Klopt, dat is een beter plan. Het was de zware regen die me twee jaar geleden in Vilnius hield. En een kleine mentale crisis, wellicht. Heel tragische dagen waren het. Stuck in a drinking mood. De laatste dag vond ik mezelf om tien uur 's ochtends terug in een plantsoentje voor het centraal station, in de stralende zon, naborrelend van de wodka, beroofd van al mijn geld. De apotheose van een mislukte onderneming.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom reis je niet wat meer rond, in plaats van alleen in Lviv rond te hangen? Bovendien, Lviv is waarschijnlijk al behoorlijk gemoderniseerd (toen ik er drie jaar geleden was er nog wel genoeg 'Old World'-sfeer om een dag of twee weg te dromen, maar nu?). Ik zou zeggen, ga van Lviv naar Noord-Roemenië (Maramuren of Bucovina), dompel je daar onder in een pastorale idylle en ga dan door naar Chisinau in Moldavië en geniet/huil om de schoonheid/tragiek van de vrouwen daar. Ik denk dat de post-sovjet levenslust zal jou vast zal aanstaan.
Mooi, mooi! Vooral Georgië en Armenië staan hoog op mijn wenslijst.quote:Ik ga over een dikke maand naar Turkije, Georgië en Armenië. Ik krijg er zin in!
Maar jij bent toch degene hier die de gansche wereld over reist, k_man? Én je hebt een snelle auto. Dan hoef je je toch niet meer druk te maken om een weekje Normandië?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef k_man het volgende:
Hoe pakken jullie dat reizen naar Normandië eigenlijk aan? Per auto?
En praat je terplekke dan ook met die Fransen?
Ik was niet geheel serieus, R.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene hier die de gansche wereld over reist, k_man? Én je hebt een snelle auto. Dan hoef je je toch niet meer druk te maken om een weekje Normandië?
Niet in de drukste maand maar wel in het 'vakantieseizoen'. Ik weet niet precies meer wanneer. We waren op vakantie met de kever weet ik nog. Die is eruit gegaan toen er kinderen kwamen.quote:
Warsberg toevallig?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:24 schreef Z het volgende:
Dit jaar gaan we naar Duitsland, huisje vlak bij Saarburg. Ben benieuwd.
Ah.quote:
Ik denk dat die megaverbouwing een van de meest voortvarende, efficiënte én klantvriendelijke bouwprojecten ooit is. Maar Rotterdam is acquired taste, ik weet het.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een teringbende is het hier nog steeds, zoodje. *down*
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:00 schreef Gellius het volgende:
Dus eigenlijk ligt de CS-omgeving in iedere grote stad in de Biereco herverherbouw, begrijp ik?
Welk gebouw is dat? Ik was erg onder de indruk van de weerspiegeling van de lucht in de gebouwen rechts.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef zodiakk het volgende:
Let trouwens op het prachtig gerenoveerde post-cs gebouw op de achtergrond!
In Utrecht zijn ze bezig om zonnepanelen op de overkappingen te monteren.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:00 schreef Gellius het volgende:
Dus eigenlijk ligt de CS-omgeving in iedere grote stad in de Biereco herverherbouw, begrijp ik?
Ja, die weerspiegeling vind ik een van de sterke kanten van dat gebouw; er zijn alleen niet zoveel mensen die reflecties van wolken waarderen,quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk gebouw is dat? Ik was erg onder de indruk van de weerspiegeling van de lucht in de gebouwen rechts.
Da's maar op één perron. Wat er in de omgeving van het station gebeurt is veel ingrijpender.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In Utrecht zijn ze bezig om zonnepanelen op de overkappingen te monteren.
Ik kwam in 1994 in Groningen, het oude museum is van voor mijn tijd. Dat was sowieso te klein, toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef sigme het volgende:
Het museum was inderdaad erg snel gedateerd en niet lang daarna ook wat sjofeltjes.
Van mij hadden we wel gewoon het oude museum mogen houden.
Het is wel net mijn perron.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's maar op één perron. Wat er in de omgeving van het station gebeurt is veel ingrijpender.
Als je weet dat ze tot ca. 2013 bezig zullen zijn om met grof materieel pal voor je neus een tunnelbak om te bouwen tot gracht, wordt het iets minder gezellig. Dan liever wat lieflijk kwetterende sijsjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het wel gezellig eigenlijk hoor, die bouwactiviteiten.
Ik blijf optimistisch, ondanks het feit dat ik al drie jaar niet meer onder het Rijks heb kunnen doorfietsen, nog slechts een vage herinnering heb aan het interieur van het Centraal Station, aan de Ferdinand Bol als een normale straat en aan de tijd dat er nog mensen woonden aan de Vijzelgracht.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je weet dat ze tot ca. 2013 bezig zullen zijn om met grof materieel pal voor je neus een tunnelbak om te bouwen tot gracht, wordt het iets minder gezellig. Dan liever wat lieflijk kwetterende sijsjes.
He, dat ken ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Hele avond beziggeweest om tabellen te corrigeren vanwege 1 klotefoutje.
Ons nageslacht zal genieten van een des te mooiere stad.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik blijf optimistisch, ondanks het feit dat ik al drie jaar niet meer onder het Rijks heb kunnen doorfietsen, nog slechts een vage herinnering heb aan het interieur van het Centraal Station, aan de Ferdinand Bol als een normale straat en aan de tijd dat er nog mensen woonden aan de Vijzelgracht.
Eén van de leukste uitgaansgelegenheden in Amsterdam imho.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond was ik voor het eerst in mijn leven in De Nieuwe Anita. Het was erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |