haha neeee gelukkig niet. 2 kg opgestuurd, klein monstertje bewaard en de rest voor mij.quote:
LOL dus stiekem probeer je jou collega's vet te mesten, jij evil, evil dingetje !quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha neeee gelukkig niet. 2 kg opgestuurd, klein monstertje bewaard en de rest voor mij.
@ Braam; al geprobeerd maar die collega snoept nooit want ze is bang dat ze te dik word (lees: ze is gewoon dun), en ze heeft ze al weer teruggelegd
CUL SC, waar we met sunny meehopen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ben het nu al zat, het wachten op de pakketjes.. Wil eigenlijk wel graag een km of 6 met Sam gaan wandelen, maar kan nu dus niet wegHopen dat mijn grote vriend van de TNT snel komt
TOP! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
7.8 op het moeilijke tentamen van vorige week!!!
precies!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
LOL dus stiekem probeer je jou collega's vet te mesten, jij evil, evil dingetje !
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
Beetje dreft als je ze in de week zet. Werkt goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, gordijnen gaan zo in de was. Heb het keukengordijn maar even in de week gezet vastbah wat vet!!
NICE !!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
het is hier geel, als de wolken dikker waren werd het overigens wel grijsquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef z80 het volgende:
het is hier grijs, maar nog wel droog.
zit te wachten dat eindelijk de monteur belt/komt om de printer te komen maken.
terwijl er nog een aantal werkzaamheden liggen op andere vestigingen.
gaat dus weer lekker vandaag.
Heb Biotex genomen, maar dreft had ook handig geweest (als ik dat had gehadquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beetje dreft als je ze in de week zet. Werkt goed
Jij ziet er altijd uit, je beseft het alleen nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ff masker en haarmasker uitspoelen onder de douchezie er niet uit
Wat ben je toch een vreselijke slijmjurk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Braamyo het volgende:
Jij ziet er altijd uit, je beseft het alleen niet
Maar je houd wel van mequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijke slijmjurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |