Rammenquote:Op woensdag 21 april 2010 07:47 schreef KingOfMars het volgende:
Dat vrolijke rammen ze er daar wel uit ja.
Hier ziet de koffie uit de automaat er ook niet als koffie uit. It's not a bug, it's a feature!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:11 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet.. Ik heb net cappuccino gepakt uit de automaat maar het ziet er nogal... uhm niet cappuccino-achtig uit
Misschien kun je wel ziek naarquote:Op woensdag 21 april 2010 08:13 schreef Tally het volgende:
Mja normaal gesproken ziet het er nog wel een beetje uit.. Maar nu....![]()
Dit ga ik dus niet zuipen
Ja maar ik wil niet thuis zijn op het momentquote:Op woensdag 21 april 2010 08:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien kun je wel ziek naar. huis
. als je het wél opzuipt! Elk nadeel T, elk nadeel!!
Mja daar willen ze wel eens kritisch op reageren idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet thuis zijn op het moment
Dan ga ik liever naar een terrasje. Maar das gek als je ziek naar huis gaat J.
Best vreemd eigenlijk. Soms lost dat alle "problemen" opquote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja daar willen ze wel eens kritisch op reageren idd.
Eh, goeie vraag!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef Joene het volgende:
Dan bedoel ik dus , welke internet timesource halen jullie het vandaan ?
Mja ik overdag. Maar ik ben "bang" dat het tot de avond gaat duren J.quote:
Zou je willen vragen of ze ook nl.pool.ntp.org gebruiken ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef KingOfMars het volgende:
Er staat hier een Netware server (I know...) NTP te doen en die zal 'm wel van internet halen maar dat zou ik dus ff aan de Netware boys moeten vragen?
Toch het terras op! Whoppaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:32 schreef Tally het volgende:
Kolere tering!
Ik heb eindelijk een user waarbij het omzetten van zijn archief goed gaat!
Daar moet op gedronken worden! Dus ik vraag mijn baas zo of ik weg mag
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Tralalalalalaaquote:
Kan zo handig dr tussen! Valtie nie opquote:Op woensdag 21 april 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daarom. Heb je alleen nog maar bier nodig!
Oi.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Tally het volgende:
Owh ik ben nog niet van mijn stalker af trouwens
Ja. Het is een hardequote:
Zal ik maar stoppen dan ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Tally het volgende:
Owh ik ben nog niet van mijn stalker af trouwens
Dat ie een harde had ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Het is een hardeZoiets zei hij ook voor het moment dat ik zei dattie moest oprotten
Daarom zei ik het ook J.quote:
Nee J. weet ik niet. Vertel es!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
I know. Ik bén van de inkoppers, weet je toch!
Hebben ze geen mail die prutserts ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mag alleen in de lunch met de Netware crew praten J!
IK zeg DOEN!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
ik wilde deze inzetten dus
http://www.pool.ntp.org/zone/nl
Dat denk ik ook.quote:
Ik had gister neger kippetjes als lunch.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef Tally het volgende:
Zo de tering hej. Ik heb me toch op eens zin in Kentucky Fried Chicken
Zullen we neuken JK?quote:
Ik had gister kippetjes soep als dinerquote:Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik had gister neger kippetjes als lunch.
Dat is goed, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat logistiek moet als wij elkaar gelijktijdig in de kont neuken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef Houzer het volgende:
Zullen we neuken JK?
Laten we er gewoon schijt aan hebben (whehehe), en elkaar keihard in de kont de neuken
Om de beurt! Whehehe snap je hem.. BEURT!!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is goed, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat logistiek moet als wij elkaar gelijktijdig in de kont neuken.
quote:
*Kamasutra opent*quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is goed, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat logistiek moet als wij elkaar gelijktijdig in de kont neuken.
ANDEZ LUKT UT NIE!!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja joh, gelijk aan de semidrugs. Waarom ook niet?
Als je er niet voor in bent niet JK. Kan je smeren zo veel je wilquote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, gewoon goed veel echte roomboter.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het helpt ook wel als er niet gemiemelt wordt. Gewoon tandjes op elkaar. Dan maar one for the team incasseren.
Ach vaste seks betekend ook vast gezeikquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah gelukkig, het gaat weer over seks. Zo zonder vaste vriendin kom ik toch wel tekort.
De gouden regen behoort ook niet tot mijn interessegebieden.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik stel geen prijs op jouw plassexcksverhalen, T.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |