"My Accapella brings all the boys to the yard,quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
Accapella van Kelis vind ik echt een enorm lekker nummer btw.
*tieten schudden*quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"My Accapella brings all the boys to the yard,
and they're like, it's better than yours
damn right, it's better than yours."
*staart*quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
*tieten schudden*
Nou, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze is bijna weer beschikbaar, trouwens: http://www.nu.nl/achterklap/2230117/kelis-wil-scheiden.html
For what it's worth, het is wel een groeiliedje. De eerste 5 x kon ik 'm ook slecht hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
Hmm, niet echt mijn ding denk ik, J. Ik vond Trick Me van haar altijd wel een heel leuk nummer..
Neejoh. Er was toch een hele tijd geleden zo'n minirel over het niet meer mogen organiseren van meets door users? Alles moest toch door de immer gezellige FOT crew bepaald en goedgekeurd worden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor problemen dan? Een prupke die volledig naakt op een meet verschijnt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |