abonnement Unibet Coolblue
pi_263146
Interview x-je met Büllent op schiphol!

Interview met Büllent, 9 Mei 2000 geschreven door X-je (gekopieerd van de Büllent-fan-site)

X-je: Hoe was je vakantie? Ben je een beetje uitgerust? Nog souveniers gekocht?

Büllent: Ik heb een waanzinnige vakantie gehad, erg genoten. Er waren heel veel Nederlanders, ook vrienden uit mijn woonplaats. En ik maar denken dat ik daar niemand tegen zou komen, maar was wel heel gezellig. Nee, ik heb geen souveniers meegenomen, was niet echt veel te koop daar.

(X-je: ook Gökhan heeft het ook heel erg naar zijn zin gehad, zijn arm zat nog wel in het gips, en heeft hierdoor helaas niet kunnen zwemmen, maar hij liet me nog wel even zien hoe bruin hij wel niet geworden was, vandaag mocht gelukkig het gips eraf, zal wel een grappig gezicht zijn als het gips eraf is en er een arm tevoorschijn komt, die niet bruin is..hehehe)

X-je: Heb je nog aanbiedingen gehad na de bus?

Büllent: Ja één, ik moest het programma aankondigen op een concert van een Turkse zanger, maar dit heb ik afgeslagen. En twee aanbiedingen van "rommelbladen", voor een interview, maar hier wilde ik niet aan beginnen, want ik ga niet een uitgebreid interview gegeven, terwijl ze, toen ik in de bus zat hele verhalen over me schreven die niet op waarheid berustte. Toen kon ik er niet op reageren. En dan willen ze nu wel een uitgebreid interview van me???

X-je: Is het waar dat je een rol in GTST ambieërde? En zo ja, voor welke rol?

Büllent: Ja dit klopt, ze zochten een Turkse jongen voor de serie, ik heb toen meegedaan aan de screening, maar helaas ik was te jong voor de rol.. X-je denkt: zeker jammer!!!!

X-je: Stel je bent straks weer aan het werk, en je hebt een arrestant, wat doe je dan als deze je plotseling herkent en ineens "Büllent is oke olé olé, gaat zingen"?

Büllent: Ik zou gewoon mijn werk doen, de eerste 6 maanden zal ik het meest op het bureau werken,
en wat minder op straat surveilleren.

X-je: Je bent de bus in gegaan, mede door aandringen van je vader. Is je vader trots op je en op hoe het gegaan is?

Büllent: Ja hij is erg trots, maar blij dat ik er weer uit ben.

X-je: Zou je met Esmeralda een relatie willen?

Büllent: Misschien, als het er van komt, waarom niet?
Maar we zien wel hoe het loopt.
Wijze uitspraak van Yilly: De tijd zal het leren!

X-je: Wat heb je gekocht van die Fl 1500,-?

Büllent: Nog niets, ik heb nog geen tijd gehad.

X-je: Er staat een pittig interview in de Nieuwe Revu van Seki, met een aantal verontrustende feiten.
Wat is jouw reactie hierop, is het waar?

Büllent leest een stukje uit het interview waar het gaat over dat de regie mensen vaak de bus in kwamen en dan aanwijzingen gaven over wat men moest zeggen en dat men sigaretten kreeg in ruil voor bepaalde acties/gesprekken.

Büllent: Persoonlijk heb ik dit niet bewust mee gemaakt. Het voorval wat er besproken wordt over het inslaan van drank en sigaretten tijdens het boodschappen doen, was een idee van Jop en als geintje bedoeld, omdat er een onenigheid was met de vrouwen hierover, het was een grapje naar mijn idee. Ook van de gesprekken buiten de camera's ben ik me niet van bewust, zo vertelt Büllent.
Naar mijn weten is Seki vrijwillig de bus uit gegaan. Als het waar is dat hij zijn geld terug heeft gehad en geld toe, dan wil ik dat ook wel..

X-je: Wat was nu de druppel die de emmer deed overlopen, en je besloot om toch weg te gaan.

Büllent: Dat was het moment van die videoopname, het auto incident. Toen merkte ik dat ik de controle over mezelf verloor en aan het veranderen was. Ik wilde juist mezelf blijven, toen ik merkte dat ik ging veranderen door de bus, besloot ik om er mee op te houden.

X-je: Wat vond je van Bianca? Viel het jou ook op dat ze duidelijk in je buurt aanwezig was?

Büllent: ja ik merkte dit wel, maar het is een leuke meid, ik heb haar erna nog gesproken.

X-je: Heb je al wat ex-passagiers ontmoet?
Büllent: Ik heb alleen Jop gezien.

Büllent beloofde me om leuke vakantieverhalen op de site te zetten aangevuld met foto's, en hij zal gauw weer online zijn!!!!

X-je: Bullent bedankt voor het beantwoorden van deze vragen, mocht je desondanks ergens nog op terug willen komen, dan hoor ik dat wel. Ik heb zo goed mogelijk je antwoorden op papier gezet, mochten sommige citaten toch niet helemaal juist zijn, laat je het me dan weten? Veel liefs, X-je.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263147
quote:
op 05-10-2000 om 09:13 PM schreef Hunter het volgende:

Büllent leest een stukje uit het interview waar het gaat over dat de regie mensen vaak de bus in kwamen en dan aanwijzingen gaven over wat men moest zeggen en dat men sigaretten kreeg in ruil voor bepaalde acties/gesprekken.

Büllent: Persoonlijk heb ik dit niet bewust mee gemaakt. Het voorval wat er besproken wordt over het inslaan van drank en sigaretten tijdens het boodschappen doen, was een idee van Jop en als geintje bedoeld, omdat er een onenigheid was met de vrouwen hierover, het was een grapje naar mijn idee. Ook van de gesprekken buiten de camera's ben ik me niet van bewust.
Naar mijn weten is Seki vrijwillig de bus uit gegaan. Als het waar is dat hij zijn geld terug heeft gehad en geld toe, dan wil ik dat ook wel..



Aiaiaai, een dolkstoot in de rug door de enige passagier die nog een beetje door Šeki werd vertrouwd.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 10 mei 2000 @ 21:38:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263148
quote:
op 05-10-2000 om 09:23 PM schreef Hunter het volgende:

Aiaiaai, een dolkstoot in de rug door de enige passagier die nog een beetje door Šeki werd vertrouwd.

hunter?????

Het is toch logisch dat als iemand die vrijwillig de bus verlaat zijn geld + bonus heeft gekregen dat Büllent dat ook wil???

Snap eigenlijk niet waar je opmerking op slaat

  woensdag 10 mei 2000 @ 21:43:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_263149
quote:
op 05-10-2000 om 09:23 PM schreef Hunter het volgende:

Aiaiaai, een dolkstoot in de rug door de enige passagier die nog een beetje door Šeki werd vertrouwd.

Volgens mij een behoorlijke, dit zal Seki nog meer pijn doen dan hij al had.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 10 mei 2000 @ 21:44:00 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_263150
quote:
op 05-10-2000 om 09:23 PM schreef Hunter het volgende:

Aiaiaai, een dolkstoot in de rug door de enige passagier die nog een beetje door Šeki werd vertrouwd.

Volgens mij een behoorlijke, dit zal Seki nog meer pijn doen dan hij al had.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 10 mei 2000 @ 21:52:00 #6
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_263151
quote:
op 05-10-2000 om 09:38 PM schreef Quenda® het volgende:
hunter?????

Het is toch logisch dat als iemand die vrijwillig de bus verlaat zijn geld + bonus heeft gekregen dat Büllent dat ook wil???

Snap eigenlijk niet waar je opmerking op slaat


Ik vind zelf de opmerkingen van Bul, over het 'niet bewust meemaken' van zaken die Seki heeft gezegd, rottiger dan de opmerking over dat geld.
Als Bul nog steeds van mening is dat Seki vrijwillig vertrokken is, is dat ook wel logisch.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_263152
Ik doelde inderdaad niet op die laatste zin, maar op de ontkenning van Šeki's beweringen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263153
quote:
op 05-10-2000 om 09:23 PM schreef Hunter het volgende:

Aiaiaai, een dolkstoot in de rug door de enige passagier die nog een beetje door Šeki werd vertrouwd.


Ja, absoluut, het lijkt erop dat Seki dingen toch wat heeft zitten opblazen (of anders heeft beleefd). Ik had tot nu toe de indruk dat Bullent misschien wel was vertrokken vanwege al het "sturen" van de passagiers (ruzietjes uitlokken e.d.) door de redactie maar dat hij hierover niet over mocht praten van SBS. Maar als hij een verdraaid verhaal zou vertellen dan zou je toch in zo'n interview moeten merken dat er ergens iets niet klopt. Dat er ergens wat rammelt in 't verhaal. Bij Seki had ik dat gevoel wel (B.v.D.) maar bij bullent niet en ik ben geneigd om hem in grote lijnen te geloven.

Heb ik me dan toch laten imponeren door dat bombardement van reacties van Seki-getrouwen (dat losbarste zodra er iets negatiefs over de man werd geschreven)?

* Arjuno voelt enige verwarring.

Overigens, Hunter bedankt voor het aandragen van je vele relevante informatie!

The trick is to keep breathing
pi_263154
X-je: Zou je met Esmeralda een relatie willen?

Büllent: Misschien, als het er van komt, waarom niet?
Maar we zien wel hoe het loopt.
Wijze uitspraak van Yilly: De tijd zal het leren!


Pikachu! Ik ga dadelijk nog gelijk krijgen ook.

Pokkemon voorspelde een heuse romance tussen Bul en Essy. Zie topic Teefje Tessa.

Pikachu! Gezondheid.
  donderdag 11 mei 2000 @ 00:28:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263155
quote:
op 05-10-2000 om 09:13 PM schreef Hunter het volgende:
Büllent leest een stukje uit het interview waar het gaat over dat de regie mensen vaak de bus in kwamen en dan aanwijzingen gaven over wat men moest zeggen en dat men sigaretten kreeg in ruil voor bepaalde acties/gesprekken.

Büllent: Persoonlijk heb ik dit niet bewust mee gemaakt. Het voorval wat er besproken wordt over het inslaan van drank en sigaretten tijdens het boodschappen doen, was een idee van Jop en als geintje bedoeld, omdat er een onenigheid was met de vrouwen hierover, het was een grapje naar mijn idee. Ook van de gesprekken buiten de camera's ben ik me niet van bewust.
Naar mijn weten is Seki vrijwillig de bus uit gegaan. Als het waar is dat hij zijn geld terug heeft gehad en geld toe, dan wil ik dat ook wel..



laat ik het anders formuleren dan, je komt net terug van een vakantie, iemand stelt je vragen en duwt je vervolgens een stukje (er staat immers niet dat hij het hele artikel heeft gelezen) van een "rommelblad"onder je neus, waarvan je dus nooit van te voren echt weet of dat wat daarin staat daadwerkelijk van Seki afkomstig is, of is ontsproten uit 1 of ander "brein" van een schrijver, is het dan zo onnatuurlijk dat hij "afstandelijk" reageert op hetgeen inhoudelijk in het "artikel"staat?

Ik vind het een correct antwoord, Büllent zegt enkel hoe Hij het heeft ervaren, niets meer en niets minder( en gelijk heeft hij)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 11 Mei 2000).]

pi_263156
quote:
op 05-11-2000 om 12:28 AM schreef Quenda® het volgende:

laat ik het anders formuleren dan, je komt net terug van een vakantie, iemand stelt je vragen en duwt je vervolgens een stukje (er staat immers niet dat hij het hele artikel heeft gelezen) van een "rommelblad"onder je neus, waarvan je dus nooit van te voren echt weet of dat wat daarin staat daadwerkelijk van Seki afkomstig is, of is ontsproten uit 1 of ander "brein" van een schrijver, is het dan zo onnatuurlijk dat hij "afstandelijk" reageert op hetgeen inhoudelijk in het "artikel"staat?.....

Nòùwww, als "de regie-mensen vaak de bus in kwamen en dan aanwijzingen gaven over wat men moest zeggen..." dan zou dit Büllent toch opgevallen moeten zijn. Ik weet het, ik zit hier op de ";" te interpreteren en dat is gevaarlijk, maar het stukje ademt voor mij meer de sfeer uit van een Büllent die Seki niet voor leugenaar wil uitmaken en het daarom allemaal voorzichtig formuleert.

quote:

....Büllent zegt enkel hoe Hij het heeft ervaren, niets meer en niets minder( en gelijk heeft hij).

* Arjuno geniet eveneens van Büllents mooie en zuiver manier van formuleren. Volledig vanuit zijn eigen beleving..

The trick is to keep breathing
  donderdag 11 mei 2000 @ 07:11:00 #12
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_263157
quote:
op 05-10-2000 om 11:54 PM schreef Arjuno het volgende:
Ja, absoluut, het lijkt erop dat Seki dingen toch wat heeft zitten opblazen (of anders heeft beleefd). Ik had tot nu toe de indruk dat Bullent misschien wel was vertrokken vanwege al het "sturen" van de passagiers (ruzietjes uitlokken e.d.) door de redactie maar dat hij hierover niet over mocht praten van SBS. Maar als hij een verdraaid verhaal zou vertellen dan zou je toch in zo'n interview moeten merken dat er ergens iets niet klopt. Dat er ergens wat rammelt in 't verhaal. Bij Seki had ik dat gevoel wel (B.v.D.) maar bij bullent niet en ik ben geneigd om hem in grote lijnen te geloven.

