Misschien kun je wel ziek naarquote:Op woensdag 21 april 2010 08:13 schreef Tally het volgende:
Mja normaal gesproken ziet het er nog wel een beetje uit.. Maar nu....![]()
Dit ga ik dus niet zuipen
Ja maar ik wil niet thuis zijn op het momentquote:Op woensdag 21 april 2010 08:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien kun je wel ziek naar. huis
. als je het wél opzuipt! Elk nadeel T, elk nadeel!!
Mja daar willen ze wel eens kritisch op reageren idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet thuis zijn op het moment
Dan ga ik liever naar een terrasje. Maar das gek als je ziek naar huis gaat J.
Best vreemd eigenlijk. Soms lost dat alle "problemen" opquote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja daar willen ze wel eens kritisch op reageren idd.
Eh, goeie vraag!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef Joene het volgende:
Dan bedoel ik dus , welke internet timesource halen jullie het vandaan ?
Mja ik overdag. Maar ik ben "bang" dat het tot de avond gaat duren J.quote:
Zou je willen vragen of ze ook nl.pool.ntp.org gebruiken ?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef KingOfMars het volgende:
Er staat hier een Netware server (I know...) NTP te doen en die zal 'm wel van internet halen maar dat zou ik dus ff aan de Netware boys moeten vragen?
Toch het terras op! Whoppaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:32 schreef Tally het volgende:
Kolere tering!
Ik heb eindelijk een user waarbij het omzetten van zijn archief goed gaat!
Daar moet op gedronken worden! Dus ik vraag mijn baas zo of ik weg mag
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Tralalalalalaaquote:
Kan zo handig dr tussen! Valtie nie opquote:Op woensdag 21 april 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daarom. Heb je alleen nog maar bier nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |