haha neeee gelukkig niet. 2 kg opgestuurd, klein monstertje bewaard en de rest voor mij.quote:
LOL dus stiekem probeer je jou collega's vet te mesten, jij evil, evil dingetje !quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha neeee gelukkig niet. 2 kg opgestuurd, klein monstertje bewaard en de rest voor mij.
@ Braam; al geprobeerd maar die collega snoept nooit want ze is bang dat ze te dik word (lees: ze is gewoon dun), en ze heeft ze al weer teruggelegd
CUL SC, waar we met sunny meehopen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ben het nu al zat, het wachten op de pakketjes.. Wil eigenlijk wel graag een km of 6 met Sam gaan wandelen, maar kan nu dus niet wegHopen dat mijn grote vriend van de TNT snel komt
TOP! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
7.8 op het moeilijke tentamen van vorige week!!!
precies!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
LOL dus stiekem probeer je jou collega's vet te mesten, jij evil, evil dingetje !
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
Beetje dreft als je ze in de week zet. Werkt goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, gordijnen gaan zo in de was. Heb het keukengordijn maar even in de week gezet vastbah wat vet!!
NICE !!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef LieLie het volgende:
het is hier geel, als de wolken dikker waren werd het overigens wel grijsquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef z80 het volgende:
het is hier grijs, maar nog wel droog.
zit te wachten dat eindelijk de monteur belt/komt om de printer te komen maken.
terwijl er nog een aantal werkzaamheden liggen op andere vestigingen.
gaat dus weer lekker vandaag.
Heb Biotex genomen, maar dreft had ook handig geweest (als ik dat had gehadquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beetje dreft als je ze in de week zet. Werkt goed
Jij ziet er altijd uit, je beseft het alleen nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ff masker en haarmasker uitspoelen onder de douchezie er niet uit
Wat ben je toch een vreselijke slijmjurk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:27 schreef Braamyo het volgende:
Jij ziet er altijd uit, je beseft het alleen niet
Maar je houd wel van mequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijke slijmjurk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef Braamyo het volgende:
FF engels vraagje
Is quantities zo goed geschreven?
owkeyquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, en voortaan gewoon even een online spelling checker opzoeken.. Zijn er genoeg van..
Dat zou hij pas zijn als hij zou zeggen "je ziet er altijd goed uit"quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijke slijmjurk.
Kijk, zij snapt hetquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat zou hij pas zijn als hij zou zeggen "je ziet er altijd goed uit"
Door dat weg te laten spreekt hij enkel gewoon altijd de waarheid
Wat voor haarmasker gebruik je? Lush?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ff masker en haarmasker uitspoelen onder de douchezie er niet uit
Ik heb net voor je post mijn eerste woordje gegoogeltquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:50 schreef cybermans het volgende:
[..]
google doet het al goed:P als het fout is geeft die een suggestie
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Den_Haag het volgende:
Neem Firefox met ingebouwde spellingchecker
aha, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef z80 het volgende:
ja maar een spelling checker herkent geen grammaticale fouten.
en om elke zin door google en/of word heen te halen gaat ook weer wat te ver.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm het regent hier nu.. laat dat wandelen dan maar zitten hoor
Ahw, dus 't gaat nog niet veel beter? Pfff. Lekker zon vangen op je brakke lijfquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Stralend zonnetje hier, flink veel wind & niet erg warm. Zo maar eens naar buiten met mijn ouwe lijf, ik kan de hele dag wel slapen, chronisch moe & kapot toen ik eenmaal had gedoucht net
Je hoeft gelukkig niet te werken toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Stralend zonnetje hier, flink veel wind & niet erg warm. Zo maar eens naar buiten met mijn ouwe lijf, ik kan de hele dag wel slapen, chronisch moe & kapot toen ik eenmaal had gedoucht net
nopequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ik bel vanmiddag even met zorgmanager of ik kan inschatten hoe het donderdag is.
Lastig te zeggen, maar ik ga er wel van uit. Morgen ook nog een hele dag vrij
Genoeg gezeurd
Cyber? Woonde jij al in Utreg?
20.00quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Aha. Hoe laat ga je kijken?
Enneh, oorzaak van aardbevingen bekend.![]()
Bedacht door mannen die niet met vrouwen kunnen omgaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
er mogen nog veel aardbevingen volgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens een belletje doe, trouwens.![]()
Oh das fijn, ik gebruik bijna dagelijks mijn radiootje op mijn foonquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
He balen Bluezz dat je je nog zo klote voelt. Rustig aan doen maar..
Hey supermom!!![]()
Nieuwe foon is ermooi dingetje heur!
Met radio die het goed doet
Nou, aangezien ik vrijdag en zondag toch zo'n 2,5 uur in de trein moet zitten vind ik dat wel erg handig nu jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh das fijn, ik gebruik bijna dagelijks mijn radiootje op mijn foon
*meedanstquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
Nog even een dansje voor het cijfer, kon niet op m'n mobiel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb veel leukere op het oog.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
eerst foto's van casa hobsel!
Steer, vriendinnetje van CF bellen?
Wacht ik heb iets, ff zoeken! Ook voor morgen naar je werkquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb geen lunchinspiratie..![]()
Zo boodschappen doen maar ik weet niet wat te halen. Vanavond maar gewoon soep, dat heb ik allemaal nog in huis en moet op nu. Maar wat nu als lunch?
Je bent toch niet nu al aan het proberen om DaD te versieren, hèquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*meedanst
[..]
Heb veel leukere op het oog.
Vlugge Steer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent toch niet nu al aan het proberen om DaD te versieren, hè
Ja dat zag ik ook, ik doe altijd mijn eigen twist, dus ik heb nog wat sla liggen en ik koop zo'n klein gemsje erbij, zo rommel ik altijd wat aan. Beetje van maggi en een beetje van jezelf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, en 1 blad sla, 1 blaadje rucola en zo is ook niet zo handig..
Ja moet ook wel. Met sommige recepten gooi je anders meer weg dan dat je op eet. Want sla en zo blijft hier toch vaak voor een vrij groot deel liggen..quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, ik doe altijd mijn eigen twist, dus ik heb nog wat sla liggen en ik koop zo'n klein gemsje erbij, zo rommel ik altijd wat aan. Beetje van maggi en een beetje van jezelf.
Dit is al de tweede keer vandaag dat ik ineens m'n naam in een topic tegenkom!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent toch niet nu al aan het proberen om DaD te versieren, hè
Waar nog meer, dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer vandaag dat ik ineens m'n naam in een topic tegenkom!
In het LPT van TTK.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar nog meer, dan?
Weten jullie trouwens nog een leuk Engelstalig vegetarisch kookboek?
je vroeg het niet eerderquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom zei je dat niet eerder?
smerig zijn ze hequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
woei ik kreeeg net een redbull eneryshot ding hier in de UB, *stuiter*
Je denkt aan mequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je vroeg het niet eerder
live van bij de tandarts. lijk steer wel
Is de boor er al ingezet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
live van bij de tandarts. lijk steer wel
monteur van de printer ook nietquote:
geen lunchpauze?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef TAV74 het volgende:
Pff, eindelijk op mijn plek. van 9 tot 15 uur onafgebroken in overleg is echt killing.
quote:
in een woord: asociaalquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
twee aansluitende verschillende overleggen.
Dat is wel erg lang achter elkaar Tavquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef TAV74 het volgende:
Pff, eindelijk op mijn plek. van 9 tot 15 uur onafgebroken in overleg is echt killing.
Ha! Jou wou ik ook vragen of je nog leuke Engelstalige vegetarische kookboeken weetquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
hoi
nog niet opgeknapt dus Bluezz? beterschap
Ik was afgelopen weekend in Breda, en de markt daar deed me denken aan het pleintje in Leuven waar we hebben gezeten destijds.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee! Kom je hierheen? Ik heb wel zin in een terrasje
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Jou wou ik ook vragen of je nog leuke Engelstalige vegetarische kookboeken weet
Was dat de Oude Markt, of het Hogeschoolplein?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in Breda, en de markt daar deed me denken aan het pleintje in Leuven waar we hebben gezeten destijds.Vrij smal, alleen maar kroegen om je heen.
nee eigenlijk niet. heb toevallig een tijdje terug ziten neuzen maar kon niet beslissen welke ik zou doen dus niets gekocht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Jou wou ik ook vragen of je nog leuke Engelstalige vegetarische kookboeken weet
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef cybermans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
te flauw, maar kan het ff niet laten
Hmm. Welke stonden er op je verlanglijst? Vegeterranean?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet. heb toevallig een tijdje terug ziten neuzen maar kon niet beslissen welke ik zou doen dus niets gekocht.
Ik wil wel! Maar tis zo ver rijdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nee! Kom je hierheen? Ik heb wel zin in een terrasje
Als ik Google Maps goed bekijk, Oude Markt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was dat de Oude Markt, of het Hogeschoolplein?
geen idee meer, heb gewoon een middagje zitten neuzen toen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm. Welke stonden er op je verlanglijst? Vegeterranean?
mooi en wat gaat het worden vanavond?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef cybermans het volgende:
eindelijk bericht gehad dat ik buiten het hotel mag gaan declareren voor avondeten
hotelvoer, meer maand dan geld heel eventjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi en wat gaat het worden vanavond?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef cybermans het volgende:
eindelijk bericht gehad dat ik buiten het hotel mag gaan declareren voor avondeten
Nee. de tandarts kon zelfs niet zien. Mogelijk slechts een stukje glazuur weg. groeit snel weer goed. hij heeft het nog een beetje gepolijst. tandjes zagen er weer keurig uitquote:
daar is het nooit te vroeg voorquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het te vroeg voor een biertje?
Jij hebt dus weer een mooi gebitquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
Nee. de tandarts kon zelfs niet zien. Mogelijk slechts een stukje glazuur weg. groeit snel weer goed. hij heeft het nog een beetje gepolijst. tandjes zagen er weer keurig uit
ben jij er zo een, opstaan met een biertjequote:
tijdens mijn studententijdquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben jij er zo een, opstaan met een biertje
(ik kan dat echt niet, zeker niet eerder dan lunch)
4 uur is close enough. En bier is een stuk gezonder dan sterke drank. Als je een week alleen sterke drank drinkt en niet eet, heb je een Korsakov. Drink je een week alleen bier en eet je niet, is er weinig aan de hand.quote:
Op festivals is dat zeker wel een aanraderquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben jij er zo een, opstaan met een biertje
(ik kan dat echt niet, zeker niet eerder dan lunch)
foto!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee. de tandarts kon zelfs niet zien. Mogelijk slechts een stukje glazuur weg. groeit snel weer goed. hij heeft het nog een beetje gepolijst. tandjes zagen er weer keurig uit
Ik zou die vieze natte hond lekker onder de douche gooien. Dan heb je een schone natte hond (maar wel een vieze badkamer).quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Tezz!!
Zo, heb een vieze natte hond naast me zitten, maar wel mooi schone gordijnen voor de ramenMoet alleen nodig stofzuigen en dweilen nu..
natte hond... moet gelijk denken aan stinkhondenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Tezz!!
Zo, heb een vieze natte hond naast me zitten, maar wel mooi schone gordijnen voor de ramenMoet alleen nodig stofzuigen en dweilen nu..
Dat gebeurd echt wel vaker hoor, als je bij meerdere overleggen aanwezig moet zijn kun je het gewoon niet altijd zo plannen dat je pauze hebt, Als ik dat asociaal zou vinden moest ik een andere baan zoekenquote:
Oh help, waar kom ik straks in thuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Tezz!!
Woehaha, dat zal een leuk gezicht geweest zijn! Ik laat mijn dochter altijd de randjes borstelen met een oude tandenborstel als ze in bad zit. En een plezier dat ze heeft!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
Oh ja, de douchecabine naast ons bad schoongemaakt. Wat een kolerewerk is dat, als die smerige naden en kieren schoon zien te krijgen.
Het was voor de toeschouwer natuurlijk wel smullen geblazen, want zoiets kan je niet met kleren aan doen.
Hoi, ik had het eigenlijk tegen Tav. Maar ik ben nog niet helemaal de stoere sterke beautiful bloes neequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
hoi
nog niet opgeknapt dus Bluezz? beterschap
Valt bij Sam wel mee met stinken gelukkig. En föhnen is geen optie! Dat vind hij echt dood eng en krijg ik niet voor elkaar. Daarbij ben je met zijn vacht snel meer dan een uur bezigquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef Tezz het volgende:
Natte honden stinken ook! Goed wassen en even de fohn erop: probleem opgelost!
Of wachten totdat ie zelf opdroogt (leg hem in de zon) en borstel het zand er uit. Probleem ook opgelost!
Je hebt je dweil toch al in huisquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Valt bij Sam wel mee met stinken gelukkig. En föhnen is geen optie! Dat vind hij echt dood eng en krijg ik niet voor elkaar. Daarbij ben je met zijn vacht snel meer dan een uur bezig![]()
Nee hoor, hij ligt lekker in het zonnetje en als hij het ergste kwijt is ga ik even met de stofzuiger en dweil door het huis en ik vind het wel weer best
Ja maar een dweil die meer zwart zand afgeeft dan dat ie opneemt werkt vast niet zo goed!quote:
Echt vreselijk frustrerend is zo iets. Ik heb op dit moment 'ruzie' met een verzekeringsmaatschappij. Ze sturen aan de ene kant keurig een brief van mijn opzegging met bevestiging en datum, maar aan de andere kant krijg ik aanmaningen dat het bedrag niet meer incasseerbaar is van mijn rekening (ja duh, dat laat ik telkens storneren).quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:
En weer een brief van de belastingdienst met een afwijzing van een aanvraag, dat het 'afgehandeld' zou zijn & uitgezocht door ze
Maar er staat wéér een verkeerd nummer waar het over zou moeten gaan.
Wat een puinhoop daar
![]()
Dag loodgieter, wat heeft u een mooi decollete kapselquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
Oh ja, de douchecabine naast ons bad schoongemaakt. Wat een kolerewerk is dat, al die smerige naden en kieren schoon zien te krijgen.
Het was voor de toeschouwer natuurlijk wel smullen geblazen, want zoiets kan je niet met kleren aan doen.
Stofzuiger op de hondquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
Ja maar een dweil die meer zwart zand afgeeft dan dat ie opneemt werkt vast niet zo goed!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
Ja maar een dweil die meer zwart zand afgeeft dan dat ie opneemt werkt vast niet zo goed!
Toch niet, dames?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Denk niet dat het erg schoon wordt als ik met Sam de vloer doe
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Dag loodgieter, wat heeft u een mooi decollete kapsel
Xena ook, die kruipt/sluipt met haar buikje over de vloer en een angstige blik richting kattenluik om snel naar buiten te kunnen vluchten en pas na uuuuuuren weer binnen te durven. Ook dan kijkt ze nog op haar hoede om zich heen of het verschrikkelijke apparaat nog niet ergens staatquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww arme Sammie.. Die vindt de stofzuiger zoooooo eng!!
wil hij er niet mee spelen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aww arme Sammie.. Die vindt de stofzuiger zoooooo eng!!
Sam duikt onder de koffietafel. Zelfs als hij buiten is en ik (logisch) binnen ga zuigen.. Dan komt hij eerst binnen om onder tafel te kunnen gaan liggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena ook, die kruipt/sluipt met haar buikje over de vloer en een angstige blik richting kattenluik om snel naar buiten te kunnen vluchten en pas na uuuuuuren weer binnen te durven. Ook dan kijkt ze nog op haar hoede om zich heen of het verschrikkelijke apparaat nog niet ergens staat
Hahaha, dat zou in mijn geval flink balen zijn, ik stofzuig bijna dagelijks. Harley geeft helemaal niets om dat ding. Hij kijkt me alleen een beetje pissig aan als ik te dicht bij zijn mandje kom, want dat betekent doorgaans dat ie er even uit moet omdat ik ook onder de mand wil stofzuigen....quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena ook, die kruipt/sluipt met haar buikje over de vloer en een angstige blik richting kattenluik om snel naar buiten te kunnen vluchten en pas na uuuuuuren weer binnen te durven. Ook dan kijkt ze nog op haar hoede om zich heen of het verschrikkelijke apparaat nog niet ergens staat
Oh ik zet Sam regelmatig onder de douche hoor! Heb speciale 'deep cleansing' hondenshampoo voor hem. Is ook echt nodig om dat goed bij te houden..quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
Ik heb mijn hond afgelopen week na een rondje bos bij mijn dochter in bad gezet. Hoppa. Shampoo er over, afspoelen, ff fohnen en weer as good as new!
(Moest daarna natuurlijk ook mijn kind schoonschrobben, maar da's een kleinigheidje)
Mijn hondje weegt maar 2,5 kilo, dus die houdt ik prima in bedwang tijdens het badderen, hihi!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ik zet Sam regelmatig onder de douche hoor! Heb speciale 'deep cleansing' hondenshampoo voor hem. Is ook echt nodig om dat goed bij te houden..
Het is wel altijd een mooi waterballet. Douchen vind hij ook echt niet leuk, dus hij probeert stapje voor stapje de douchekabine uit te komen en drupt dus op de vloer en zo. Afdrogen vind hij juist wel weer fijn, dus daar maken we altijd een schud en droogfeestje van![]()
Jij hebt dan ook geen zevenjarig monster rondlopen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Wij stofzuigen gelukkig niet zo vaak als Tezz
Niet meer neequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef Tezz het volgende:
Jij hebt dan ook geen zevenjarig monster rondlopen!
Haha ja dat scheelt wel met de 14 kilo van Sam. Maar ik doe de deurtjes voor een groot deel dicht en zit voor de opening en zo lukt het wel. Maar in het begin is hij nog wel eens ontsnapt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn hondje weegt maar 2,5 kilo, dus die houdt ik prima in bedwang tijdens het badderen, hihi!
Je ziet er kennelijk blakend gezond uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
vandaag liep ik op t dorp en toen liep ik langs een oude mevrouw die mij aansprak. Of ik even 2 treetjes met blikjes drinken in haar auto wilde zetten want dat was te zwaar.
dus ik zei vriendelijk dat ik dat niet kon (mag niet tillen he?) was ze beledigd!!!mopperde iets van oh als het teveel moeite is enzo...
de trut.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
vandaag liep ik op t dorp en toen liep ik langs een oude mevrouw die mij aansprak. Of ik even 2 treetjes met blikjes drinken in haar auto wilde zetten want dat was te zwaar.
dus ik zei vriendelijk dat ik dat niet kon (mag niet tillen he?) was ze beledigd!!!mopperde iets van oh als het teveel moeite is enzo...
de trut.
nou en of ik er gezond uitziequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je ziet er kennelijk blakend gezond uit![]()
Zucht. Het komt dus ooit nog wel eens goed?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet meer nee
Vroegah met 2 buitenspelende knullen & 2 katten en een batterij zebravinken, hamsters, ratjes & vissen had ik toch een heul ander leven
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
de trut.
Ja, het komt ooit goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Tezz het volgende:
Zucht. Het komt dus ooit nog wel eens goed?
Dus geen pindakaas meer vinden op de meest onwaarschijnlijke plaatsen, tekeningen door het hele huis, modder op je vloerkleed, zand tussen de bank en vette vingers all over the place?
mijn neefje besloot laatst bij mijn moeder wat witte voegen bij te kleuren met rood vetkrijtquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het komt ooit goed
Het wachten is nu op de kleinkids die dit ongetwijfeld enthousiast komen voortzetten
Jep! Mijn moeder 'klaagt' ook wel eens ooit over zand op de meest vreemde plekken in huis....quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het komt ooit goed
Het wachten is nu op de kleinkids die dit ongetwijfeld enthousiast komen voortzetten
Zo. Lekker alle dommigheden en gemaakte fouten van de belastingdienst weer eens in de zoveelste brief/bezwaarschrift op een rijtje voor ze gezet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt hier naast me door de buurman weer driftig een zoveelste brief getypt richting belastingdienst omdat er na half 5 niet meer gebeld kan worden naar die afdeling
Zou het helpen Golfer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo. Lekker alle dommigheden en gemaakte fouten van de belastingdienst weer eens in de zoveelste brief/bezwaarschrift op een rijtje voor ze gezet.
Dit keer met dreigement het voor de rechter te willen laten komen en de ombudsman in te schakelen als ze nu niet snel al hun stommiteiten gaan herstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door DarkElf op 20-04-2010 17:22:18 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef DarkElf het volgende:
dokterpraatSpanning he DE, dat vermindert eetlust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hopen allemaal met je mee dat het allemaal onderdeel is van je beter worden; die positieve energie moet wel in het Vlaamse geraken.
Confidence through competence
oh dat klinkt niet lekker leinquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Beuh. Ik dacht even dat ik zou gaan stikken. Net zo'n flinke hoestaanval gehad dat ik geen adem meer kon halen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Beuh. Ik dacht even dat ik zou gaan stikken. Net zo'n flinke hoestaanval gehad dat ik geen adem meer kon halen
Hoestdrank is om je keel te verzachten. Bij mij komt het uit m'n luchtpijp. En alle sigaretten die ik vandaag niet gerookt heb, maakt ook geen reet verschilquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat klinkt niet lekker leinhelpt hoestdrank niet?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja je moet het echt in 1 keer doorslikken (ik deed het in 2 slokken, geen goed plan)
Steer is inquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Over verminderde eetlust gesproken: ben weg, ik ga naar anti-stipjes huis toe om te eten met mijn danspartner
En nee ik heb niet gebeld.![]()
LENTEgood vibes
Aanmoedigingen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:47 schreef Laydina het volgende:
blegh het sporten gaat me vandaag niet heel goed af
Ja alleen weet ze het nog nietquote:
Ik doe mn best om de kankerstokken te laten liggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja alleen weet ze het nog niet
In de H&M staat een leuke stipjesjurk trouwens![]()
@ Elf, blijft toch spannend hoe je lichaam herstelt, reageert. Je kan niet meer doen, dan wat je nu doet volgens mij, het wordt iig goed in de gaten gehouden.
En hou ons gewoon op de hoogte, zonder spoilert mag ook
@ Lein, goed moment om die kankerstokken helemaal af te zweren![]()
WEG ERMEE
TROEP
gewoon doen men, t zijn maar sigaretten hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik doe mn best om de kankerstokken te laten liggen.
Ja. Ze zijn ook opquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef DarkElf het volgende:
gewoon doen men, t zijn maar sigaretten hoor.
Alan Carr al gelezen? Veel mensen vinden 't over-amerikaanse bullshit, maar mijn zus is bijvoorbeeld acuut gestopt toen ze dat had gelezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
Stoppen met roken is heel moeilijk. Ik rook echt veel en raak in paniek bij de gedachte dat ik niet meer mag roken. Vreselijk zwak van mezelf.
De smaak van een mens verandert toch enorm gedurende gemiddeld iedere 7 jaar?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo eens een kopje erwtensoep nemen. mijn schoonouders waren helemaal jubelend over een slager bij hun in de buurt die hele lekkere soepen schijnt te maken dus ze hebben voor ons meegenomen...
vroeger was ik er nooit echt dol op maar heb het al jaaaaaaaaaren niet gegeten en smaak veranderd... dus ik geef het een kans
En het is heul slecht voor je longen, en long inhoud. Ik merk het altijd heel goed als er iemand in mijn buurt rookt. Echt vies drukkerig gevoel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
roken is vies, misschien niet voor jezelf maar wel voor anderen, het stinkt, de persoon die rookt stinkt naar rook brrr
ik niet ik vond het een prutsboek,.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alan Carr al gelezen? Veel mensen vinden 't over-amerikaanse bullshit, maar mijn zus is bijvoorbeeld acuut gestopt toen ze dat had gelezen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:36 schreef Braamyo het volgende:
Hehe, JA breng cyber naar zijn nieuwe thuis !
Ik weet het, volgens mij vinden veel mensen het een vreselijk boekquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik niet ik vond het een prutsboek,.
maar ben wel komende juli al 4 jaar gestoptgewoon, zelf gedaan omdat ik t zat was.
(en omdat ik bang ben om ziek te worden, dat was een goeie motivator)
meer dat ja, was meer dat die stapvoets reed en ik nog op Bijlmer een kaartje moest halen voor de trein waar ik NU in gaquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:
ok het was wel aardig maar ik ben nog steeds niet dol op erwtensoep.
probeer het over tien jaar nog wel eens
ik ben ook meer van de doperwten-dillesoepquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:
quote:
doperwtjessoep met dille is lekker idd, net als doperwtjessoep met munt bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik ben ook meer van de doperwten-dillesoep
Vind het stiekem ook niet te pruimenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij zit ik te lang aan mn paper, ik typte net dit: bijvoorbeeld het verliezen van je baan of werkloos raken
klinkt als tijd voor een pauze jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij zit ik te lang aan mn paper, ik typte net dit: bijvoorbeeld het verliezen van je baan of werkloos raken
Kipkruiden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef Laydina het volgende:
Ík ga voor de kippenpoten.. mensen nog ideeen hoe ik die iets lekker kan krijgen dan gewoon plain in de pan gooien?
Ik waarschijnlijk ook, maar ik dacht wie weet heeft iemand een geniaal idee (Als ik het spul dan ook nog in huis heb) .. maar het zit al bijna in de panquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kipkruiden?
Maar ik vind ze stiekem neutraal gewoon het lekkerst
Insmeren met knoflook en ketjap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef Laydina het volgende:
Ík ga voor de kippenpoten.. mensen nog ideeen hoe ik die iets lekker kan krijgen dan gewoon plain in de pan gooien?
Hoe smeer je een kippenpoot in met knoflook? opensnijden of gewoon erop doen en dat noem je insmeren?quote:
Ik heb het in 1 dag gelezen en was uiteindelijk zoooo blij dat ik het uit had en eindelijk mocht stoppen!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het, volgens mij vinden veel mensen het een vreselijk boek![]()
Marinade maken van knoflook en ketjap, maar dan zou het een paar uur in moeten trekken en dat wil jij niet, dus raad ik je aan kleine inkepingen te maken en daar stukjes knoflook in te proppen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef Laydina het volgende:
Hoe smeer je een kippenpoot in met knoflook? opensnijden of gewoon erop doen en dat noem je insmeren?
Ik zal het onthouden voor een volgende keerquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Marinade maken van knoflook en ketjap, maar dan zou het een paar uur in moeten trekken en dat wil jij niet, dus raad ik je aan kleine inkepingen te maken en daar stukjes knoflook in te proppen.
Het stelt echt geen reet voor dat stoppen als je er echt af wilt. Ja, het geeft uiteraard lastige momenten, maar die zijn na een week of 2 echt prima te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
Stoppen met roken is heel moeilijk. Ik rook echt veel en raak in paniek bij de gedachte dat ik niet meer mag roken. Vreselijk zwak van mezelf.
Heb jij zulke slanke vingers dat die mini-toetsjes echt handig zijn?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh, en ik ben weer heel hip![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet dat ik er over 2 dagen nog iets mee doe, maar ach, ik kon deze toch uitzoeken bij het verlengen van mijn abbo.
Ook niet bellen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef TAV74 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Niet dat ik er over 2 dagen nog iets mee doe, maar ach, ik kon deze toch uitzoeken bij het verlengen van mijn abbo.
Misschien ben ik gewoon een beetje a-motoquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Zelfs bellen doe ik weinig![]()
En die toetsen vallen wel mee CF, ik heb een normaal formaat handen en ik heb er geen problemen mee.
Moeders heeft dat toestel alleen dan zonder internetquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef TAV74 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit toestel zonder internet?? Waarom heb je het dan??quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeders heeft dat toestel alleen dan zonder internet. Ze heeft al jaren een prepaid. Ik vind dat ze over moet gaan op een goedkope sim only. Het is wel een aardig ding
. Al wilt dat toestel nog wel eens moeilijk doen.
't Is ook lekker snel SMS'en, tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit toestel zonder internet?? Waarom heb je het dan??
Kan dat er ook mee danquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:36 schreef Tezz het volgende:
Oke. Jullie hebben allemaal gelijk als het om roken gaat. Ik weet dat het slecht is, ik weet dat ik een slecht voorbeeld geef, ik weet dat het vies is en het is ook nog eens erg duur.
Ik ga stoppen. Echt. Ooit.
haha toch is het Zweeds (mits oefening met ondertietjes vooraf mogelijk) nog best te volgen als je Nederlands, Engels, Duits en eventueel een dialect als Twents of Drents een beetje goed isquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Stukje wallander kijken
De Britse dus, nog 2 met deze erbij te gaan geloof ik, dan gaan we over op de zweedse (als we het kunnen vinden met ondertietjes, want mijn zweeds is echt minder dan mijn engels)
Ze had een nieuwe nodig en mijn oom had nog een toestel liggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit toestel zonder internet?? Waarom heb je het dan??
Die heb ik dus de afgelopen 2 jaar gehad. Prima foontje! Alleen voor mij te kras gevoelig. Ding ziet er echt niet meer uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb een telefoon die kan bellen en heel soms (1x per maand) een sms-je kan versturen.
Meer heb ik niet nodig.
Oh ja, het is deze
[ afbeelding ]
Handig een oom die dit soort toestellen heeft liggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze had een nieuwe nodig en mijn oom had nog een toestel liggen.
Als je nou stopt met roken, kun je dit najaar alquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, geloof me: dit jaar!
Ik ben internet af aan het struinen om een besteedbaar doel te vinden voor mijn zogenaamde 'Disneyland-spaarrekening' voor dit jaar. Het is een internetrekening waar ik 50 euro per maand op stort en ook nog eens alle extraatjes die ik maar overal kan vinden. Het eerste jaar hebben we er de hond van gekocht, het tweede jaar zijn we twee dagen naar de Efteling geweest met overnachting en vorig jaar dan eindelijk naar Disneyland.
Nu wil ik eigenlijk doorsparen om volgend jaar in de meivakantie naar een all inclusive resort in Turkije of zo te gaan voor een weekje. Reizen shoppen is leuk!!!!!!
Ja hequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Die is best mooi Lay!
Zo iets had ik ook wel kunnen nemen, maar dan zit ik nog met bekraste schermen.. En voordeel van een klapfoon is dat ik nu niet per ongeluk van alles intik voor de toetsenblokkade inzet.. En die hoef ik nu ook niet meer in te stellen en dan 3x mis te drukken als ik het weer wil opheffenKlap nu gewoon foon open en hij doet het!
Oom die alleen woont en 1/2 van het jaar maar thuis is en daardoor wat geld teveelquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Handig een oom die dit soort toestellen heeft liggen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja he
Haha krasjes heb je al snel, maar moet zeggen dat ie bij mij nog wel meevaltDie toetsenblokkade werkt idd maar half (stom knopje op e zijkant) maar ach.
Jij hebt dus gewoon een kindertelefoon nodig
Ik heb een soortgelijke! Zelfs geen cameraquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:41 schreef golfer het volgende:
Ik heb een telefoon die kan bellen en heel soms (1x per maand) een sms-je kan versturen.
Meer heb ik niet nodig.
Oh ja, het is deze
[ afbeelding ]
Tragisch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met een Hi-eindeloos tragisch abbo
Hmm, toch benieuwd waar hij dan wel zelf mee belt als hij deze weggeeftquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Oom die alleen woont en 1/2 van het jaar maar thuis is en daardoor wat geld teveel. Ofwel iedere anderhalf jaar nieuwe pc, nieuwe mobiel etc etc etc
. Nope hij heeft geen IPhone
Zit een verhaal aan vast. In 2001 ben ik met mijn man en een stel vrienden in zo'n resort geweest. Ik was toen in verwachting maar heb helaas tijdens die reis een miskraam gekregen en heb in Turkije in het ziekenhuis gelegen. Toen we terug naar huis vlogen waren we allebei (man en ik) er over eens dat zo'n type vakantie eigenlijk niet ons ding was, maar we hebben elkaar beloofd dat als we ooit nog eens een kindje mochten krijgen, we terug zouden gaan.......quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je nou stopt met roken, kun je dit najaar al
Maarre, een all-inclusive Turkije? Jij liever dan ik
Ik zie nooit wat er nu zo bijzonder is aan de Apple apps. Maar dat komt vast doordat het me weinig boeit allemaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:46 schreef LieLie het volgende:
Ik snap niet dat Microsoft nog steeds zóó ver achter ligt op Apple.
Windows Mobile is echt zo ontzettend achterhaald bij alle Iphone Apps.
Daarom overweeg ik toch een beetje een Iphone volgend jaar.
Dudequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
eerst foto's van casa hobsel!
Steer, vriendinnetje van CF bellen?
Omdat je het zo gek niet kunt bedenken, of er is een App voor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zie nooit wat er nu zo bijzonder is aan de Apple apps. Maar dat komt vast doordat het me weinig boeit allemaal.
miskraamquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zit een verhaal aan vast. In 2001 ben ik met mijn man en een stel vrienden in zo'n resort geweest. Ik was toen in verwachting maar heb helaas tijdens die reis een miskraam gekregen en heb in Turkije in het ziekenhuis gelegen. Toen we terug naar huis vlogen waren we allebei (man en ik) er over eens dat zo'n type vakantie eigenlijk niet ons ding was, maar we hebben elkaar beloofd dat als we ooit nog eens een kindje mochten krijgen, we terug zouden gaan.......
En nu we een kind hebben wat op een leeftijd is dat ze zelf met animatieteams mee kan doen en twee zwemdiploma's op zak heeft, zou ik heel graag nog eens een weekje relaxen in een luxe oord....
Nee, was helemaal niet leuk! En al helemaal niet in een vreemd ziekenhuis met een gyn die op zich wel engels sprak, maar het was knap als je dat kon volgen en met verpleegsters die alleen maar turks spraken........ Verselijke nachtmerrie was het.quote:
Wel super dapper dat je al zo snel een tweede poging heb aangedurftquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, was helemaal niet leuk! En al helemaal niet in een vreemd ziekenhuis met een gyn die op zich wel engels sprak, maar het was knap als je dat kon volgen en met verpleegsters die alleen maar turks spraken........ Verselijke nachtmerrie was het.
Maar goed, we hebben het overleefd en ook nog eens vier maanden later een nieuwe zwangerschap met wel resultaat!
Wat is een HB record?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb bloed gegeven! Ik ging er zonder brief heen, geen probleem!![]()
En een persoonlijk HB record van: *tromgeroffel* 10,1!
ik zou Egypte doen als ik jou was, Hurghada (of Sharm el Sheikh).quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zit een verhaal aan vast. In 2001 ben ik met mijn man en een stel vrienden in zo'n resort geweest. Ik was toen in verwachting maar heb helaas tijdens die reis een miskraam gekregen en heb in Turkije in het ziekenhuis gelegen. Toen we terug naar huis vlogen waren we allebei (man en ik) er over eens dat zo'n type vakantie eigenlijk niet ons ding was, maar we hebben elkaar beloofd dat als we ooit nog eens een kindje mochten krijgen, we terug zouden gaan.......
En nu we een kind hebben wat op een leeftijd is dat ze zelf met animatieteams mee kan doen en twee zwemdiploma's op zak heeft, zou ik heel graag nog eens een weekje relaxen in een luxe oord....
Het was ook heftig. Zo heftig dat ik geen oog meer had voor de rest van de wereld. Na een paar daagjes zhuis mocht ik weer terug naar het hotel en daar aan gekomen werden we door de receptioniste direct naar de grote lobby gebracht, waar op een groot scherm CNN liet zien dat de Twin Towers geen Twin Towers meer waren....... En ik weet nog zo goed dat ik dacht 'Nou ja zeg, een klein vliegtuigje in een flat?? En ik dan?? Ik ben net een baby verloren!".quote:
Hmm, dat ziet er wel heel 'resort-achtig' uit... Ik ben toch meer van het kleinschalige denk ik (voor zover dat mogelijk is in Turkije). Overigens is Turkije wel een wens. Wat ik nog weet van toen is dat ik de natuur zo mooi vond. Groen en overal natuurparken met beekjes, watervallen en diepe blauwe lagunes.....quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou Egypte doen als ik jou was, Hurghada (of Sharm el Sheikh).
Ik ben vorig jaar naar Turkije geweest en viel tegen in vergelijking met een resort in Egypte. Daar heb je mega grote zwembaden, leuke gezellige animatie en alles op t resort wat je maar wilt wensen.
foto'tje ter illusie waar ik ben geweest:
Overdag
's Avonds
Klopt, op zo'n moment ben je zelf het middelpunt en zo hoort het ook. Is onderdeel van de verwerking denk ik.. Die relativering daarna is overigens wel heel belangrijk..quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Tezz het volgende:
Zo zie je maar weer dat je verdriet een zeer relatief begrip is en je eigen pijn altijd het heftigst is. Gelukkig wist ik het een paar dagen later wel weer te relativeren.
Je HB is hemoglobine, rode bloedlichaampjes. Als je daar te weinig van hebt, heb je bloedarmoede. Voordat je bloed geeft wordt dat dus gemeten en mijn persoonlijk record was 10. Dat is vrij hoog.quote:
Dus je hebt niet langer 'arm bloed' ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je HB is hemoglobine, rode bloedlichaampjes. Als je daar te weinig van hebt, heb je bloedarmoede. Voordat je bloed geeft wordt dat dus gemeten en mijn persoonlijk record was 10. Dat is vrij hoog.
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, op zo'n moment ben je zelf het middelpunt en zo hoort het ook. Is onderdeel van de verwerking denk ik.. Die relativering daarna is overigens wel heel belangrijk..
Ach, ik heb toch nog wel (gek genoeg) plezier gehad op die vakantie. Apart gevoel, dat wel (ineens zonder baby-in-buik) maar de ellende in de rest van de wereld met de aanslagen liet me wel zien dat ik moest genieten van de dingen om me heen. En ik had mijn man bij me natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, op zo'n moment ben je zelf het middelpunt en zo hoort het ook. Is onderdeel van de verwerking denk ik.. Die relativering daarna is overigens wel heel belangrijk..
Mijn arm heeft nog bloed en 10 is rijk, nu dus nog rijker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus je hebt niet langer 'arm bloed' ?
dat dacht ik ook, maar wat mij tegenstond viel reuze mee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Een paar van mijn collega's zijn ook helemaal fan van Egypte als het om resorts gaat. Schijnt qua prijs goed te doen te zijn, maar kwalitatief veel beter dan 'gemiddeld' Turkije.
Maar heb er zelf 0,0 verstand van hoor, zo'n resort is wel de laatste plek waar ik ooit heen zou gaan
Wehehe zal ik mijn puntjes eens noemen waarom ik er niet heen zou willen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar wat mij tegenstond viel reuze mee.
- ik had weinig last van Russen. Ok, ze waren bezopen maar er viel er maar 1 mij lastig haha
- ik had áltijd plek op een ligbed, wanneer ik ook pas kwam aanlopen met mijn handdoek
- drankjes werden zelfs geserveerd als je lekker op je bed wilde blijven liggen. er kwam regelmatig een ober vragen of je iets wilde drinken. kreeg zelfs gratis cocktails (alcoholvrij voor mij).
- er was genoeg te doen; ik heb gedoken (prachtig!), quad en jeep gereden in de woestijn en een dagje Luxor is erg interessant en leuk (graf van Toetanchamon etc).
kortom; ik wil terug! en het liefst naar dat hotel. Ik denk in september nog een weekje te boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |