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80555882
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 april 2010 @ 12:46:59 #52
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_80555977
tsja, als je ergens stoelen zet kun je weten dat er mensen op gaan zitten. En dus ook mensen die er de hele dag gaan rondhangen, inclusief zwervers. Maar die staan, zoals het artikel al zegt, ook de hele dag bij dat kotje bij de fietsenstalling.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_80556333
Die zwervers, junks en hangjongeren gaan nu weer ergens anders hangen. Dus het probleem los je niet op; in de tussentijd hebben mensen die slecht ter been zijn of willen rusten een probleem.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 april 2010 @ 13:02:06 #54
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_80556402
Klopt.

op het bankje tegenover mijn huis zit ook 90% van de tijd een zwerver (al zit hij tegenwoordig ook soms om de hoek op een bankje, als het hard waait). Van mij mag hij er ook weg, want het is wel irritant als je constant op zo'n knakker uitkijkt.
En het erge is nog wel dat er soms zo'n auto bij stopt, waarbij de mensen die vent nog wat spullen geven ook. Help 'm dan gewoon aan onderdak ergens, maar support hem niet niet in z'n leven op straat.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_80557109
Verplicht afkicken, werk geven bij het SWV en een woning aanbieden. Zijn ze tenminste nog nuttig.
pi_80564172
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef teknomist het volgende:
Waar ligt Tijke?
Sint Willebrord is een kerkdorp in de gemeente Rucphen in de provincie Noord-Brabant. Op 1 januari 2008 had het dorp 9312 inwoners. Het ligt tussen Etten-Leur en Rucphen.

Sint Willebrord (oorspronkelijk Sint Willibrord) is de naam die in 1841 werd gegeven aan de nederzetting Het Heike ('t Heike).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Willebrord

Qua mensen en manieren een beetje het Den Haag van Brabant. Mensen die in een ander dorp in een woonwagen wonen, wonen hier in kasten van huizen met 3 sterren (= Mercedessen) voor de deur.

Keer een collega gehad die daar vandaan kwam. Echt zo'n poppetje. Blonde krulletjes, make-up, je kent het wel. Wel een lekker ding hoor, daar niet van. Woonde dus in een kast van een huis, een dikke Mercedes cabrio en een new Beetle voor de deur, en d'r vent was schilder. Uhu...
  woensdag 21 april 2010 @ 16:47:54 #58
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_80564708
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Kper_Norci het volgende:

Sint Willebrord (oorspronkelijk Sint Willibrord) is de naam die in 1841 werd gegeven aan de nederzetting Het Heike ('t Heike).
Oooh is het 't Heike, ipv Tijke weer iets geleerd
Ja tis idd vooral blond daar en de meeste dakpannen zijn voorzien van glazuur
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_80566303
quote:
Gisteravond moest ik bij de media markt wezen, ik zag een zwerver met bierblik in de hand echt zo denken van: heb ik nu teveel gedronken of zijn die stoeltjes écht verdwenen.
Life is Music
  woensdag 21 april 2010 @ 17:36:14 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80566382
Hoi!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_80569045
Tyke, hier aan de overkant van de snelweg...

Vroeger zat er aan die kant van de snelweg ook een hoerenkot.. is afgebrand dacht ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_80569361
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tyke, hier aan de overkant van de snelweg...

Vroeger zat er aan die kant van de snelweg ook een hoerenkot.. is afgebrand dacht ik.
Die is overgenomen door die paupers bij mij ouders in de straat

D'r zijn wel meer van die hoerententen weg daar in de buurt, kan me Klavertje 4 nog herinneren, en vlakbij Princeville zat er vroeger ook altijd 1, Apollo of zoiets geloof ik. Vroeger gingen we nog wel eens met mijn grootouders naar het Mastbos, en dan kwamen we daar altijd langs, zaten mijn ouders altijd met het schaamrood op de kaken als ik weer eens vroeg wat dat voor tent was
pi_80569419
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:02 schreef Tokus het volgende:
En het erge is nog wel dat er soms zo'n auto bij stopt, waarbij de mensen die vent nog wat spullen geven ook. Help 'm dan gewoon aan onderdak ergens, maar support hem niet niet in z'n leven op straat.
Ik heb een keer een zwerver gezien met een nieuwe camcorder. Had ie gekregen.
pi_80569892
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Die is overgenomen door die paupers bij mij ouders in de straat

D'r zijn wel meer van die hoerententen weg daar in de buurt, kan me Klavertje 4 nog herinneren, en vlakbij Princeville zat er vroeger ook altijd 1, Apollo of zoiets geloof ik. Vroeger gingen we nog wel eens met mijn grootouders naar het Mastbos, en dan kwamen we daar altijd langs, zaten mijn ouders altijd met het schaamrood op de kaken als ik weer eens vroeg wat dat voor tent was
Haha briljant. Hadden mijn ouders daar ergens in de buurt van zevenbergen.
Wist niet dat er in Oudenbosch een hoerenkeet zat.
pi_80585470
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wist niet dat er in Oudenbosch een hoerenkeet zat.
Nou, die zit er ook niet hoor. Alleen dus bij mijn ouders in de straat een junk die voor een paar tientjes d'r benen wijd gooit. Of ze het nu nog doet weet ik niet trouwens, vorig jaar in ieder geval wel.
pi_80585486
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Oooh is het 't Heike, ipv Tijke weer iets geleerd
Ja tis idd vooral blond daar en de meeste dakpannen zijn voorzien van glazuur
Je spreekt het dus wel uit als Tijke.
pi_80585549
Wat een irritante klever op de A58 bij Roosendaal (in die bocht) daar trouwens vanochtend. Hij zat helemaal in mijn kont dus ik ga remmen, want ik ga vooral niet opzij. (Ik reed 140 waar je 120 mocht.) Hij gaat me rechts inhalen en ik ga natuurlijk gas bijgeven. Vervolgens heeft ie nog tot Etten-Leur vlak voor me gezeten. Sukkel. :’)
pi_80586094
Lekker irritant ja
blij dat ik nu in de westrand woon, pak ik lekker de A17. De A58 wekt bij mij 's ochtends altijd agressie op.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_80586290
Het is geen fijne route nee, ik pak ook liever de A17, maar het is de snelste en kortste weg naar Tilburg voor mij. Tot Breda gaat het wel, maar daarna mag je weer fijn bij het debielentreintje aansluiten...
pi_80586387
haha ja inderdaad
ik zit ook in Tilburg, maar dan in de buurt van Dongen/Oosterhout. Ik kan op 4 manieren naar m'n werk en ze kosten me allemaal (met een beetje geluk), 3 kwartier.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_80593462
Agh jullie komen tenminste nog ergens.. Ik ben al een half uur bezig eer ik t dorp uit ben... en dat is af en toe echt zoo
pi_80593743
quote:
De eerder door Rijkswaterstaat angekondigde afsluiting van de oprit 27 Bergen op Zoom richting Roosendaal in de A58 gaat komende nacht niet door.

De afsluiting, die nodig is voor het uitvoeren van asfalteringswerkzaamheden, is door Rijkswaterstaat uitgesteld in verband met een gewijzigde planning. Een nieuwe datum is nog niet vastgesteld.
Welke oprit is dit?
pi_80593893
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Agh jullie komen tenminste nog ergens.. Ik ben al een half uur bezig eer ik t dorp uit ben... en dat is af en toe echt zoo
Is Bosschenhoofd zo druk dan?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_80594032
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:01 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Is Bosschenhoofd zo druk dan?
Nee, de weg is gewoon weg zeg maar. De weg is al 2 jaar opengebroken ofzo.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:34:53 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80595018
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:07 schreef teknomist het volgende:
Wat een irritante klever op de A58 bij Roosendaal (in die bocht) daar trouwens vanochtend. Hij zat helemaal in mijn kont dus ik ga remmen, want ik ga vooral niet opzij. (Ik reed 140 waar je 120 mocht.) Hij gaat me rechts inhalen en ik ga natuurlijk gas bijgeven. Vervolgens heeft ie nog tot Etten-Leur vlak voor me gezeten. Sukkel. :’)
Jij was vorige keer ook irritant
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')