Heb ik me dan toch laten imponeren door dat bombardement van reacties van Seki-getrouwen (dat losbarste zodra er iets negatiefs over de man werd geschreven)?

* Dendroaspis Angusticeps voelt enige verwarring.


Overigens, Hunter bedankt voor het aandragen van je vele relevante informatie!


Ik wil hier nog wel even kort op reageren.

Seki heeft verteld hoe hij zijn verblijf in de Bus heeft ervaren en nam daarbij geen blad voor de mond.
Het is de deelnemers contractueel verboden om zich tot een jaar na het programma op enigerlei wijze negatief over het programma uit te laten in de media

Seki heeft daar geen boodschap meer aan omdat hij van zijn contractuele verplichtingen is ontslagen, m.a.w. het contract is door SBS6 eenzijdig ontbonden.
Hij kan dus zeggen wat hij wil, ook al doet SBS6 (zoals bij de uitzending van Barend en van Dorp) soms nog duidelijk pogingen om hem van het doen van (mogelijk negatieve) uitspraken over het programma te weerhouden.

Bullent daarentegen is niet van zijn contractuele verplichtingen ontslagen en heeft daardoor veel smallere marges als het gaat om het geven van zijn mening over het programma. Dat is niet meer dan logisch en laat zien dat Bullent zich terdege bewust is van mogelijke negatieve consequenties voor zijn persoon indien hij over de schreef zou gaan.
Dit geldt overigens ook voor Jop, Aziz, Bart, Willeke en alle andere ex-Bussagiers.

Verder dan wat Bullent deed tijdens de paaschat (niet zo schijnheilig doen zei hij o.a. tegen de Bussagiers)zal hij wel niet gaan, en ook het geven van interviews is voor hem niet mogelijk.
Hij zou daarin wel eens uitspraken terug kunnen vinden die hij nooit gedaan heeft, maar die hem wel aangerekend kunnen worden door SBS6 met eventuele negatieve consequenties.
Dat een en ander niet ondenkbaar is, blijkt uit het Aktueel interview met Seki waar een aantal uitspraken instonden die absoluut niet van hem waren.

Overigens gaat het met Seki inderdaad niet zo goed op het moment.
Het is dan ook daarom dat wij (Seki, Joop en Pascha en de beheerders van zijn fan-site) hebben besloten om niet meer te reageren op Seki topics.
Op het moment is rust en terugkeer naar het leven van alledag veel belangrijker voor Seki dan het maar blijven doorgaan over zijn Bus geschiedenis, of het reageren op zaken die hem direkt of indirekt betreffen.

* Dendroaspis Angusticeps wil alle mensen op het FOK!forum nog bedanken voor de vaak interessante, maar immer zeer levendige discussies!.

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_263158
In ieder geval bedankt voor déze reactie, Dex. Zoals vaker, slaag je erin Šeki's kant van het verhaal goed te verwoorden. Ik zie dan ook niet in waarom je niet meer op dit soort topics zou moeten reageren.

Ik snap overigens wel dat je je niet meer wil laten verleiden tot eindeloze discussies die alleen maar eindigen in scheldpartijen op jullie vriend. Gelukkig voor jullie heeft de algemene haat zich nu verplaatst naar Tessa.

Ik ben verder toch nog nieuwsgierig: heeft Šeki nog een uitnodiging voor de superchat ontvangen (zal wel niet) en hoe staat het met de voortgang van het kort geding?

Je weet ook wel dat ik nooit een fan ben geweest van Šeki. Evengoed wens ik hem (en jullie) veel sterkte in de komende tijd en hoop ik dat zijn leven weer op zijn pootjes terecht komt.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 11 mei 2000 @ 20:15:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_263159
Het verhaal in de Revu van Seki, dat de redactie aanwijzingen geeft, werd wel heel duidelijk onderstreept in het verslag wat Cynix maakte vannacht van de streams.

Als het inderdaad waar is dat de passagiers uit contractuele overwegingen geen negatieve kritiek mogen uiten op het programma, gedurende het eerste jaar, is de lauwe reactie van Búllent wel voor te stellen.

Actuele Mp3's en foto's van De Bus

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')